Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-14, 18:58
  #1
Medlem
Blackdollkillers avatar
Någon som vet något om vem denna djupingen kan vara? Ska tydligen vara känd filur men ett överkokat belastningsregister?

https://www.sydsvenskan.se/2018-08-1...mpaign=ushares
Citera
2018-08-14, 19:04
  #2
Medlem
Blackdollkillers avatar
Ser nu att det är ett gammalt ärende, sedan i mars.. men någon som har info vem av stjärnorna i malmö det är?
Citera
2018-08-14, 19:06
  #3
Medlem
"vid 23-tiden den 10 mars"

Fixa till rubriken...det hände i vintras, vilket bilden visar också :-)
Citera
2018-08-15, 10:36
  #4
Medlem
Åtal:

https://minfil.com/L4HcR4f1b8/Malm__..._Aktbil_42.pdf
Citera
2018-08-15, 11:10
  #5
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chisinau
Åtal:

https://minfil.com/L4HcR4f1b8/Malm__..._Aktbil_42.pdf

Tack för det!

Och för er som inte vill ladda ner åtalet så är den åtalade Benj*min Sipo.
Citera
2018-08-17, 09:06
  #6
Medlem
FUP:

https://minfil.com/o8v4W7f2b4/Malm__..._Aktbil_43.pdf
Citera
2018-08-17, 10:17
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Tack för det!

Och för er som inte vill ladda ner åtalet så är den åtalade Benj*min Sipo.

Någon välkänd? Eller nån mindre känd i dessa kretsar ?
Citera
2018-08-17, 12:40
  #8
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Någon välkänd? Eller nån mindre känd i dessa kretsar ?
Inget namn jag känner igen sedan tidigare i alla, kan inte hittar det bland diverse domar/FUPar jag har liggandes. Skulle vara intressant att höra om någon som är mer insatt i Malmö känner till något?
Citera
2018-08-17, 17:32
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chisinau
FUP:

https://minfil.com/o8v4W7f2b4/Malm__..._Aktbil_43.pdf

"Då patrull transporterar Benj*min Sipo till sjukhuset tillfrågas han av polisen om vilka det är
som befunnit sig utanför hans bostad och ev. skjutit mot hans lägenhet. På det svarar
Benj*min att det eventuellt handlar om att han har träffat eller träffar en tjej som heter
"Bilj*na" som ska vara ett ex till "Vl*dimir Kub*". Benjamin uppger att han varit vän med
Vl*dimir i ca 15 år men vill inte säga om det var han som stod utanför Nobelvägen eller inte.
Vid Pil-slagning på Vl*dimir Kub* får man upp en träff på en Slovakisk man med
personnummer 600478-xxxx, denna person har ingen folkbokföringsadress, varken i Pil,
PMF eller Durtvå. Det finns inte heller några utredningsuppgifter registrerade på honom i
Durtvå.

Benj*mins mamma Zin*ida uppger i sitt vittnesförhör att hon varit uppe i Benj*mins lägenhet
natten mellan fredag 9/3 till lördagen 10/3. I lägenheten befann sig Benj*min samt en kille
som ska heta T*hir Met*j. Vid slagning i Pil på namnet T*hir Met*j får man endast upp en
träff på samma namn och personen har personnummer 870817-xxxx och bor i Malmö. Vid
PMF slagning på T*hir Met*j kommer det upp att han är ASP:ad med V*ldet Kup*.
I Malmö finns familjen Kup* där sönerna V*ldet Kup*, 871015-xxxx, och V*lmir Kup*,
930827-xxxx, är kända av polisen.
En teori är att Vl*dimir Kub* är V*lmir Kup*
"
*=a

Jaha!
Citera
2018-08-17, 18:19
  #10
Medlem
Killen är en ganska pantad junkie och man ska nog inte tro allt han fantiserar ihop.
Citera
2018-08-19, 01:20
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
"Då patrull transporterar Benj*min Sipo till sjukhuset tillfrågas han av polisen om vilka det är
som befunnit sig utanför hans bostad och ev. skjutit mot hans lägenhet. På det svarar
Benj*min att det eventuellt handlar om att han har träffat eller träffar en tjej som heter
"Bilj*na" som ska vara ett ex till "Vl*dimir Kub*". Benjamin uppger att han varit vän med
Vl*dimir i ca 15 år men vill inte säga om det var han som stod utanför Nobelvägen eller inte.
Vid Pil-slagning på Vl*dimir Kub* får man upp en träff på en Slovakisk man med
personnummer 600478-xxxx, denna person har ingen folkbokföringsadress, varken i Pil,
PMF eller Durtvå. Det finns inte heller några utredningsuppgifter registrerade på honom i
Durtvå.

Benj*mins mamma Zin*ida uppger i sitt vittnesförhör att hon varit uppe i Benj*mins lägenhet
natten mellan fredag 9/3 till lördagen 10/3. I lägenheten befann sig Benj*min samt en kille
som ska heta T*hir Met*j. Vid slagning i Pil på namnet T*hir Met*j får man endast upp en
träff på samma namn och personen har personnummer 870817-xxxx och bor i Malmö. Vid
PMF slagning på T*hir Met*j kommer det upp att han är ASP:ad med V*ldet Kup*.
I Malmö finns familjen Kup* där sönerna V*ldet Kup*, 871015-xxxx, och V*lmir Kup*,
930827-xxxx, är kända av polisen.
En teori är att Vl*dimir Kub* är V*lmir Kup*
"
*=a

Jaha!

Har Kup* familjen fortfarande inflytande, eller är dem påväg tillbaka ?
Sjukt när M*sovic är i Malmö, sen nu en massa om Kup*.
Citera
2018-08-19, 01:34
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Har Kup* familjen fortfarande inflytande, eller är dem påväg tillbaka ?
Sjukt när M*sovic är i Malmö, sen nu en massa om Kup*.

Efter att ha läst hela FUPen tror jag att GM fabulerar och att en polis drar slutsatser som han inte har täckning för. Det här killen har nog inte alla hästar hemma.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback