2018-08-15, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryffelhund
Islamisterna på migrationsverket vill ju inte hjälpa en läskig ateist. Hon skickas såklart ner igen med ett mail till den lokala imamen så hon kan stenas framför moskén efter nästa fredagsbön.

Inte för att jag skulle kalla dom som jobbar på migrationsverket för islamister rakt av, men det du nämnde om stening. Ja, det är faktiskt en stor risk att något liknande skulle kunna ske om hon exempelvis varit öppen med sitt avtagande förhållningssätt till islam, och undvikit att bära slöja.

Det om något vore ett skäl till att INTE bli utvisad med tanke på riskerna.
Citera
2018-08-15, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieHallstrom
Detta verkar var en klok och kritiskt tänkande ung tjej. Varför ska hon utvisas? Det är den här typen av invandrare som vi behöver fler av i Sverige.

Hur vanligt är det att detta händelseförlopp sker? Är det vanligt att unga tjejer från muslimska länder kommer till Sverige, imponeras av västerländska värderingar, för att sedan överge islam och kasta sin slöja?

Det yttersta skälet till att ta hit dem är just att de är kriminella och islamister. Deras uppgift är att "ta hand om oss" när nästa stora kris initieras av globalisterna. Det finns en anledning till att inget som en vanlig människa tycker är sunt förnuft genomförs. Och nej, jag har inte förläst mig på ett konspirationsforum jag har bara dragit de logiska slutsatserna från vad som faktiskt händer idag.
Citera
2018-08-15, 14:18
Medlem
BootyLuvs avatar
Mördare, våldtäktsmän och andra kräk klarar de inte av att utvisa, men en ung, modig tjej som slängt slöjan och lämnat förtrycket ska minsann ut. #Sverige2018

Skulle inte förvåna mig om det, som redan nämnts i tråden, skulle visa sig att handläggare med muslimsk bakgrund varit inblandade i beslutet...
Citera
2018-08-15, 14:27
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffelhund
Islamisterna på migrationsverket vill ju inte hjälpa en läskig ateist. Hon skickas såklart ner igen med ett mail till den lokala imamen så hon kan stenas framför moskén efter nästa fredagsbön.

Samtidigt som sexaktivisterna som annars räddar vuxna män som helt saknar asylskäl och skyddsbehov håller tyst när en tjej med asylskäl och skyddsbehov ska utvisas. Vuxna barnlajvande män som begår våldtäkt de vill ha barnlajvande män är värd att kämpa för.
Citera
2018-08-15, 14:27
Medlem
Lachlans avatar
Har Sverige något behov av henne? Nej, just det. Hon ska utvisas och återbördas till sitt hemland. Asylskäl är ointressant då det är ett verktyg för att fylla landet med mörkfotade avarter.
Citera
2018-08-15, 14:52
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
En stor skam att detta kan hända i landet med världens första feministiska regering.
Citera
2018-08-15, 14:55
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Detta verkar var en klok och kritiskt tänkande ung tjej. Varför ska hon utvisas? Det är den här typen av invandrare som vi behöver fler av i Sverige.

Hur vanligt är det att detta händelseförlopp sker? Är det vanligt att unga tjejer från muslimska länder kommer till Sverige, imponeras av västerländska värderingar, för att sedan överge islam och kasta sin slöja?

Citat:
Reporter: Migrationsverket bedömmer inte din historia trovärdig.

NO SHIT SHERLOCK!!!!???!!
Fjantarna på migget vill ju inte bli utpekade som rassssssiiiisssssteeeeerrrrr

Kan tänka mig att dessa BRA invandrare blir utskickade av dåliga invandrare som sitter på maktpositioner.

men vad vet jag? Jag är bara en simpel bonde!
Citera
2018-08-15, 14:56
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lachlan
Har Sverige något behov av henne? Nej, just det. Hon ska utvisas och återbördas till sitt hemland. Asylskäl är ointressant då det är ett verktyg för att fylla landet med mörkfotade avarter.
Hmmm... Misstänker att du är islamist och vill att hon ska få sitt straff och därför låtsas vara främlingsfientlig.
Har Sverige nåt behov av dig? Nej, just det. Ta hennes plats och flytta tillbaka.

Du är inte en riktig man, därför att riktiga män beter sig inte som du.
Inte man? Batikhäxa kanske som är rädd att Sara tar platsen från en afghan?
Senast redigerad av Rad-i-Kalle 2018-08-15 kl. 15:01.
Citera
2018-08-15, 15:01
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Varför ska hon utvisas?

För att ge plats för ensamkommande män. I det feministiska Sverige går det utländska och ljugande patriarkatet i första hand.
Citera
2018-08-15, 15:02
Bannlyst
Ut med henne! Hon är ingen flykting. Ut med alla afghaner, tack.
Citera
2018-08-15, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
För att ge plats för ensamkommande män. I det feministiska Sverige går det utländska och ljugande patriarkatet i första hand.
Ja, det verkar onekligen vara så.

Det är tydligen väldigt viktigt för migrationsverket att den överväldigande delen unga vuxna flyktingar är av manligt kön. Detta trots att vi redan nu har ett massivt mansöverskott som i vissa generationer till och med överstiger Kinas.
Citera
2018-08-15, 15:22
Medlem
56ks avatar
Hur jävla svårt ska det vara att ge någon ett temporärt uppehållstillstånd som kräver att man följer de riktlinjer Migrationsverket ger. Skulle hon gå tillbaka till islam och burka och tar hit sin "man" ja då dra de in uppehållstillståndet och skickar ut dem.

Om hon nu talar sanning så får hon stanna kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in