2025-01-18, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Några år skulle jag ändå säga är en längre tid. Men bra att han är ren och förhoppningsvis mår bättre nu.
Förstår vad du menar. Men jag menar att hans mående var ett större problem än själva narkotikan så att säga.
2025-01-18, 20:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Smaken är som baken, delad.
Kan ju bero på ett ord som heter kärlek.
Att ta ansvar och stå för vad man har gjort är väl grymt bra? (Lodin)
Att inte ta ansvar och dessutom ställa ultimatum innan man eventuellt tänker göra det är väl mindre grymt? (A)
Okej, då kan du ju ta och fråga hans tjej varför det tog slut nyss . Jo pga missbruk & otrohet .
2025-01-19, 00:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Oki.
Precis. Inte många kommentarer som är nådiga på N:s senaste slisk-inlägg.på TT. 🫣
Om det är Adam Ollas eller Viktor Lodin hon dejtar just nu och syftar på framkommer säkerligen inom kort.
V är där och lajkar hennes inlägg dock.
Ja det lär vi göra igår stod det Viktor bland kommentarerna idag Adam 🫣
2025-01-19, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Ja det lär vi göra igår stod det Viktor bland kommentarerna idag Adam 🫣

Ja, 🫣😅
Tror att Adam har kilat stadigt ett tag men är inte 100 på om han fortfarande gör det??
N är ju proffs på att "Ragga" så man vet ju aldrig vad som kan ske i hennes närvaro?😉
VL verkar vara den som ändock syns mest i N:s like-lista.

Allt fokus för damerna H har nu plötsligt hamnat på alla Färjestads matcher som spelas där N med Mother J bakom axeln sitter & jublar över målgörarna som tonåringar.😅

Vad gör man inte för kärleken.......

& Just det ja, ej att förglömma:
"AD skulle man ju inte ens titta efter utanför LI och han spelar ju "bara" i div.4 enl. N:s utsago, vilket som vi alla vet, det sistnämnda är rent förtal.

Många mogna jordnära människor (kända som okända) som följt denna "brutta" har börjat ta mer och mer avstånd från henne.

Inte fullt så Kul för C när hon en vacker dag kan gå in och lyssna till sin moders icke så kloka ord om AD i Nessas podd. 🥴😢
Senast redigerad av Artmovie 2025-01-19 kl. 11:16.
2025-01-19, 15:32
Medlem
Citat:
Ja, 🫣😅
Tror att Adam har kilat stadigt ett tag men är inte 100 på om han fortfarande gör det??
N är ju proffs på att "Ragga" så man vet ju aldrig vad som kan ske i hennes närvaro?😉

Allt fokus för damerna H har nu plötsligt hamnat på alla Färjestads matcher som spelas där N med Mother J bakom axeln sitter & jublar över målgörarna som tonåringar.😅

"AD skulle man ju inte ens titta efter utanför LI och han spelar ju "bara" i div.4 enl. N:s utsago, vilket som vi alla vet, det sistnämnda är rent förtal.

Många mogna jordnära människor (kända som okända) som följt denna "brutta" har börjat ta mer och mer avstånd från henne.

Inte fullt så Kul för C när hon en vacker dag kan gå in och lyssna till sin moders icke så kloka ord om AD i Nessas podd. 🥴😢

Men alltså snälla, ville radera min existens efter att ha sett den storyn på dom två när dom kolla på matchen. Eller TikToken N la ut för ett tag sen när hon kolla hockey & satt & hoppa upp & ner, så såg man i fönsterreflektionen att de inte ens va något som hände 😅
2025-01-19, 17:46
Avstängd
Citat:
Ja, 🫣😅

Ja du kärleken är blid . Och helt plötsligt så har man glömt bort allt man står för .
Är väl nicci som gått ut i varje podd och på sociala medier att hon hatar otrohet & missbruk .
Ändå väljer man en kille som nyss varit otrogen mot sin sambo och hållt på med missbruk .

Blir oxå fundersam när man skriver i tråden det är länge sen och han tar han ansvar för sina misstag. Vet inte om jag kan kalla 3 v för länge sen ang otroheten missbruket är väl inte så länge sen det oxå kom ut 🫣🤔

Ja man blir så ledsen på hur hon smutskastar A vid varje litet till fälle. Är skrämmande att man ej kan släppa saker & gå vidare .
Tror det var Bens kompis som sa ,blir man osams med Nicci så ser hon till att göra ditt liv till helvete.

Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Men alltså snälla, ville radera min existens efter att ha sett den storyn på dom två när dom kolla på matchen. Eller TikToken N la ut för ett tag sen när hon kolla hockey & satt & hoppa upp & ner, så såg man i fönsterreflektionen att de inte ens va något som hände 😅
Ja nått riktigt hockeyn fan är hon inte !
Håller man på ett lag inte fasiken byter man från Dif till AIK Till Frölunda till FBK . Bara pinsamt alltihop .
Sitter som 2 fjortisar och klappar händerna och skriker
Senast redigerad av Millan75 2025-01-19 kl. 18:01.
2025-01-19, 18:24
Medlem
Citat:

Du måste skämta? Jag dör av sekundärskam
2025-01-19, 18:42
Medlem
Citat:
Ja du kärleken är blid . Och helt plötsligt så har man glömt bort allt man står för .
Är väl nicci som gått ut i varje podd och på sociala medier att hon hatar otrohet & missbruk .
Ändå väljer man en kille som nyss varit otrogen mot sin sambo och hållt på med missbruk .

