2026-06-01, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vad blir problem då menar du, jobbar kärringen så sköter väl mannen hushållet?

Förstår du inte detta går det nog inte förklara för dig så du får leva i ovisshet.
Citera
2026-06-01, 14:17
Medlem
Bilderberg78s avatar
Pedofilier raggar på nätet, jag får yngre damer 25+ i nöjeslivet, på pendeltåget en lördagskväll etc precis som när jag var yngre. Inget tindershit om man vill få knulla. Är född 1969.
Citera
2026-06-01, 14:24
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curlingstaten
Förstår du inte detta går det nog inte förklara för dig så du får leva i ovisshet.

Nej, jag förstår faktiskt inte. Menar du att män är så värdelösa så att de inte kan sköta en så enkel uppgift som hushållet om de nu skulle vara hemma och kärringen jobbar?
Citera
2026-06-02, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollesompratar
Unga kvinnor numera avvisar äldre enbart på grund av åldern som de har på papperet oavsett om hon finner mannen attraktiv eller har fallit för honom, alltså hans personlighet. Vad som står på papperet vägen är tyngre än vad hon faktiskt känner.

Källa?
Citera
2026-06-02, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Källa?

Tik tok och krogen.
Citera
2026-06-02, 12:43
Medlem
Svavelbryggas avatar
18 till 25 åriga tjejer är inte en homogen grupp. Somliga vill ha 35 åriga män, somliga tycker att de är för unga. De flesta vill ha jämnåriga eller något äldre.
Citera
2026-06-02, 13:02
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tycker du det är osexigt med en kvinnokropp som har burit och fött barn?

Kvinnor som är snygga innan dom skaffar barn brukar fortsätta att vara attraktiva även efter dom fött barn. 9 av 10 skulle jag säga.
Citera
2026-06-02, 16:29
Avslutad
Citat:
Unga kvinnor numera avvisar äldre enbart på grund av åldern som de har på papperet oavsett om hon finner mannen attraktiv eller har fallit för honom, alltså hans personlighet. Vad som står på papperet vägen är tyngre än vad hon faktiskt känner.

Det är är bara ett problem i dom större städerna. Tom sthlms tjejer som flyttar till landet "förändras" och är öppna för att dejta betydligt äldre män. Men för att ha störst utbud gör du nog klokast i att flytta till sydeuropa. Finns många blondiner där som har blå ögon.
Citera
2026-06-02, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stearin1
Det är är bara ett problem i dom större städerna. Tom sthlms tjejer som flyttar till landet "förändras" och är öppna för att dejta betydligt äldre män. Men för att ha störst utbud gör du nog klokast i att flytta till sydeuropa. Finns många blondiner där som har blå ögon.

Om man verkligen vill ha svenska tjejer vad gör man då? Vilka städer rekommenderar du man flyttar till för att ha lättare med unga tjejer? Vissa säger det är lättare o större städer. Att i små städer känner alla alla då är det väl inte många unga tjejer som vill synas med en 40 åring?
Citera
2026-06-02, 18:46
Avslutad
Citat:
Om man verkligen vill ha svenska tjejer vad gör man då? Vilka städer rekommenderar du man flyttar till för att ha lättare med unga tjejer? Vissa säger det är lättare o större städer. Att i små städer känner alla alla då är det väl inte många unga tjejer som vill synas med en 40 åring?

Jag har väl inga direkta förslag till mindre städer i Sverige. Men norröver är väl ett bra alternativ där sunt förnuft och epaförare är vanligt förekommande. Alltså, nu råder jag 18-25 åringar eller möjligtvis en 15+ tjej om hon i övrigt mår bra. Jag antar att du är rädd för att killgäng på 5-10 stycken samlas och vill "massera dig". Så flytta norröver där sunt förnuft fortfarande råder. Bli gärna bekant med stadens värstingar (du måste ha deras godkännande om du ska dejta 15-17-åringar) och ställ dig in hos dom så kommer du inte att ha problem. Nej, det är mycket svårt i större städer. Det är så tätbefolkat att folk mera följer normer och känner sig mindre fria. Dessutom så när tjejer får många fler killar/män att välja bland, blir dom mera kräsen. Nu tror jag ju inte att du är 40 år, men visst om du är runt 30 så kommer det att se "annorlunda ut" om hon är 15 år. Dock är det mera live and let live på landet och yngre har mera ett naturligt förhållande till äldre och umgås på ett naturligt sätt.

Problemet är att du lyssnar på äldre kvinnor, jämnåriga killar och bittra män (TomatKungen). Dom kommer aldrig att ge dig bra råd. Har du bara självförtroende och karisma så kan du se ut som Quasimodo.
Senast redigerad av Stearin1 2026-06-02 kl. 19:12.
Citera
2026-06-10, 23:35
Medlem
HemligaVargens avatar
Det är nog olika.
TJEJER Idag har så många jälva krav även för män i egen ålder. Jag har inte trott på det innan att det bara är en del killar som får tjejer men numera när man sätter sig in i det. JO. det är vanligt och många måste kämpa för att finna någon. TJejer kvinnor har ett så stort utbud och kan välja vem de vill, här pratar vi inte om rikedom utan utseende och kriterier.
Fler som känner så?

TJejer idag är kräsna och män i egen ålder och upp går bort om de inte är på ett vis sätt.
Det är vidrig och jag vet att fler än jag avskyr det.
Citera
2026-06-11, 00:25
Medlem
semen.12s avatar
Citat:
Konkurrensen i dag är stenhård med alla Araber som har en fru hemma och går ut ändå och Internet sidor. Jag var 25 år 1983 på den tiden kunde man gå hem med nya kvinnor varje helg efter disco. Mina barn födda på 90-talet tycker att jag var som en hora med så många one night stand..

Vissa saker var faktiskt bättre förut tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in