2026-06-12, 13:12
Medlem
I regel är det de männen som inte får några kvinnor i sin egna ålder, som lyckas få mycket yngre tjejer
Citera
2026-06-19, 16:32
Bannlyst
Hur ska man göra åt 2026 för att lyckas med tjejer den åldern? Det gick för det vet jag, fast nu? De flesta tjejer i den åldern vill inte ens ha någon över 23 eller 25. Ålders rasism råder i Sverige.

Det handlar dessutom inte om att någon ser för sleten eller är ful. Det finns många som är 30+ som ser mycket fräschare ut än den där 22 åriga killen de dejtar. Fast han har en siffra på papperet vilket gör det hela ok.

Hur kommer man undan detta?

Vad ska man vända sig?

Om vi tänker att du ser helt okej ut ta hand om dig tränar klär dig elegant och bete dig på ett sofistikerat sätt. Vad gör man?

Jag kan tänka mig att om man ser ung ut så kan man säkert lyckas på krogen eller men så fort din ålder skulle nämnas har jag många tjejer den åldern backar undan.
Citera
2026-06-20, 01:21
Medlem
dirtysouths avatar
Nice bump
Jag är rätt så några år äldre än TS men håller mig vältrimmad och har inget problem att träffa de som är mindre än halva min ålder, dock bor jag inte i Sverige där är de mycket torrare och man måste ha tur för att hitta en som är 20 år yngre, här blir man jagad av dem istället, så fortsätt du träna men det gäller inte bara kroppen utan även ditt sinne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in