Citat:
Ursprungligen postat av
xtantspice000
Hej flashback.
Jag har tänkt att åka till Berlin eller Tyskland för att där är det helt lagligt med prostutition.
Min plan är väldigt simpel, köpa en trekant med två kvinnor som är snygga. Med andra ord kommer det inte handla om något ligg för 20 euro på gatan. Helst skulle jag vilja få bekräftelse att de inte har några sjukdomar men det gissar jag på är omöjligt.. så kondom får gå.
Vart kan man få detta och hur mycket brukar det kosta? Jag menar alltså brudar som är som säg scandalbeauty modellerna var runt 2012. Stina Wengler och liknande. Silikonbröst är ett plus.
Jag vet att dessa finns eftersom en sådan sa hej till mig och mina vänner på gatan när vi var i Berlin. Hon hade korsett också (kanske är det de har i just Berlin?).
Hur är kraven med kondom? Bör jag ha kondom under avsugningen också eller är det okej utan för dom? Vill inte att detta ska vara min sista sex akt som en frisk man givetvis men vill ju också kunna njuta..
Min budget är ja.. max 40 tusen. Men skulle ju föredra att kunna göra detta på 20 tusen. Då menar jag resan till stället, en natt eller två på hotell och resa tillbaks. Bara det går väl på ca 5 tusen om inte mer.
Resan är den mindre kostnaden.
generellt borde vi bojkotta euroländer då den står i typ 10,50..
Men då din budget är generös så låt gå.
För halva pengen har jag varit på Artemis i typ 3 dagar och kört:
En och en (flera gånger)
Två tjejer
och.. fyra tjejer
Dock aldrig 3 tjejer :-(
Tjejerna på Artemis är "hyfsat rena". Dom testar sig regelbundet.
Men kondylom i en sådan miljö är svårt att värja sig för.
Och andra sidan. Om man är hysteriskt rädd för sjukdomar så är inte prostitutionsmiljön den bästa.
Därav (bl a) de tyska reglerna.
Men som i tysk gramatik gäller, ingen regel utan undantag, 55
Kondom, ja.. för det mesta.
/Antex