Citat:
Du vet när man har slut på argument då upprepar man samma sak som man redan förmedlat i föregående inlägg... Vi har förstått att du stör dig på hur jag formulerar mig men ser ingen skillnad i jämförelsevis med dina formuleringar. Som att du har ett värsta avancerade vokabuläret och meningsuppbyggnaden😅 Dessutom är detta Flashback och inget cv man ska skriva så kom med någon ny förolämpning för det har blivit ganska uttjatat nu. Men må Gud hjälpa din vilsna själ och få ut hatet så du kan fokusera mindre på andra människor och mer på dig själv det är allt jag har att säga/fjortisen som ska lära dig lite vett
Hahah slut på argument? Finns det ens något diskussionsunderlag i den här debatten tycker du?
Jag tycker Nina är en lipsill och inte följer sitt eget "sätt att leva" om man ska utgå från hennes introduktion, medans du tycker motsatsen. Du får gärna bevisa för mig hur hon har skinn på näsan och hur hon lever upp till sitt eget tankesätt att hata snubbar som leker alfa och som strular med allt och alla. Du skriver att hon är fin på insidan utifrån din tolkning av programmet, vilket motsäger ditt eget tänkande om att du inte har någon som helst aning hur hennes "insida" fungerar bakom kameran. Du faller på din egen "logik". Ditt första inlägg "Hon är en människa med hjärtat på rätt plats" Hur fan kan du veta det om du ska använda din egen logik? Känner du henne? Nej. Är du kanske en stalker?
Nu blir jag rädd!
Sen att du inte "bryr" dig när du skrivit flera inlägg och direkt går till angrepp när jag kallar henne för lipsill säger ju det mesta..
Men fortsätt gärna du jag sitter och tokfnissar för fullt åt dina inlägg.