2018-08-19, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Han är ju skyldig halva Malmö pengar så det skulle ju knappast förvåna mig om inte man hittat honom. Har för mig att han gillar att göra reklam på sin sina sociala medier så det torde ju inte vara alltför svårt att hitta pundaren.

Hur har Mekky blåst folk? En ärlig fråga från en oinsatt. Bara läst om att han varit med vid massa skjutningar
Citera
2018-08-19, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Massivt tillslag av kokain i Gbg nyss
Nyss som idag eller nyligen som innan bilbränderna? Jag tror inte svensk polis är så snabba att dom gör ett kokainbeslag pga det i Spanien så här fort, då är det mer troligt att det är ett slag mot Ali Khan som tack för bilbränderna.
Citera
2018-08-19, 12:50
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic1988
Det där är ingen åsiktsfråga, etniska svenskar är vetenskapligt bevisat.

Babbar being babbar eller mc-gäng. Något utav det gissar jag på.

Nej det är inte bevisat för att nazister hävdar det. Vi är alla medpassagerare på en planet som flyger fram i rymden. Folk som folk
Citera
2018-08-19, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja
Hur har Mekky blåst folk? En ärlig fråga från en oinsatt. Bara läst om att han varit med vid massa skjutningar

Ja, en ärlig lågutbildad nysvensk skulle aldrig bli brottsling
Citera
2018-08-19, 12:55
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Nyss som idag eller nyligen som innan bilbränderna? Jag tror inte svensk polis är så snabba att dom gör ett kokainbeslag pga det i Spanien så här fort, då är det mer troligt att det är ett slag mot Ali Khan som tack för bilbränderna.

Tillslaget skedde ca 1 vecka sen, polisen lär väl haft vetskap lång tid innan, med span osv
Citera
2018-08-19, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Nej det är inte bevisat för att nazister hävdar det. Vi är alla medpassagerare på en planet som flyger fram i rymden. Folk som folk

Jag säger att det är en blatte, du säger annorlunda. Hur är mina spekulationer mer OT och trams än dina? Är du i säng med mods eller?

Horunge.
Citera
2018-08-19, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja

Blåst folk var ny, han har enligt rykte klippt en och annan. Sen stuckit när de hettade till. Så hans vänner/ gamla vänner fick ta smällarna. Men dem säljer ut varandra hit och dit, så man vet aldrig hur det har gått till.
Citera
2018-08-19, 13:02
Medlem
Jag följde Malmö skjutningar tråden förut. Där stod det att någons bror åkte ner till Marbella osv osv.. Och där även fanns en brud som hängde med.. Nu är det en kille och en tjej som är offren. Vilket innebär att det är stor risk att det är just dessa. Och en av gärningsmänens ålder var 20år och det passar in på någon ner benzad gangbanger från Malmö??
Citera
2018-08-19, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Jag följde Malmö skjutningar tråden förut. Där stod det att någons bror åkte ner till Marbella osv osv.. Och där även fanns en brud som hängde med.. Nu är det en kille och en tjej som är offren. Vilket innebär att det är stor risk att det är just dessa. Och en av gärningsmänens ålder var 20år och det passar in på någon ner benzad gangbanger från Malmö??

Var de inte två män som var "handfängslade". Men dem bröderna du tänker på är M*kky bröderna.
Ligger bakom många mord och har som sagt lägenhet i Marbella.

Och borde va allmänt känt bland Malmös kriminella detta.
På senare har det ryktats om att flera sålt ut varandra.
Så detta blir en intressant tråd att följa.
Citera
2018-08-19, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gormer
Ja, en ärlig lågutbildad nysvensk skulle aldrig bli brottsling

Och vad menar du med din kommentar?
Svara på frågan ist för att kom men sånt här trams om du nu ska svara
Citera
2018-08-19, 13:09
Avstängd
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
Haha 40 år för mord, var någon idiot som svarade mig och tyckte Sverige hade höga straff för mord

Om de blir dömda i Spanien och flyttas till Sverige så kommer dom fortfarande sitta av den tiden de blev dömda för i Spanien, sen hur det fungerar med 40 år i Sverige vetifan antar Sverige hade tyckt synd om blattarna och släppt ut dom endå utan Spaniens tillåtelse.

Därför USA tex aldrig lämnar ut terroristen som sitter där på ett av USA's säkraste fängelser för terroristbrott, de kan aldrig lita på ett svenskt rättssystem.

40 år för mord betyder inte att personen kommer att sitta inlåst i 40 år. Det är nog ytterst få som tvingas avtjäna alla åren bakom galler, såväl i Spanien som i t.ex USA. Hört talas om villkorlig frigivning?
Citera
2018-08-19, 13:09
Medlem
Aftonbladet har tagit all fakta från spansk media i stort sätt. Så ingen större idé att läsa där. Men den skadade har allvarliga skador. Inte så konstigt när GM tror den är död. Den andra dog på sjukhuset eller på väg till sjukhuset. Alltså måste båda ha levt när de lämnades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in