2024-02-16, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Inget påhopp . Bara lite nyfiken var du fått denna information ifrån ?🤔 Vart för nyfiken och det ända jag får fram är att inte finns med i några mål som kan väkas till åtal el straff och att 3 mål är nedlagda A finns ej åtalad el är med i en pågående utredning?
Fått ett svar via Email från Förundersökningsledaren/ Polismyndigheten och från Domstolshandläggare Solna tingsrätt.
2024-02-16, 21:38
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Fast hade det varit så grovt som N vi påstå så hade A varit anhållen i sin frånvaro tills brottet kom upp i domstol . EL så hade dom hämtat han på en gång precis som med c som det diskuteras om . Och N hade absolut inte fått gått ut med detta på sociala medier pga detta kan påverkas i rätten med vittnen mm och han hade absolut i fått göra samarbeten med visa bolag utan man hade väntat tills utredningen var klar särskilt om det handlar om fängelsestraff
Anhållen blir dem inte utan det är förhör samt han får yppandeförbud inget annat, Så länge förundersökningen pågår samt åklagaren anser att det är av den graden då kommer åtal väckas!
2024-02-16, 21:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Fått ett svar via Email från Förundersökningsledaren/ Polismyndigheten och från Domstolshandläggare Solna tingsrätt.
Ok tack så jättemycket, försökte oxå den vägen men fick ingen pga undersökningen nedlagd så betala via Mr koll för att titta där oxå men hitta inget men som sagt hon har ju anmält ett ex antal ggr för olika saker.
2024-02-16, 21:42
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Hon var ute nu i nyår 23/24 när folk konfrontera henne sa hon att det var Brosan. Chiara var nästan 3 v något folk har reagerat på som oxå skrivits här
Lugn kan ju varit hennes bror som hon var och käka men växla inte i väg så mycket nu innan man vet vad som är sant här känns som det snurra för mycket tredjehands uppgifter just anf Nicci och hennes leverne, Sedan har varit med syrrans barn då han var ngn vecka gammal då hon gick till sina kompisar så det där är väl inte så mycket att älta kring för min del tyckte det var bara roligt att vakta barnet så för min del är det väl inget märkvärdigt ..
2024-02-16, 21:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Anhållen blir dem inte utan det är förhör samt han får yppandeförbud inget annat, Så länge förundersökningen pågår samt åklagaren anser att det är av den graden då kommer åtal väckas!
Jo du kan bli anhållen om det är grov kvinnofridskränkning pga att det kan ge fängelse och om dom anser att det är fara för Nicci . Och även Nicci får förbud att ej säga något är åt båda håll om det finns vittnen som i detta fall då E har varit i rätten med N . Som hon tala om i början på Nov i sin graviditets vecka .
2024-02-16, 21:47
Medlem
Citat:
Ok tack så jättemycket, försökte oxå den vägen men fick ingen pga undersökningen nedlagd så betala via Mr koll för att titta där oxå men hitta inget men som sagt hon har ju anmält ett ex antal ggr för olika saker.
🙏
Ok. 👍
Ja, precis. N har ju som sagt gjort flera anmälningar mot A.
Tydligen så är det den sista anmälan som hon gjorde "Grov kvinnofridskränkning" som är pågående, icke avslutad.
2024-02-16, 21:49
Avstängd
Citat:
Lugn kan ju varit hennes bror som hon var och käka men växla inte i väg så mycket nu innan man vet vad som är sant här känns som det snurra för mycket tredjehands uppgifter just anf Nicci och hennes leverne, Sedan har varit med syrrans barn då han var ngn vecka gammal då hon gick till sina kompisar så det där är väl inte så mycket att älta kring för min del tyckte det var bara roligt att vakta barnet så för min del är det väl inget märkvärdigt ..
Det är inget skitsnack även om Nicci påstår annat . Jag om nån har försvarat N här inne oxå hoppat på folk för jag trott på denna brud . Hennes egna vänner dom få hon har kvar har oxå börjat ifrågasätta henne till max även dom har bekräftat att N var ute med en kille på nyår och även dessa vänner att hon var ute med samma kille 14/2. Tycker bara det är märkligt beteende att lämna bort sitt barn så tidigt finns inte på världskartan att man gör det som förälder i så tidig ålder pga alla sjukdomar virus sen är första tiden enormt viktig att knyta ann sitt barn kan man ej det utan har behovet att springa ute så kanske man ej ska ha barn anser jag för sånt hinner du göra sen
Senast redigerad av Aragon467 2024-02-16 kl. 21:53.
2024-02-16, 21:51
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Jo du kan bli anhållen om det är grov kvinnofridskränkning pga att det kan ge fängelse och om dom anser att det är fara för Nicci . Och även Nicci får förbud att ej säga något är åt båda håll om det finns vittnen som i detta fall då E har varit i rätten med N . Som hon tala om i början på Nov i sin graviditets vecka .
Ja du KAN men anser polisen att dem fått ut det man ska genom tomma Anderas mobil på NFC samt vid förhör då behöver man inte begära åklagaren om anhållan, Och om du sitter anhållen efter en viss tid måste han begäras häktad och det sker efter en viss tid och han har inte suttit anhållen då åklagaren och polis fått det dem vill han och man kan göra nya förhör om nytt framkommer!
2024-02-16, 21:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Vilket målnummer tittade du på?
N har ju anmält A för fler än en sak.
Jag fick ett svars-mail efter en förfrågan från polismyndigheten att just det ärendet fortfarande är under utredning och under sekretess.
Försökte skicka till dej men gick ej . Men tack snälla för infon 🙏
2024-02-16, 21:55
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Det är inget skitsnack även om Nicci påstår annat . Jag om nån har försvarat N här inne oxå hoppat på folk för jag trott på denna brud . Hennes egna vänner dom få hon har kvar har oxå börjat ifrågasätta henne till max även dom har bekräftat att N var ute med en kille på nyår och även dessa vänner att hon var ute med samma kille 14/2
Det är lite som det är med henne så bara låt henne vara ger man henne ingen notis eller uppmärksamhet för det är så hon lever, Till sist så har hon inget komma med mer än det hon gör nu dvs lever och lägger upp det hon alltid gjort...
Personligen har inte kollat på hennes TT på jäkligt länge och IG har hon privat så lägger väl ingen större vikt vid vad hon säger, Läser stund om här petar lite i getingboet och rör om men annars nej har nog annat i livet för mig.....
2024-02-16, 21:59
Avstängd
Citat:
Ja du KAN men anser polisen att dem fått ut det man ska genom tomma Anderas mobil på NFC samt vid förhör då behöver man inte begära åklagaren om anhållan, Och om du sitter anhållen efter en viss tid måste han begäras häktad och det sker efter en viss tid och han har inte suttit anhållen då åklagaren och polis fått det dem vill han och man kan göra nya förhör om nytt framkommer!
ska du gå ut med info ang såna här saker så ge ut rätt I såna fall och inte pga egna gissningar .

För det första går dom ej igenom As mobil om det ej finns anledning. Särskilt inte när anmälan gäller det . Hade det varit så grovt som N påstår att hon måste rädda sig själv och dotterns liv hade A blivit anhållen man hade gått igenom allt släpps fri efter några dar I väntan på dom . ( inte hänt ) ska bli väldigt intressant och se om verkligen får igenom detta som hon påstår och var det jätte allvarligt hade nog inte hennes brosa haft A kvar på sociala medier el setts tillsammans med han
Senast redigerad av Hulken52 2024-02-16 kl. 22:03.
2024-02-16, 22:15
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
ska du gå ut med info ang såna här saker så ge ut rätt I såna fall och inte pga egna gissningar .

För det första går dom ej igenom As mobil om det ej finns anledning. Särskilt inte när anmälan gäller det . Hade det varit så grovt som N påstår att hon måste rädda sig själv och dotterns liv hade A blivit anhållen man hade gått igenom allt släpps fri efter några dar I väntan på dom . ( inte hänt ) ska bli väldigt intressant och se om verkligen får igenom detta som hon påstår och var det jätte allvarligt hade nog inte hennes brosa haft A kvar på sociala medier el setts tillsammans med han
Lugn still tagga av nu lite det är från case till case....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in