Citat:
Ursprungligen postat av
goosehunter
Jaha. Ännu en gång träffar man en kvinna. Och ännu en gång är det svårt att tyda hennes tankar och känslor. Hon har haft samma pojkvän i 5år. Men vill ändå att vi ska umgås med varandra. Hon är absolut inte flirtig mot mig. Men har varit lite i smyg. Hon är dock så upp o ner, hit o dit. Ena dagen knappt ett hej. Nästa dag vill hon umgås. Ena dagen skitglad, nästa dag skitsur. Just när man inte hört av henne på länge, ja då hör man av henne. Ena dagen långa blickar, nästa dag knappt ögonkontakt. Får liksom inget sammanhang i vad hon vill och hur hon är. Kanske vill hon ha mig men vågar inte ta steget. Kan ju säga att andra killar umgås hon inte med. Och andra killar kan hon prata som ett rinnande jävla vatten med. Men inte mig. Med mig är det tillknäppt, blygt och kort. Men ändå ska vi umgås. Jag är inte så sugen på att hänga med en upptagen brud. Inte för att hon är upptagen, utan för att det blir så komplicerat på nåt vis. Funderar på att lägga ner kontakten. Lärde känna varandra genom gemensamma vänner.
Vart vill du komma egentligen? Du skriver ju att du inte är sugen då det lätt blir komplicerat så det är lika bra att lägga ner...
Samtidigt har du inga problem med det faktum att hon är upptagen så vad är det då som blir så komplicerat? Sedan tar du upp att hon absolut inte har flörtat med dig,men att hon gjort det i smyg...samtidigt är hon tillknäppt, kort och blyg?