2018-08-17, 19:08
Medlem
104procents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gormer
Det var ett litet skämt

#metoo

Men hade det hänt hade det vart bättre för alla (mitt förslag).
Citera
2018-08-17, 19:08
Medlem
Nej nu är det fan dax att införa Svenska "hungergames"
Samla ihop allt patrask och slödder i förorten och kör ut dom till någon obebodd ö i skärgården. Dumpa några säckar vapen på ön. Släng med en kebab, vore ju synd om någon dog av svält.
Last man standing vinner ett åkpass på Liseberg och betald valfri högre utbildning samt en lätt rökskadad Skoda:-)

Skämt å sido.
Hur kan detta få fortgå år ut och år in?
Små korkade, inavlade ligister med lika korkade föräldrar som inte har någon som hels koll på vad deras inavlade små as till mänskligt liv har för sig?
Ärligt? Älskar uttalandet från den så kallade maskerade killen som Expressen träffat.
– Jag kan inte ens röka en joint och gå ut på gatan och vara hög. Då får jag böta för att jag har det i min kropp. Jag äger inte ens min kropp. Vad är det för frihet?

Nä, hade du gått ut grundskolan kanske du hade vetat att narkotika är förbjudet typ?

Eller denna.
-att nån lägger upp kameror och ska övervaka dig. Det börjar likna Nazityskland,

Ja du lille vän, vad kan det bero på att det sätts upp övervakningskameror? Släng jointen och vänta några veckor så kanske din hjärnas synapser börja fungera igen?

Budskapet i tre delar.
• Polisen är brutal och trakasserar människor utan grund.
Är rätt tveksam till att polisen trakasserar folk utan grund. Tror de har rätt bra koll på vilka de ska trakassera med rätta!

• Socialtjänsten rycker bort barn från deras familjer.
Full förståelse för att soc tar barnen från föräldrar som uppenbarligen inte har någon som helst koll.

• Det är orättvist att övervakningskameror sätts upp i fattiga områden men inte i rika.
åter igen. Släng jointen och funderar på varför.
Citera
2018-08-17, 19:22
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
Enligt insändaren jag postade ovan så vet vi nu att det är vårt fel.

Människor som skriver så extremt korkade insändare borde egentligen avrättas på studs. Dom utgör en så pass stor samhällsfara. Föreställ er att det garanterat sitter flertal dylika vänsterflummare överallt i samhället.

Blaskan som tog in insändaren får nog ta sig en liten funderare.

Thomas More

Hyresrättsföreningen Utopia

https://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_More

Citat:
Sir Thomas More (February 7, 1478 – July 6, 1535), venerated in the Catholic Church as Saint Thomas More,[1][2] was an English lawyer, social philosopher, author, statesman, and noted Renaissance humanist. He was also a councillor to Henry VIII, and Lord High Chancellor of England from October 1529 to 16 May 1532.[3] He wrote Utopia, published in 1516, about the political system of an imaginary, ideal island nation.

Tillägg: pucktvåa på den
Senast redigerad av Utflyttad 2018-08-17 kl. 19:23. Anledning: tillägg:
Citera
2018-08-17, 19:31
Medlem
welcometorealitys avatar
Bert har ordet igen

https://www.youtube.com/watch?v=uLocyLi_wMM
Citera
2018-08-17, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fuppis
Någonstans, på något ställe på internet. Lär denna planering finnas.

För högst troligen lär de ha sammordnat detta över nätet. Blir spännande den dagen någon hittar den.

Även om nån hittar den så skulle ingen våga gola, för den människan kommer brinna själv.

Titta på Zimbabwe och Sydafrika där vita försökt organisera sig för att slå tillbaks mot liknande terrorgäng, de har slaktat hela deras familjer och bränt ner deras bostäder.
Senast redigerad av karldusch 2018-08-17 kl. 20:28.
Citera
2018-08-17, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProtonSwitzer
Sammanlagt har sex personer gripits misstänkta för måndagens bilbränder i Västsverige. Myndigheterna försöker hemlighålla identiteten på dem, men Nordfront avslöjar nu tre av dem.

https://www.nordfront.se/rasframlingar-misstanks-for-bilbranderna.smr

Härligt. Hoppas nu bara att några av dom som fick sina bilar brända läser detta också så karma får ha sin gång. Jag skulle inte vilja sova i någon av de lägenheter dom namngivna eller deras släktingar är skrivna i 😁
Citera
2018-08-17, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormaren
Härligt. Hoppas nu bara att några av dom som fick sina bilar brända läser detta också så karma får ha sin gång. Jag skulle inte vilja sova i någon av de lägenheter dom namngivna eller deras släktingar är skrivna i 😁

Eftersom vissa av de drabbade enbart hade trafikförsäkring så lär de vare riktigt pissed off. Vedgällning kan man nog räkna med.
Citera
2018-08-17, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macaronis
Bilbränderna är en sorts maktdemonstration iscensatt av Ali-Kahn klanen.
De 100 kg koks som polisen nöp i hamnen uppges tillhöra klanen och detta ska vara en markering/protest mot detta beslag.
Tja, det liknar inte så mycket makt som vanmakt: tjuriga ungar som inte får som de vill gör något. Men inte handlar det om makt utan om frånvaron av densamma.

Inte ens de kriminella som importeras håller någon kvalitet att tala om.
Senast redigerad av Tennant 2018-08-17 kl. 20:54.
Citera
2018-08-17, 20:53
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormaren

Sverigedemokrater hela bunten, förklädda till kriminella babbar med feta klockor och taskig andedräkt.

Lägenheterna har troligtvis room service och SÄPO-skydd redan innan någon börjat fundera på karma.

Men namnen kan vi ju alla spara ner för framtiden.
Citera
2018-08-17, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macaronis
Bilbränderna är en sorts maktdemonstration iscensatt av Ali-Kahn klanen.
De 100 kg koks som polisen nöp i hamnen uppges tillhöra klanen och detta ska vara en markering/protest mot detta beslag.
Om detta stämmer, oklart för mig, så skall man satsa på att utrota Ali-Kahn klanen. Fysiskt. Återigen så gör man misstaget att betrakta dessa som människor, vilket jag inte kan förstå. Ohyra skall helt enkelt utrotas,, på samma sätt som om getingar eller möss tränger in i skafferiet. Det finns ingen anledning att låta dem stanna i skafferiet.
Citera
2018-08-17, 21:54
Medlem
Murkrets Förstes avatar
Ali Khan-klanen är blott en smutsig samling getknullare vilka borde tas av daga så fort tillfälle ges. Jävla vattenpipe-pajasar hela bunten. Nr jag bodde i Gårdsten var det allmänt känt att en av de yngre förmågorna brukade få den i röven av ett gift homopar.
Citera
2018-08-17, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Sverigedemokrater hela bunten, förklädda till kriminella babbar med feta klockor och taskig andedräkt.

Lägenheterna har troligtvis room service och SÄPO-skydd redan innan någon börjat fundera på karma.

Men namnen kan vi ju alla spara ner för framtiden.

Har det framkommit att de bilbrännande irakierna är SD anhängare?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in