Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-07, 21:39
  #1
Medlem
Håller just på att hårdträning, förhoppningen är att få ligga mycket och ta igen vad jag har missat med otränad kropp.
Dock vill jag ha betydligt yngre tjejer, är 35 och vill ha mellan 18 till 25(one night stands eller kl, förhållanden har jag gett upp) många säger detta ej är ett problem så länge man har snygg kropp, men är inte 35 i äldsta laget? Är det förgäves?
Citera
2018-08-07, 21:45
  #2
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Håller just på att hårdträning, förhoppningen är att få ligga mycket och ta igen vad jag har missat med otränad kropp.
Dock vill jag ha betydligt yngre tjejer, är 35 och vill ha mellan 18 till 25(one night stands eller kl, förhållanden har jag gett upp) många säger detta ej är ett problem så länge man har snygg kropp, men är inte 35 i äldsta laget? Är det förgäves?
Artonåringar letar nog inte i första hand efter män i din ålder. Men tjejer mellan typ 22 och 25 kan du nog hitta oftare.
Citera
2018-08-07, 21:51
  #3
Medlem
Ett ord: Pengar.

Sliddjuren älskar med hjärnan.

Alla kvinnor är prostituerade. En del är bara bättre på att dölja det.

Har du egen lya, bil och självförtroende så blir det inga problem.
Citera
2018-08-07, 22:58
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuddaBort
Ett ord: Pengar.

Sliddjuren älskar med hjärnan.

Alla kvinnor är prostituerade. En del är bara bättre på att dölja det.

Har du egen lya, bil och självförtroende så blir det inga problem.
Jag har ju inget av det där, därför får jag kompensera med utseende. På tiden jag inte var lönfet fick jag komplimanger om mitt ansikte av många tjejer, så det kanske jag har åtminstone.
Kanske ska förklara min situation, har haft sex, men inte på tio år, att det gick som det gick var depression som ledde till fetma, så under andra omständigheter kanske man hade fått legat mer.
Citera
2018-08-07, 23:25
  #5
Medlem
sajebiss avatar
Ljug ihop någon bra story och säg att du är modellscout och letar nya ansikten till Vogue.
Citera
2018-08-07, 23:29
  #6
Medlem
Nu kan jag inte svara på hur dagens ungdomar funkar, men när jag var 17-18 var det flera av mina vänner som dejtade 30-35-åringar.
Vissa verkar dras till äldre män (daddy-issues?) och att när de fortfarande går i gymnasiet dejta någon som har jobb, egen bostad, you name it är säkert spännande för många.

Mer insikt kan jag inte ge för jag har aldrig själv varit speciellt intresserad av folk som är särskilt mycket över min egen ålder.
Citera
2018-08-07, 23:30
  #7
Medlem
Kan nog vara lättare att hitta en 18-åring som är nyfiken på äldre män än att hitta en 25-åring som vill ha dig.
Citera
2018-08-07, 23:38
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Jag har ju inget av det där, därför får jag kompensera med utseende. På tiden jag inte var lönfet fick jag komplimanger om mitt ansikte av många tjejer, så det kanske jag har åtminstone.
Kanske ska förklara min situation, har haft sex, men inte på tio år, att det gick som det gick var depression som ledde till fetma, så under andra omständigheter kanske man hade fått legat mer.

Då blir det svårare. Inte så många som släpper till åt en gammal arbetslös nolla som fortfarande bor hemma. (så dom tänker)

Sexmissbrukare kanske?

Det kvinnor tänder på hos äldre män är uppnådd framgång, hos yngre framgång påväg.
Citera
2018-08-07, 23:51
  #9
Avstängd
Milfotronics avatar
En 18-åring är fortfarande ett barn både intellektuella och emotionellt. Om du som 35-åring kan tänka dig att sätta på en 18-åring så har du inte kommit långt.
Citera
2018-08-08, 02:34
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfotronic
En 18-åring är fortfarande ett barn både intellektuella och emotionellt. Om du som 35-åring kan tänka dig att sätta på en 18-åring så har du inte kommit långt.
Fast jag vill inte hamna i denna fällan:
https://wehollywoodnow.com/wp-conten...ics_pic_08.jpg
https://i.imgur.com/pJAPSja_d.jpg?ma...idelity=medium

En "intellektuell" kvinna som man diskuterar filosofi över ett glas rödvin, men inte mycket knullande, detta efter tio års uteblivet sex, nä fy fan. Vad ska jag dessutom med en sådan kvinna till om jag ej är ute efter ett förhållande?
Citera
2018-08-08, 07:54
  #11
Medlem
Flash-999s avatar
För det första, om du nu inte haft sex på tio år så skulle jag rekommendera att i första hand fokusera på att överhuvudtaget få till det. Kanske eller kanske inte kommer det vara lätt, men som nämnt ovan med självförtroende är givetvis det viktigaste.

Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
En "intellektuell" kvinna som man diskuterar filosofi över ett glas rödvin, men inte mycket knullande, detta efter tio års uteblivet sex, nä fy fan.

För det andra, hade du haft ett sexliv hade du vetat bara för att en kvinna är över trettio betyder det inte att det måste vara som ovan. Jag kan förstå att det känns lite läskigt att ge sig ut på "marknaden", men lite patetiskt att sträva efter att träffa tjejer i halva din ålder för att du är rädd att de i din egen ålder kan tänkas uppträda "vuxet".
Citera
2018-08-08, 08:55
  #12
Medlem
Allt beror på personlighet. Det har inte så mycket med ålder att göra. Ser man bra ut och kan föra sig vara trevlig, intressant och rolig så kommer du långt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback