Citat:
Ursprungligen postat av
standardsvar
Ifall vi håller frågeställningen kring droggebitet, vilken kategori av droger är i så fall att föredra vid nedstämdhet?
Cannabis funkar inte då jag mår extremt skit av det då jag konstant balanserar på gränsen till en fullblodspsykos efter intag.
Givetvis hade det varit bra ifall man hade kunnat må bra eller åtminstone okej utan droger. Men jag har inget minne av att jag någonsin har varit lycklig eller mått bra i mitt liv, och då är jag ändock nästan 35. Och på förekommen anledning så är jag kund hos psykiatrin.
Jag skriver på denna del av forumet för jag hoppas få tips på just droger som jag möjligtvis ej har reflekterat över, men som kan ta bort eller åtminstone minska min nedstämdhet. Men allra helst tips på hur jag får ut mest effekt utav gabapentin och stesolid, så som trådtiteln antyder.
För någonstans så hoppas jag att mina anhöriga hellre ser att jag har ett "kontrollerat" drogbruk än slänger mig framför tåget.
Du ska nog inte ens bo i Sverige!
Du ska fixa pengar så du kan resa till typ Indien och bara vara i natur och röra dig kropp, leva, skratta och kommunicera med människor UTANFÖR internet. Det är så, det känns så!