2018-08-14, 08:56
Medlem
.Onions avatar
nu får de fan vara nog, blir så jävla trött på att läsa och se sånt här!
Senast redigerad av .Onion 2018-08-14 kl. 08:58.
Citera
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knez
En månad innan valet så sker detta...

Jag skulle satsa mina pengar på att detta antingen är NMR eller Afas verk.

Kontakta mig jag sätter emot, hur mycket har du tillgängligt om du säljer allt du har?
Citera
Medlem
TasteMyGlocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
Glöm inte alla noll (0) som retroaktivt får sitta 6 år för alla nu hundratals bilbränder de senaste 10 åren!!!

Är de under 18 händer ju i princip inte ett skit.

Att inte brandkåren också kör med polisiär strategi, betrakta på avstånd och dokumentera.
Citera
2018-08-14, 08:57
Medlem
Stigmata01s avatar
Bara trams att Sd skulle ha något med detta att göra. De skulle inte ha något att vinna på en sådan aktion i dagsläget, det brinner redan bilar dagligen i Kaozområden, skulle de mot all förmodan arrangerat detta och det skulle komma fram är valet förlorat. Som sagt de har inget att vinna och allt att förlora på att iscensätta något sånt här.
Citera
2018-08-14, 08:58
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Dom som gjort detta är.

1. Förortsgäng
2. Förortsgäng
3. Förortsgäng

Varför? därför.

Afa? nä. NMR? Absolut inte! finns ingen anledning

Eftersom alla högerextremister som skulle ha potential att utföra något sådant här är kartlagda och under observation av SÄPO, så kan vi utesluta dem. Det är bara vänstertroll som skyller på nationella som en del av en påverkansoperation.
Citera
2018-08-14, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chilly_c_cane
Och det är nog precis DET som gör att vi med största säkerhet kan utesluta all form av false-flag. Hade det varit det hade ortens brushor varit där på nolltid och kollat vad det är för några som kommit för att jiddra i "deras" territorium.

Precis! Ett tidigare inlägg visade en 6-7 stycken "flyende" GM, dom joggade helt öppet på gatan, det stod "folk" i portgångarna och iakttog dem. Skulle verkligen ett "externt" gäng kunna ta sig in i fiendeland, genomföra omfattande påtändning av bilar, och sedan helt öppet jogga därifrån utan att de som styr gatan där inte reagerade?
Citera
Medlem
Bromss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Hög nivå på din intelligens

^projektioner

"Det är nog inte kriminella" skjut dig själv.
Citera
Medlem
fskers avatar
Vilken tur att de inte brände bilarna medans eldningsförbudet gällde i alla fall!

Man vill ju inte bli straffad liksom!

Snart lär det vara omöjligt att äga en bil i förorterna när det kommer till försäkringspriser!
Citera
2018-08-14, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Eftersom alla högerextremister som skulle ha potential att utföra något sådant här är kartlagda och under observation av SÄPO, så kan vi utesluta dem. Det är bara vänstertroll som skyller på nationella som en del av en påverkansoperation.

Precis! Om NMR någon gång skulle få för sig att tända på bilar vilket aldrig kommer bli aktuellt.
Men OM, då går dom på Partiledarnas bilar
Citera
Medlem
Killer-queens avatar
Den person som intresserar mig mest är ”ledaren” som börjar få fokus vid 0:48 och framåt i denna film. Han deltar inte i själva kaoset, utan verkar organisera och övervaka situationen från en lämplig central position. Han pekar med hela armen och har ett avslappnat men alert kroppsspråk. Samma person som verkar ge order om att avbryta operationen.
Citera
Medlem
trailblasers avatar
Blattar förstår sig inte på konsekvensanalys, därav inträffar detta så kort inpå valet.
Citera
2018-08-14, 09:01
Medlem
Stefan Löfven ryter till om bränderna ”Vad fan håller ni på med” enligt Expressen:
https://www.expressen.se/gt/lofven-om-branderna-jag-blir-forbannad/

Det är ju du själv Stefan som är en stor del av skulden till detta och sen att ni nämner att det är 6 års fängelse är tomma hot, tror liksom att ni aldrig kommer få någon eller några fällda för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in