Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-24, 19:08
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag har valt att bo såhär. Det är as grymt. Jag har väl lagt ner runt 100.000 på bilen och att bygga om den, det tog 6 månader. Jag vill inte bo i lägenhet, jag vill kunna åka dit jag vill, och mitt yrke tillåter mig att jobba var som helst, nät som helst

Post restante eller till polare/föräldrar

Jag har dusch och toa

Jag har tvättmaskin

Jag har kylskåp

Jag har gasspis

Hehe, lycka till att få ett studentrum i sthlm när du inte pluggar. Har du sett hyrorna nuförtiden? Vi snackar 10-15000 för en etta andrahand., även utanför stan.





Det kostar 5kr per 12timmar, och gratis på helger. Så det blir 1200kr I månaden,helt ok hyra för där jag är.

Finns det inga bilder på ditt bygge någonstans? 😁
Citera
2018-11-24, 23:10
  #26
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allonym
Finns det inga bilder på ditt bygge någonstans? 😁


hehe, jo, jag har både youtube och instagram, men vill inte outa mig här!
Citera
2018-11-26, 13:59
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikitalord
Bodde själv så under många år och halvåren i Sverige när jobb utfördes tex i gtb så brukade jag hyra p plats på bensinmack, de väldigt glada att någon bodde där och därmed bidrog till minskad inbrott/skadegörelse risk, tror jag gav en symbolisk summa i hyra för att täcka elen. Så hör med någon mack eller service butik som är obemannad nattetid så får du nog gratis parkering.

Fick du använda toalett?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback