2018-10-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqqq
Du vet nr man har slut p argument d upprepar man samma sak som man redan frmedlat i fregende inlgg... Vi har frsttt att du str dig p hur jag formulerar mig men ser ingen skillnad i jmfrelsevis med dina formuleringar. Som att du har ett vrsta avancerade vokabulret och meningsuppbyggnaden😅 Dessutom r detta Flashback och inget cv man ska skriva s kom med ngon ny frolmpning fr det har blivit ganska uttjatat nu. Men m Gud hjlpa din vilsna sjl och f ut hatet s du kan fokusera mindre p andra mnniskor och mer p dig sjlv det r allt jag har att sga/fjortisen som ska lra dig lite vett

Hahah slut p argument? Finns det ens ngot diskussionsunderlag i den hr debatten tycker du? Jag tycker Nina r en lipsill och inte fljer sitt eget "stt att leva" om man ska utg frn hennes introduktion, medans du tycker motsatsen. Du fr grna bevisa fr mig hur hon har skinn p nsan och hur hon lever upp till sitt eget tankestt att hata snubbar som leker alfa och som strular med allt och alla. Du skriver att hon r fin p insidan utifrn din tolkning av programmet, vilket motsger ditt eget tnkande om att du inte har ngon som helst aning hur hennes "insida" fungerar bakom kameran. Du faller p din egen "logik". Ditt frsta inlgg "Hon r en mnniska med hjrtat p rtt plats" Hur fan kan du veta det om du ska anvnda din egen logik? Knner du henne? Nej. r du kanske en stalker? Nu blir jag rdd!
Sen att du inte "bryr" dig nr du skrivit flera inlgg och direkt gr till angrepp nr jag kallar henne fr lipsill sger ju det mesta.. Men fortstt grna du jag sitter och tokfnissar fr fullt t dina inlgg.
Citera
2018-10-03, 20:47
Medlem
En chans att frska frvnta. Se samir.
Citera
2018-10-03, 21:02
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqqq
Ellerhur, dagens tjejer borde lra sig utav henne och hur man beter sig.. trtt p att alla tjejer ser varandra som "hot" och r bitchiga mot varandra utan anledning. Ju vackrare en tjej r desto mer hat fr hon utst pga sitt yttre.. Yngre tjejer behver frst att man ska lyfta varandra och inte trycka ner och sprida hat om varandra. Andra tjejer r inte ens hot, det r liksom ingen tvling och det finns plats fr alla.

Exakt,ser du bra ut som tjej r det som att du har begtt ett riksbrott bland andra tjejer....
Nina har inget agg mot andra tjejer utan anledning,och jag tycker ALLA tjejer borde lra av henne.
Citera
2018-10-03, 22:11
Medlem
DrKokss avatar
Fy fan nu tillkommer det bortskmda cklet William Hultkrantz som varit med bde i Ung och bortskmd och Hemliga beundrade... har castingfolket bara en enda stor sj utav intellektuellt funktionsnedsatta de fiskar i?
Citera
2018-10-03, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrKoks
Fy fan nu tillkommer det bortskmda cklet William Hultkrantz som varit med bde i Ung och bortskmd och Hemliga beundrade... har castingfolket bara en enda stor sj utav intellektuellt funktionsnedsatta de fiskar i?

Haha tyckte det var rtt kul. Han kommer ju gra lite kaos. Lite sdr halv tjock med noll form. Skert populrt dr!
Dock kommer han ju knappast st lnge med Rebecca nd.
Citera
2018-10-03, 22:32
Medlem
DrKokss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eru färsking
Haha tyckte det var rtt kul. Han kommer ju gra lite kaos. Lite sdr halv tjock med noll form. Skert populrt dr!
Dock kommer han ju knappast st lnge med Rebecca nd.

Minns att jag blev fascinerad ver honom i Hemliga beundrare, om du inte sett det s sk upp! Vet inte om grabben gr en karikatyr av sig sjlv eller om han faktiskt r s jvla rubbad.
Citera
2018-10-03, 22:39
Medlem
Bordellmoderns avatar
HAHAHAAH

Den hr William som kom in mste ju vara en parodi?

Vad fan r det som hnder?
Citera
2018-10-03, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrKoks
Minns att jag blev fascinerad ver honom i Hemliga beundrare, om du inte sett det s sk upp! Vet inte om grabben gr en karikatyr av sig sjlv eller om han faktiskt r s jvla rubbad.

Ska kolla upp det, vet att jag set ngot snabbt klipp. Han spelar ju samma karaktr som i Ung och bortskmd, funkade d med den typen av snorungar tror inte det gr hem nu dock. Knns ven lite gammalt, stekare var ju inne fr typ 6-10 r sen?
Han r nog inte sdr hela tiden som hans intro fr vi hoppas, svrt att kunna framstlla sig som det han vill nr han ser ut som en sck potatis.
Hur mycket deg kan snubben ha liksom?
Citera
2018-10-03, 22:46
Medlem
Strobeliciouss avatar
Fyfan, Lucas r verkligen dlig p att knna av situationer
Citera
2018-10-03, 22:59
Medlem
Asklords avatar
ter igen blar Lucas. "Jag fr inte knslor fr tjejer s ltt." Nahe??? Senast var ju fan Nina
Citera
2018-10-03, 23:01
Medlem
Hahaha! Nr Lukas ligger och ska brja grta ocks kommer Jennifer in..
Citera
2018-10-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
ter igen blar Lucas. "Jag fr inte knslor fr tjejer s ltt." Nahe??? Senast var ju fan Nina

Inte ltt nr det kommer in sdana drmtjejer, det hnder bara en gng i livet eller tv i detta fallet : )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in