Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-18, 09:32
  #229
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Du är ju rätt trög. Ironi är det inte. Han som skrev det är väldigt PK och vänster och menar det han säger, dock lade han upp det på ett lite "roligt" sätt.

Total fail från dig.

Beklagar din miss här.
Jag förstår väl vad "tomten" är för en figur.
Jag valde att med flit åt helvete överdriva för att på ett litet roligare sätt driva med "tomten".
Du skall få ett tips för att undvika framtida misstag såsom detta.
När du kommenterar någons kvalité så titta hur länge den varit aktiv, antal inlägg samt gärna lite postningshistorik.
Då får du en "bild" av personen och gör inte sådana "fail" som du gjort nu.
Lycka till!
Citera
2018-08-18, 10:23
  #230
Medlem
TS har läst en annan tråd och tänkte att det vore kul att trolla lite...
Citera
2018-08-18, 11:04
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Du är ju rätt trög. Ironi är det inte. Han som skrev det är väldigt PK och vänster och menar det han säger, dock lade han upp det på ett lite "roligt" sätt.

Total fail från dig.

Jag uppfattade det som att det var ironi att det var ironi.
Citera
2018-08-18, 12:15
  #232
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Beklagar din miss här.
Jag förstår väl vad "tomten" är för en figur.
Jag valde att med flit åt helvete överdriva för att på ett litet roligare sätt driva med "tomten".
Du skall få ett tips för att undvika framtida misstag såsom detta.
När du kommenterar någons kvalité så titta hur länge den varit aktiv, antal inlägg samt gärna lite postningshistorik.
Då får du en "bild" av personen och gör inte sådana "fail" som du gjort nu.
Lycka till!

Wow... "driva med honom"? Du var i sån extas att en avsugning var nära.
Citera
2018-08-18, 13:51
  #233
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Wow... "driva med honom"? Du var i sån extas att en avsugning var nära.

Hmmmmm?
Har du allvarliga konfrontationsproblem och söker konflikt i allt du gör här i livet?

Lev väl och tänk på blodtrycket.
Citera
2018-08-18, 15:27
  #234
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejtbit
Tänk om din pappa dejtade en kvinna när du var liten som helt plötsligt dissade din pappa pga din hudfärg.
Och? Är det hemskt? TS vill inte dejta henne pga hennes livsval, i det här fallet att hon har barn med afrikaner. Jag vill inte heller ha barn med afrikanskor. Är det fel enligt dej? Jag tänder inte på dem generellt och jag vill ha nordiska/europeiska barn. Det är fel (rasistiskt) enligt dej?
Citera
2018-08-18, 16:56
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Och? Är det hemskt? TS vill inte dejta henne pga hennes livsval, i det här fallet att hon har barn med afrikaner. Jag vill inte heller ha barn med afrikanskor. Är det fel enligt dej? Jag tänder inte på dem generellt och jag vill ha nordiska/europeiska barn. Det är fel (rasistiskt) enligt dej?

Jag kan förstå att man inte vill dejta någon som redan har barn & jag accepterar att du inte tänder på personer ifrån Afrika. Mitt inlägg försökte bara peka på beteendet i sig, som jag snarare skulle kalla omoget, ohyffsat eller kanske ogenomtänkt. Aldrig schysst att ta sig in i någons liv och sen bara försvinna.
Du och många andra här i tråden verkar ha bättre koll än jag på vad som är fel (rasistiskt).
Citera
2018-08-18, 19:22
  #236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Säg att du inte gillar left overs.

Och själv är du ingens leftover...du är oskuld?
Citera
2018-08-18, 19:42
  #237
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bervyl
Och själv är du ingens leftover...du är oskuld?
Ungarna är ju leftovers.
Citera
2018-08-18, 20:13
  #238
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejtbit
Jag kan förstå att man inte vill dejta någon som redan har barn & jag accepterar att du inte tänder på personer ifrån Afrika. Mitt inlägg försökte bara peka på beteendet i sig, som jag snarare skulle kalla omoget, ohyffsat eller kanske ogenomtänkt. Aldrig schysst att ta sig in i någons liv och sen bara försvinna.
Du och många andra här i tråden verkar ha bättre koll än jag på vad som är fel (rasistiskt).
Jag kan inte moralisera över vad TS känner för olika människotyper. Han ska följa sin övertygelse. Rasism är ett missanvänt ord i parti o minut. Jag vet du inte har använt det ordet men det är det det handlar om som anklagelse indirekt. Låt bli människors val..att moralisera över livspartner. Han vill inte dela hennes barn och hennes val. Rätt så för honom.
Citera
2018-08-18, 20:27
  #239
Medlem
Lämna henne. Hennes barn förtjänar att få en plastpappa som inte är rasist och som kan behandla dom respektfullt. Förstår inte hur denna kvinnan kunde dejta dig från första början det hade hon nog inte gjort om hon vetat att du var rasist och gör skillnad på människor. Och till alla som skriver rasistiska kommentarer här så vill jag bara säga att vi lever i ett fritt land där alla människor själva har rätt att vara med vem dom vill oavsett ursprung. Det är ingen som tvingar er att vara med en mörk kvinna men låt alla människor älska den dom vill och alla barn är lika fina och lika mycket värda.
Citera
2018-08-18, 20:44
  #240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godmankind
Man tror kärlek är bästa som finns i livet ibland.
Träffar en fin kvinna tror man.

Nu efter några träffar fick jag se hennes ungar.
Två neger pojkar 5-7 år och en ganska nyfödd arab eller liknande.
2svart och 1 kamel

Jag orkar inte det.
Jag gick hem, hon grinar och skickar mess.

Jag klarar inte av ungar som är sådär ju.

Hur ska jag säga det till henne ?
Att jag orkar inte med invandrar ungar halvbabianer

Du gör naturligtvis rätt du ska fostra din egen avkomma så fungerar naturen. Dessutom negerpojkar det är bara trubbel de har myror i brallorna och kronisk ADHD. Lejonhanarna brukar bita ihjäl ungar som inte är deras egna innan de sätter på honan. Med det är inte att rekommendera i det här fallet.

Tänk på dig själv hon borde tänkt på sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback