Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Önskar verkligen att jag gjorde det men nej.
Hela kommentarsfältet va fyllt med att dom skämdes för henne. Kunde kanske hålla på så när jag va 14-15 men nu när man är 25 så kryper de i hela kroppen av bara tanken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Oj såg nu !! Var inte alls så här många kommentarer i går . Folk har oxå tröttnat märker man . Förstår inte varför jag gick in .
Blir bara pinsamt som du säger när man filmar & låtsas vara intresserad av matchen och klappa händerna på ena klippet är det så uppenbart
Kan bara hålla med er. 👌❤️❤️
Nu är N "Kär" i kärleken till en i hennes ögon sett "cool" hockey-lirare som ofta sätter pucken i målburen & det ska nu minsann öppet ogenerat "firas" & fjantas framför kameran med sliskiga småk..ta "hot"- mims. 🤪🔥
Många frågar vad sjutton hon håller på med & reagerar allmänt negativt på N:s beteende just av den anledningen att hon faktiskt är mamma med ett stort ansvar för vad hon lägger ut & för att hon är så oerhört omogen, konstlad samt allmänt patetisk i sitt sätt att framhäva sig själv.
När den allmänna massan tvingas rodna över och öppet börjar ifrågasätta en självutnämnd "Milf" så råder det ingen tvekan om att nivån på de sk. "uppvisningarna" är botten-nådda.
"Vi är så J..la smarta" 🤮. (Bara ett av N:s fashionabla uttryck i vloggen).
Listan här kan göras lång..........🫣
Att hon dessutom blir starkt påhejad av morsan som är lika omogen som N gör ju heller inte saken bättre.
Som ni säger, N är ungefär på samma mentala nivå som en nyförälskad 10-åring.
Kommentarerna om att hon skådats i Karlstad tillsammans med VL och att han har fler tjejer på samma gång i olika städer flödar i N:s 3 senaste inlägg på TT.