Blir oxå fundersam när man skriver i tråden det är länge sen och han tar han ansvar för sina misstag. Vet inte om jag kan kalla 3 v för länge sen ang otroheten missbruket är väl inte så länge sen det oxå kom ut 🫣🤔

Ja man blir så ledsen på hur hon smutskastar A vid varje litet till fälle. Är skrämmande att man ej kan släppa saker & gå vidare .
Tror det var Bens kompis som sa ,blir man osams med Nicci så ser hon till att göra ditt liv till helvete.

Ja nått riktigt hockeyn fan är hon inte !
Håller man på ett lag inte fasiken byter man från Dif till AIK Till Frölunda till FBK . Bara pinsamt alltihop .
Sitter som 2 fjortisar och klappar händerna och skriker

Nä va många kommentarer om de på hennes TikTok😅 va även någon som skrev ”steg 1 för en narcissist : lovebombing, akta dig Viktor lodin”
2025-01-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Du måste skämta? Jag dör av sekundärskam

Önskar verkligen att jag gjorde det men nej.
Hela kommentarsfältet va fyllt med att dom skämdes för henne. Kunde kanske hålla på så när jag va 14-15 men nu när man är 25 så kryper de i hela kroppen av bara tanken.
2025-01-19, 19:13
Avstängd
Citat:
Nä va många kommentarer om de på hennes TikTok😅 va även någon som skrev ”steg 1 för en narcissist : lovebombing, akta dig Viktor lodin”
Oj såg nu !! Var inte alls så här många kommentarer i går . Folk har oxå tröttnat märker man . Förstår inte varför jag gick in .
Blir bara pinsamt som du säger när man filmar & låtsas vara intresserad av matchen och klappa händerna på ena klippet är det så uppenbart
2025-01-20, 07:25
Medlem
Citat:
Önskar verkligen att jag gjorde det men nej.
Hela kommentarsfältet va fyllt med att dom skämdes för henne. Kunde kanske hålla på så när jag va 14-15 men nu när man är 25 så kryper de i hela kroppen av bara tanken.

Citat:
Oj såg nu !! Var inte alls så här många kommentarer i går . Folk har oxå tröttnat märker man . Förstår inte varför jag gick in .
Blir bara pinsamt som du säger när man filmar & låtsas vara intresserad av matchen och klappa händerna på ena klippet är det så uppenbart

Kan bara hålla med er. 👌❤️❤️

Nu är N "Kär" i kärleken till en i hennes ögon sett "cool" hockey-lirare som ofta sätter pucken i målburen & det ska nu minsann öppet ogenerat "firas" & fjantas framför kameran med sliskiga småk..ta "hot"- mims. 🤪🔥

Många frågar vad sjutton hon håller på med & reagerar allmänt negativt på N:s beteende just av den anledningen att hon faktiskt är mamma med ett stort ansvar för vad hon lägger ut & för att hon är så oerhört omogen, konstlad samt allmänt patetisk i sitt sätt att framhäva sig själv.

När den allmänna massan tvingas rodna över och öppet börjar ifrågasätta en självutnämnd "Milf" så råder det ingen tvekan om att nivån på de sk. "uppvisningarna" är botten-nådda.

"Vi är så J..la smarta" 🤮. (Bara ett av N:s fashionabla uttryck i vloggen).
Listan här kan göras lång..........🫣

Att hon dessutom blir starkt påhejad av morsan som är lika omogen som N gör ju heller inte saken bättre.
Som ni säger, N är ungefär på samma mentala nivå som en nyförälskad 10-åring.

Kommentarerna om att hon skådats i Karlstad tillsammans med VL och att han har fler tjejer på samma gång i olika städer flödar i N:s 3 senaste inlägg på TT.
Senast redigerad av Artmovie 2025-01-20 kl. 07:44.
2025-01-20, 14:30
Medlem
Citat:

Nej folk har verkligen tappat det på henne. Kanske faktiskt börjar inse att de inte är killarna det är fel på. Finns en TikTok där en tjej sagt att hon tänkt på alla N’s relationer & hur det kommer sig att alla killar idag har bra, stabila relationer men att hon säger att dom alla varit så himla hemska.
Helt fel person blev ”känd”.

Citat:
Kan bara hålla med er. 👌❤️❤️

Nu är N "Kär" i kärleken till en i hennes ögon sett "cool" hockey-lirare som ofta sätter pucken i målburen & det ska nu minsann öppet ogenerat "firas" & fjantas framför kameran med sliskiga småk..ta "hot"- mims. 🤪🔥

Många frågar vad sjutton hon håller på med & reagerar allmänt negativt på N:s beteende just av den anledningen att hon faktiskt är mamma med ett stort ansvar för vad hon lägger ut & för att hon är så oerhört omogen, konstlad samt allmänt patetisk i sitt sätt att framhäva sig själv.

När den allmänna massan tvingas rodna över och öppet börjar ifrågasätta en självutnämnd "Milf" så råder det ingen tvekan om att nivån på de sk. "uppvisningarna" är botten-nådda.

"Vi är så J..la smarta" 🤮. (Bara ett av N:s fashionabla uttryck i vloggen).
Listan här kan göras lång..........🫣

Att hon dessutom blir starkt påhejad av morsan som är lika omogen som N gör ju heller inte saken bättre.
Som ni säger, N är ungefär på samma mentala nivå som en nyförälskad 10-åring.

Kommentarerna om att hon skådats i Karlstad tillsammans med VL och att han har fler tjejer på samma gång i olika städer flödar i N:s 3 senaste inlägg på TT.

Det är ju just det, hon har ju blivit ÄNNU värre sedan hon blev mamma. En annan växer ju oftast upp eftersom det innebär ett så extremt stort ansvar.
Jag skulle aldrig riskera att umgås med folk som tar droger, eller ta in dom i mitt barns liv. Speciellt inte heller som offentlig person med tanke på att alla får reda på allt.

Du skriver så bra 🫱🏼‍🫲🏽

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in