Citat:
Ursprungligen postat av
maxatdunder
Kan du utveckla?
Vi har sett flera Sverigedemokrater i bl.a denna tråd men också den officiella AfS tråden som istället för att kritisera partiets officiella politik så har man sin utgångspunkt i kritiken mot AfS och varför dem är "oseriösa" över just denna incident, och bortförklarar partiet just som "ett annat oseriöst nazist parti", vilket inte kan klassas som hederlig eller rationell debatt angående ifall AfS är ett seriöst parti eller inte.
Hur man skall bedöma AfS "Seriositet" är såklart genom att kolla på deras politik men också genom att kolla på hur man t.ex framför sin politik i det offentliga genom t.ex de torgmöten som just nu inträffar runt om i riket. Det jag har fått fram från torgmötena är att de är väldigt professionellt utförda utifrån de resurser AfS har att tillhandahålla och företrädarna som talar under turnén är jag väldigt nöjd med hittills. (Syftar mycket på Marcus Jonsson)
Det är klart att du kan tycka att AfS inte passar dig eller att dem är oseriösa men då skall du tamejfan kunna framföra seriös kritik emot partiet och inte basera all din jävla kritik på en 3 minuter video på Martin Hagwall och hans agerande. Det vi måste veta med dessa människor dock är att dem redan från starten avskydde AfS och de kommer försöka hitta det minsta lilla för att delegitimisera AfS.
Jag håller med att det var efterblivet gjort utav Martin dock.
Det dessa människor inte förstår är att iochmed denna retorik emot AfS efter denna händelse så har man blivit exakt som 7-klövern där man istället för att kritisera partiets sakpolitik så kritiserar man diverse incidenter som har inträffat bland partimedlemmar.