2022-06-20, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Fråga C*rl Ri#k av Polsk-Zigensk/Egyptisk börd han var med sitter inne i Spanien där har dom det ganska skönt i Solen går fria inanför murarna äter och dricker det dom betalar för vill säkert inte åka hem till Kumla.
Haha hellre ett år i svenskt fängelse än några dagar i spansk ghettocell
Citera
2022-06-20, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sassasas
Allright. Är han fortfarande aktiv i Bandidos?
han har aldrig varit medlem där

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...nska-solkusten
Citera
2022-06-21, 00:01
Medlem
Så Shawn kom alltså tillbaka till Sverige för att direkt börja planera sin hämnd. Det skulle ske igenom att spraya ner ett barnkalas. När det sen gick åt helvete, och att han turligt nog blev friad så går han med på att vittna nere i Spanien? Snacka om att stå med båda fötterna i olika världar.

Samtidigt klandrar jag honom inte, jag hade nog tagit till alla medel jag kunnat för att få min hämnd. Han vet också mycket väl vilka som är anstiftarna, även om det aldrig kommer gå att bevisa. Ska bli extremt intressant att få veta vilka som döms för vad i det här fallet.

Även om folk verkar hoppas och tro på Carl R som den som tagit på sig mordet har jag svårt att se det. Han är och har alltid varit en ynkrygg som snarare står bredvid och hetsar andra att agera. Han har alltid varit ett fegt jävla svin, och han borde fått ett skott i pannan redan som tonåring om det funnits någon rättvisa.
Citera
2022-06-21, 00:13
Medlem
Är bo i denna tråd broder till ”Shabbaz” mellin
Citera
2022-06-21, 01:38
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVise73
Är bo i denna tråd broder till ”Shabbaz” mellin
Det stämmer! Du kan läsa mer om "Shabbaz" och vad han gjorde med en 11-årig tjej i samband med ett familjerån i en villa i detta mitt inlägg i denna tråd.
Citera
2022-06-21, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krezz
han har aldrig varit medlem där

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...nska-solkusten

Och kan inte du bara hålla din käft efter ditt pinsamma inlägg i den här tråden? Du hade fel på varenda jävla punkt. (#1357)

Eller skriver du inlägg på flashback för att bevisa vilken idiot du är och hur lite koll du har? För du lyckas gång på gång.
Citera
2022-06-21, 09:16
Medlem
Hustlelifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nollgradigt
Vet man vad för tortyr de utsattes för?

Läs från sida 1 så får du massor av information. Står ganska tidigt i tråden.
Citera
2022-06-21, 10:19
Medlem
KaptenKamrats avatar
Fins det inga bilder på Simon? Efter han blivit mulad menar jag. Skulle va roligt att se hur aset såg ut efter behandlingen han fick.
Citera
2022-06-21, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hustlelife
Läs från sida 1 så får du massor av information. Står ganska tidigt i tråden.

Tackar!
Citera
2022-06-21, 11:26
Medlem
Vet någon när det kommer fram hur långa straff samtliga får?
Citera
2022-06-21, 14:46
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grinchen457
Vet någon när det kommer fram hur långa straff samtliga får?
Tyckte det stod att domen kommer på fredag.
Citera
2022-06-21, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Och kan inte du bara hålla din käft efter ditt pinsamma inlägg i den här tråden? Du hade fel på varenda jävla punkt. (#1357)

Eller skriver du inlägg på flashback för att bevisa vilken idiot du är och hur lite koll du har? För du lyckas gång på gång.
vad snackar du om din pungkula? Carl ri*k har aldrig varit medlem i bandidos. Endast hängt med medlemmar därifrån. Kom med fakta din pundare om du ska skriva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in