2018-08-14, 08:48
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Mycket talar för det men det är inte hugget i sten ännu.

Haha.. vad är det som talar för det förutom fria fantasier? Du får allt komma med något konkret utöver den vanliga vänsterkänslan.

Du menar alltså att högermän har åkt till Frölunda och Hjällbo för att sedan tända eld på bilar och sedan försvinna bland husen utan att åka fast? Bara tanken visar hur rubbade din sort är i huvudet.

Det intressanta är att man ganska tydligt ser hur den genomsnittliga "antirasisten" ser på våra nybyggare. Som stora barn man måste ta hand om som inte ens är kapabla att t.ex. med släkt och vänner starta bilbränder på två ställen i stan vid samma tillfälle. Det måste rimligtvis vara nazister då som har gjort det. Man häpnar..
Senast redigerad av 0.999... 2018-08-14 kl. 08:52.
Citera
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Rättelse.
Inget talar för det.
Citera
Medlem
Skillys avatar
Suspects?

1. Miljöextremister.

Vi har haft den varmaste sommaren i mannaminne och unga miljöaktivister börjar säkert känna hur det bränns. Så nu måste man göra något innan det är för sent. Bränna bilarna verkar smart. Dessutom går det åt en del olja, vilket är bra eftersom den inte kan göra mer skada sen.

2. Islamister/IS

Dessa har haft tråkigt länge nog och nu är det dags att något händer. Död åt de otrognas bilar!

3. Putin

Lite kaos i Sverige är aldrig fel. Då kan moder ryssland komma in och rädda oss sen. Vad gör svensken mest upprörd? - När någon tafsar på dennes bil! Bränn lite bilar! Kalinka, kalinka, kalinka a ja.
Citera
2018-08-14, 08:49
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Stinker mer AFA än ngn maskerade blattar kan jag lova er alla, För organiserat då man ser på filmerna som finns ute på nätet!

Spelar ingen roll hur än många poliser man sätter in så kommer dessa att lyckas med sina avsikter och bränna samt skapa kaos i områden var det bor folk som är invandrare, Dessa är inga småligister eller som vissa vill peka på invandrare för planlagt och hur dem agerar hade det vart random personer så hade dem inte hållit på och ha masker och svarta kläder!
Och vad skulle AFA vinna på detta? Du måste nog utveckla din teori litegrann...
Citera
Medlem
Gubbtjyven73s avatar
Citat:

Inget talar för det längre, men håll du i ditt grässtrå.

Du sade tidigare att dina vänner inte hade något att vinna på att bränna bilar.

Vad hade de tidigare att vinna på att bränna bilar undrar jag då?
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Det är det mångkulturella systemfelet som orsakat detta.

Sverige kommer aldrig att bli av med dessa problem innan både gärningsmännen OCH deras familjer utvisas ur landet.

Bilbränder var tidigare något svenskarna såg på TV-nyheterna från deras hemländer.
Nu sker det i Sverige.
Citera
2018-08-14, 08:50
Medlem
Exakt samtidigt i flera städer. Maskerade. Precis inför valet.
Lite för orgniserat, utstuderad tidpunkt och planerat för att vara random snubbar från orten. Det här luktar NMR. Eller någon annan organiserad grupp med motiv. Jag tvivlar på att random ortensnubbar i t ex Falkenberg har tät kontakt med folk i Malmö, Göteborg, Stockholm och Uppsala. Och kriminella gäng? De bråkar ju med varandra. De som säljer droger tjänar pengar på det och jag har svårt att se vad de skulle tjäna på att gå ihop med en massa andra och börja bränna personbilar.
IS? Det här är för milt. Hade de gjort en aktion så hade den varit menad att döda folk.
Citera
2018-08-14, 08:50
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Morgan Johansson: De kan få sex års fängelse

Så alla noll som greps kan få sitta inne 6 år... 🤔

Glöm inte alla noll (0) som retroaktivt får sitta 6 år för alla nu hundratals bilbränder de senaste 10 åren!!!
Citera
2018-08-14, 08:51
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Helt uteslutet kan det inte vara att det vi såg var träning, genrep, inför något större. De var väldigt (nåja) metodiska.

Det var ju förmodligen koordinerat men ändå inte på särskilt hög nivå. Ett par gäng med lösa förbindelser som via nån chatt-app beslutar sig för att gemensamt dra igång lite kaoz. Men det är säkert tänkt att andra ska hänga på och att det ska eskalera. Tror det kan bli en "spännande" helg som kommer.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Att polisen avvaktade var nog bra, en skjuten svart och kravaller är inte vad vi behöver nu...

Beror på vilket perspektiv man har. Mitt är att trots att en växande skara yrvaket fått upp ögonen för mångkultur i praktiken (dvs kaoz) så blundar alltför många fortfarande. Och skiten KOMMER träffa fläkten förr eller senare så då kan det likaväl komma nu medans svenskar fortfarande är i majoritet åtminstone.

Lite kravaller just nu kan man se som behövlig chock-terapi för slumrande dumsvennar, och detta i precis lagom tid inför ett val.

När MP vill prata klimat och kommer med "nu kan vi inte blunda längre, tänk på sommarens bränder..."

Svarar Åkesson med ett litet flin "Ähum... på tal om bränder..."
Citera
Medlem
En månad innan valet så sker detta...

Jag skulle satsa mina pengar på att detta antingen är NMR eller Afas verk.
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Suspects?

1. Miljöextremister.

Vi har haft den varmaste sommaren i mannaminne och unga miljöaktivister börjar säkert känna hur det bränns. Så nu måste man göra något innan det är för sent. Bränna bilarna verkar smart. Dessutom går det åt en del olja, vilket är bra eftersom den inte kan göra mer skada sen.

2. Islamister/IS

Dessa har haft tråkigt länge nog och nu är det dags att något händer. Död åt de otrognas bilar!

3. Putin

Lite kaos i Sverige är aldrig fel. Då kan moder ryssland komma in och rädda oss sen. Vad gör svensken mest upprörd? - När någon tafsar på dennes bil! Bränn lite bilar! Kalinka, kalinka, kalinka a ja.
När samhället man skapat förfaller allt snabbare, skyller man på spöket i garderoben. Patetisk teori.
Citera
2018-08-14, 08:52
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knez
En månad innan valet så sker detta...

Jag skulle satsa mina pengar på att detta antingen är NMR eller Afas verk.
Du vet att det brinner 20 bilar per dygn i Sverige? Är det NMR eller AFA då också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in