Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-08-05, 17:11
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Du blandade nog ihop mig med denna skribent här, som svarade dig.
(FB) Ugglor i mossen på Flashback - Man är en invandrare när man inte håller med.
"Ja, jag tror det allafall.
Vart har jag skrivit, med intentionen om att vara dryg, att du skall lära dig läsa?"

Så det är inte du som har skrivit detta? tidsstämpel 17:19 igår.
__________________
Senast redigerad av svartekaptenen 2018-08-05 kl. 17:13.
Citera
2018-08-05, 17:32
  #38
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
"Ja, jag tror det allafall.
Vart har jag skrivit, med intentionen om att vara dryg, att du skall lära dig läsa?"

Så det är inte du som har skrivit detta? tidsstämpel 17:19 igår.

Du verkar blanda ihop saker och svamlar, det övre stycket var att jag menade att vi någon gång bråkat om cannabis.
I övrigt förstår jag inte vad du vill ha sagt, då du missar helheten av konversationen som vi haft.
Citera
Tinuviels avatar

Moderatormeddelande

Postat av Tinuviel 2018-08-06, 20:44
Moderator
Det här är metaforumet och därför ska fokus ligga på den del av TS som berör jargongen på Flashback - alla inlägg som i någon del innehåller en diskussion om Cannabis kommer att raderas som OT.

// mod
2018-08-07, 00:32
  #40
Avstängd
Litesugens avatar
Även om det har blivit ett mjukare klimat då inte alla är SD-troll längre förstår jag inte problemet. Alla sd-troll har alltid skrikit om yttrandefrihet påå Flashback. oooj glömde, bara om det var rätt yttrandefrihet!

#detta inlägget skapades under min kampanj för att unlocka funktionen "signatur"
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback