2018-09-06, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Han tränar kampsport och sparkade ihjäl en berusad pojke - och är nu en grönsak? Poetisk rättvisa nånstans.
Är han en grönsak? Hur vet du?
Citera
2018-09-06, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Han tränar kampsport och sparkade ihjäl en berusad pojke - och är nu en grönsak? Poetisk rättvisa nånstans.

Inte vad jag hört angående grönsak. Han är nog redan på benen igen och relativt oskadd. Någon som har säker info?
Citera
2018-09-06, 10:21
Medlem
[quote=FFRDDR|65160560]
Citat:
Ursprungligen postat av saltfish
Jo, Shawn är visst kampsportsutövaren. Han har svart bälte i judo och flera SM medaljer.[/QUOT

Wow förstår att du är impad. Snart kanske du möjligtvis kan besöka honom så kanske han visar sina medaljer i en privat show.

Du verkar en smula efterbliven, beklagar sorgen. Jag är inte impad, det var bara fakta till folk som hävdar att S**** inte är kampsportare i fråga.
Citera
2018-09-06, 10:37
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saltfish
Jo, Shawn är visst kampsportsutövaren. Han har svart bälte i judo och flera SM medaljer.
drog han en judospark så killen dog?

nåt nytt o. grabbarna som sitter häktade i Spanien.?
.eller är det ännu en värdelös tråd där ni håller på och jiddrar om vem som är tuffast...?
Senast redigerad av UgLyBastard 2018-09-06 kl. 10:43.
Citera
2018-09-06, 16:23
Medlem
En korkad arab som vill vara rik är avundsjuk och försöker utpressa en kille ( tillsammans med två andra kamelknullare) som gör stora stålar på knarksmuggling till sverige i sin egen lägenhet varvid offret oturligt och oplanerat dör?
Låter ju så om man filtrerar bland inläggen och koncentrerar sig på dom som verkar ha lite faktisk info. Är det så ni tror att det gått till?
Senast redigerad av kinbergbatrashaka 2018-09-06 kl. 17:11.
Citera
2018-09-06, 17:41
Medlem
Paul.Potts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard

.eller är det ännu en värdelös tråd där ni håller på och jiddrar om vem som är tuffast...?

Förekommer inte slag eller sparkar i judo överhuvudtaget, så troligtvis inte någon "judo spark".

OnT: Någon som vet hur FUP osv fungerar i Spanien, dvs hur det och om det offentliggörs?
Citera
2018-09-06, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard

''Judospark''.....
Kan även vara en tråd där inläggen tävlar om att vara dummast.....
Citera
2018-09-07, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinbergbatrashaka
En korkad arab som vill vara rik är avundsjuk och försöker utpressa en kille ( tillsammans med två andra kamelknullare) som gör stora stålar på knarksmuggling till sverige i sin egen lägenhet varvid offret oturligt och oplanerat dör?
Låter ju så om man filtrerar bland inläggen och koncentrerar sig på dom som verkar ha lite faktisk info. Är det så ni tror att det gått till?

Stora stålar är en överdrift och bostaden var hyrd på ett år, inte köpt.
Citera
2018-09-07, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Stora stålar är en överdrift och bostaden var hyrd på ett år, inte köpt.
Vems bostad syftar du på? Simons eller Rizks?
Citera
2018-09-07, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Vems bostad syftar du på? Simons eller Rizks?

Den där det skedde. Den som samhyrs med G1bbo. Och gällande ekonomin så var varken BOs eller GMs ekonomi så väl tilltagen som påståtts av vissa i tråden.
Citera
2018-09-08, 10:33
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LizzyLizzard
Jag hörde senast igår, från en jag litar starkt på och som är insatt (förväxla inte det med inblandad) att det inte var menat att BO skulle dö. De har vetat att Simon gjorde bra med deg, och på ett ohederligt sätt velat ta del av den kakan. Någon har uppenbarligen spårat ur och gått kraftigt över gränsen.

Det har diskuterats tidigare var det skedde. Det var alltså i C.Rs lägenhet och inte i Simons hus.

Kidnappning och utpressning som gick åt helvete, sen fick de panik och drog.
Som jag tidigare nämnt - MGM är inte känd för att va den skarpaste kniven i lådan.

Några saker som även jag tycker är knepiga. Ni som är i gamet kanske kan upplysa mig? Torterar man någon i sin egen lya? Blodstänk och grejer. Mördar man någon? Låter ju jättekonstigt. Och den här: utpressar man en kriminell som tjänar miljoner? Den personen köper väl bara extra beskydd?
Citera
2018-09-08, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Vadå godare? Det finns en offentlig dom på dessa tre.

Det har du rätt i.
Jag var bekant med 2 st av dessa tidigare.
Som sagt, det var inte Shawn som var den i media utpekada kamsportsutövaren.
NOG OM DET NU!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in