2025-01-17, 23:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Jag har svårt att se att Viktor Lodin är i Spanien nu. Färjestad har match imorgon, det är mitt uppe i SHL säsongen, han hade aldrig fått ledigt. Eller han kanske är avstängd eller skadad i så fall.
Aha tack för svar 😉 som sagt blev nyfiken vem den mystiska man / kille är då J filmar alla andra i helbild men inte denna kille bara armar och ben .Och eftersom Nicci skulle i väg på dejt i går 🤔
2025-01-17, 23:27
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Aha tack för svar 😉 som sagt blev nyfiken vem den mystiska man / kille är då J filmar alla andra i helbild men inte denna kille bara armar och ben .Och eftersom Nicci skulle i väg på dejt i går 🤔

Men det ryktas att hon träffade honom i Karlstad när hon var hemma en sväng i Sverige….
2025-01-18, 00:28
Avstängd
Citat:
Men det ryktas att hon träffade honom i Karlstad när hon var hemma en sväng i Sverige….
Okej där ser man . Kolla mest för att det skrevs att man sett en ung man breve Nicci .
Visa sej vara Elvis .
Men när jag sen Kolla vidare upptäckte jag detta , så var jag och titta på TT och såg bara massa kommentarer om en Adam och Viktor.
2025-01-18, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Oki.
Precis. Inte många kommentarer som är nådiga på N:s senaste slisk-inlägg.på TT. 🫣
Om det är Adam Ollas eller Viktor Lodin hon dejtar just nu och syftar på framkommer säkerligen inom kort.
V är där och lajkar hennes inlägg dock.

"Vem tittar du på?" "sig själv"💀

Var bra längesen jag såg hennes TT. Förr var det mestadels handhjärtan och styrkekramar, tonen har ändrats rejält...
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2025-01-18 kl. 02:19.
2025-01-18, 03:37
Medlem
Citat:
Ser ut att vara en oskyldig svärmorsdröm, visar sig vara en hockeyspelare som drar ladd
Senast redigerad av layynajn 2025-01-18 kl. 03:41.
2025-01-18, 09:57
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av layynajn
Ser ut att vara en oskyldig svärmorsdröm, visar sig vara en hockeyspelare som drar ladd

Hahah ja Lodin har ett ganska dåligt rykte. Många tjejer samtidigt, narkotika osv. Men hockey kan han spela iaf.
2025-01-18, 18:22
Avstängd
Citat:
Hahah ja Lodin har ett ganska dåligt rykte. Många tjejer samtidigt, narkotika osv. Men hockey kan han spela iaf.
snacka om att byta ner sig totalt från Andreas till Lodin. Undra hur man tänkte här 🤔
2025-01-18, 18:43
Medlem
Narkotika är ett fullständigt avslutat kapitel i Lodins liv. Bussigt av er att få det att låta som nåt annat.
2025-01-18, 18:53
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Narkotika är ett fullständigt avslutat kapitel i Lodins liv. Bussigt av er att få det att låta som nåt annat.

Var ju inte så länge sen senaste incidenten men får verkligen hoppas på att han fått hjälp och tagit sig ur det nu.
2025-01-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
snacka om att byta ner sig totalt från Andreas till Lodin. Undra hur man tänkte här 🤔

Smaken är som baken, delad.
Kan ju bero på ett ord som heter kärlek.
Att ta ansvar och stå för vad man har gjort är väl grymt bra? (Lodin)
Att inte ta ansvar och dessutom ställa ultimatum innan man eventuellt tänker göra det är väl mindre grymt? (A)
2025-01-18, 18:54
Medlem
Citat:
Var ju inte så länge sen senaste incidenten men får verkligen hoppas på att han fått hjälp och tagit sig ur det nu.
Ja 👍 han har verkligen både fått hjälp och tagit sig ifrån det. Blev en varningsklocka när det kom fram. Inget som pågick nån längre tid heller så att säga.
Senast redigerad av HungerCut 2025-01-18 kl. 18:57.
2025-01-18, 18:59
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Ja 👍 han har verkligen både fått hjälp och tagit sig ifrån det. Blev en varningsklocka när det kom fram. Inget som pågick nån längre tid heller så att säga.

Några år skulle jag ändå säga är en längre tid. Men bra att han är ren och förhoppningsvis mår bättre nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in