2018-08-20, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmME1993
Backa, backa och backa! Allt du behöver göra är att ge henne utrymme. Alla tjejer blir så här någon gång antigen för att dem förlorat känslor (men älskar dig fortfarande och vill vara ifred för att känslorna ska komma tillbaka) eller för att (hon testar dig) många tjejer är livrädda för tanken om dem inte skulle kunna ta sig ur ett förhållande så därför testar hon dig och vill se hur du regerar på vissa saker.

Allt du ska göra är att ligga lågt nu. Hon ska komma till dig och tro mig det gör hon om hon kände något starkt ifrån dig i början. Ge henne tid bara.

Låter som bra reflektioner, ser till att ligga lågt nu! Kan inte ge henne all tid i världen men lite kan hon allt få
Citera
2018-08-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
Jag tycker inte att du ska vänta. Dejta andra istället. Hör hon av sig så tar ni det därifrån, men sitt inte och vänta.

Ungefär så tänker jag också. Ser det hela som en bonus ifall hon hör av sig.
Citera
2018-08-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latjanneveva
Hej flashback! En ung och förvirrad herre här. Jag är 18 år gammal och har träffat en väldigt fin tjej. Vi har endast träffats 2 gånger (detta pga att vi båda jobbat i stort sett hela sommaren), däremot så har vi haft daglig kontakt vad det gäller att skriva till varandra samt en hel del sena telefonsamtal som sträcker sig över flera timmar. Känner något speciellt för denna tjej och det har varit ömsesidigt enligt egen utsago. Det som förvirrar mig är att hon nu sagt att hon skulle vilja att vi inte hörs vid på ett tag för att få känna efter vad hon verkligen känner. Detta eftersom hon är vilsen i sina känslor pga saker hon varit med om tidigare. Nu är min stora fråga om jag verkligen ska ”vänta” på henne? Känns som hon kanske sätter min självrespekt på prov? Det är egentligen verkligen inte jag att sitta som en hund och bara invänta svar på hur hon känner, men samtidigt så känner jag något för denna tjej. Hur skulle ni göra om ni satt i min sits? Behöver verkligen råd! Tack på förhand.
Gå vidare! Hör hon av sig så hör hon av sig. Känner du då fortfarande att du är intresserad så kör.
Citera
2018-08-20, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruger89
Du ska vara upptagen med annat och ha mycket viktigt på gång i ditt liv. Det gillar kvinnor, inte någon som svansar efter dem.

Tycker jag har en hel del för mig. Börjar nu sista året på gymnasiet där mycket tid kommer läggas ned på mina studier, styrketränar 6 dagar i veckan, ser till att hålla en relativt strikt kost, umgås mycket med vänner, festar när jag känner för det (absolut inte varje helg då det fuckar träningen), spelat fotboll fram tills ett halvår tillbaka då jag la av för att satsa på gymmet.
Citera
2018-08-20, 17:38
Bannlyst
Citat:
Hej flashback! En ung och förvirrad herre här. Jag är 18 år gammal och har träffat en väldigt fin tjej. Vi har endast träffats 2 gånger (detta pga att vi båda jobbat i stort sett hela sommaren), däremot så har vi haft daglig kontakt vad det gäller att skriva till varandra samt en hel del sena telefonsamtal som sträcker sig över flera timmar. Känner något speciellt för denna tjej och det har varit ömsesidigt enligt egen utsago. Det som förvirrar mig är att hon nu sagt att hon skulle vilja att vi inte hörs vid på ett tag för att få känna efter vad hon verkligen känner. Detta eftersom hon är vilsen i sina känslor pga saker hon varit med om tidigare. Nu är min stora fråga om jag verkligen ska ”vänta” på henne? Känns som hon kanske sätter min självrespekt på prov? Det är egentligen verkligen inte jag att sitta som en hund och bara invänta svar på hur hon känner, men samtidigt så känner jag något för denna tjej. Hur skulle ni göra om ni satt i min sits? Behöver verkligen råd! Tack på förhand.
Hon vill testa på andra innan hon faller tillbaka tryggt på dig.
Citera
2018-08-20, 17:41
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
En riktig alfahane, hahah herregud

Jag har också pratat länge i telefon med tjejer tidigare. Så jag har lärt mig av personlig erfarenhet att de blir torra i fittan av det.
Citera
2018-08-20, 18:44
Medlem
sunsidans avatar
Släpp olyckan direkt. Hon vill bara busa av sig kanske bli gravid med någon annan för att sen bli försörjd av dig. Det finns fler tjejer. Ingen tjej är värd att vänta på. Vet du varför?

FÖR HON KOMMER ÄNDÅ GÅ MED NÅGON ANNAN KILLE PÅ DIN BEGRAVNING SEN.
Citera
2018-08-22, 20:26
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Hon försöker nobba dig på ett ”snällt” sätt.
Låt henne gå hon är inte värd det.
Citera
2018-08-23, 02:12
Medlem
Citat:
En riktig alfahane, hahah herregud

Hahaha 😂
Citera
2018-09-09, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunsidan
Släpp olyckan direkt. Hon vill bara busa av sig kanske bli gravid med någon annan för att sen bli försörjd av dig. Det finns fler tjejer. Ingen tjej är värd att vänta på. Vet du varför?

FÖR HON KOMMER ÄNDÅ GÅ MED NÅGON ANNAN KILLE PÅ DIN BEGRAVNING SEN.

+1
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in