Flashback bygger pepparkakshus!
2018-10-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqqq
Du vet när man har slut på argument då upprepar man samma sak som man redan förmedlat i föregående inlägg... Vi har förstått att du stör dig på hur jag formulerar mig men ser ingen skillnad i jämförelsevis med dina formuleringar. Som att du har ett värsta avancerade vokabuläret och meningsuppbyggnaden😅 Dessutom är detta Flashback och inget cv man ska skriva så kom med någon ny förolämpning för det har blivit ganska uttjatat nu. Men må Gud hjälpa din vilsna själ och få ut hatet så du kan fokusera mindre på andra människor och mer på dig själv det är allt jag har att säga/fjortisen som ska lära dig lite vett

Hahah slut på argument? Finns det ens något diskussionsunderlag i den här debatten tycker du? Jag tycker Nina är en lipsill och inte följer sitt eget "sätt att leva" om man ska utgå från hennes introduktion, medans du tycker motsatsen. Du får gärna bevisa för mig hur hon har skinn på näsan och hur hon lever upp till sitt eget tankesätt att hata snubbar som leker alfa och som strular med allt och alla. Du skriver att hon är fin på insidan utifrån din tolkning av programmet, vilket motsäger ditt eget tänkande om att du inte har någon som helst aning hur hennes "insida" fungerar bakom kameran. Du faller på din egen "logik". Ditt första inlägg "Hon är en människa med hjärtat på rätt plats" Hur fan kan du veta det om du ska använda din egen logik? Känner du henne? Nej. Är du kanske en stalker? Nu blir jag rädd!
Sen att du inte "bryr" dig när du skrivit flera inlägg och direkt går till angrepp när jag kallar henne för lipsill säger ju det mesta.. Men fortsätt gärna du jag sitter och tokfnissar för fullt åt dina inlägg.
Citera
2018-10-03, 20:47
Medlem
En chans att försöka förvänta. Se samir.
Citera
2018-10-03, 21:02
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqqq
Ellerhur, dagens tjejer borde lära sig utav henne och hur man beter sig.. trött på att alla tjejer ser varandra som "hot" och är bitchiga mot varandra utan anledning. Ju vackrare en tjej är desto mer hat får hon utstå pga sitt yttre.. Yngre tjejer behöver förstå att man ska lyfta varandra och inte trycka ner och sprida hat om varandra. Andra tjejer är inte ens hot, det är liksom ingen tävling och det finns plats för alla.

Exakt,ser du bra ut som tjej är det som att du har begått ett riksbrott bland andra tjejer....
Nina har inget agg mot andra tjejer utan anledning,och jag tycker ALLA tjejer borde lära av henne.
Citera
2018-10-03, 22:11
Medlem
DrKokss avatar
Fy fan nu tillkommer det bortskämda äcklet William Hultkrantz som varit med både i Ung och bortskämd och Hemliga beundrade... har castingfolket bara en enda stor sjö utav intellektuellt funktionsnedsatta de fiskar i?
Citera
2018-10-03, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrKoks
Fy fan nu tillkommer det bortskämda äcklet William Hultkrantz som varit med både i Ung och bortskämd och Hemliga beundrade... har castingfolket bara en enda stor sjö utav intellektuellt funktionsnedsatta de fiskar i?

Haha tyckte det var rätt kul. Han kommer ju göra lite kaos. Lite sådär halv tjock med noll form. Säkert populärt där!
Dock kommer han ju knappast stå länge med Rebecca ändå.
Citera
2018-10-03, 22:32
Medlem
DrKokss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eru färsking
Haha tyckte det var rätt kul. Han kommer ju göra lite kaos. Lite sådär halv tjock med noll form. Säkert populärt där!
Dock kommer han ju knappast stå länge med Rebecca ändå.

Minns att jag blev fascinerad över honom i Hemliga beundrare, om du inte sett det så sök upp! Vet inte om grabben gör en karikatyr av sig själv eller om han faktiskt är så jävla rubbad.
Citera
2018-10-03, 22:39
Medlem
Bordellmoderns avatar
HAHAHAAH

Den här William som kom in måste ju vara en parodi?

Vad fan är det som händer?
Citera
2018-10-03, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrKoks
Minns att jag blev fascinerad över honom i Hemliga beundrare, om du inte sett det så sök upp! Vet inte om grabben gör en karikatyr av sig själv eller om han faktiskt är så jävla rubbad.

Ska kolla upp det, vet att jag set något snabbt klipp. Han spelar ju samma karaktär som i Ung och bortskämd, funkade då med den typen av snorungar tror inte det går hem nu dock. Känns även lite gammalt, stekare var ju inne för typ 6-10 år sen?
Han är nog inte sådär hela tiden som hans intro får vi hoppas, svårt att kunna framställa sig som det han vill när han ser ut som en säck potatis.
Hur mycket deg kan snubben ha liksom?
Citera
2018-10-03, 22:46
Medlem
Strobeliciouss avatar
Fyfan, Lucas är verkligen dålig på att känna av situationer
Citera
2018-10-03, 22:59
Medlem
Asklords avatar
Åter igen bölar Lucas. "Jag får inte känslor för tjejer så lätt." Nahe??? Senast var ju fan Nina
Citera
2018-10-03, 23:01
Medlem
Hahaha! När Lukas ligger och ska börja gråta också kommer Jennifer in..
Citera
2018-10-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Åter igen bölar Lucas. "Jag får inte känslor för tjejer så lätt." Nahe??? Senast var ju fan Nina

Inte lätt när det kommer in sådana drömtjejer, det händer bara en gång i livet eller två i detta fallet : )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in