Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-06, 20:51
  #133
Medlem
AIPs avatar
Holmberg är också helt iskall.
Citera
2018-08-06, 20:51
  #134
Medlem
Sjukt med rött men skönt att Peking tappar
Citera
2018-08-06, 20:52
  #135
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Rött är väl att ta i?

Ja, vad fick han rött för? Inte var det någon vansinnestackling, var det knuffen på Fjoluson mån tro? Som sagt, lägsta nivån bland domare i Allsvenskan känns rent spontant som bl.a de sämre i Europa.
Citera
2018-08-06, 21:10
  #136
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Ja, vad fick han rött för? Inte var det någon vansinnestackling, var det knuffen på Fjoluson mån tro? Som sagt, lägsta nivån bland domare i Allsvenskan känns rent spontant som bl.a de sämre i Europa.
Var ju förvisso en tackling bakifrån och sen en knuff därpå, men å andra sidan var det Fransson (?) som knuffa först och fick inte nån bestraffning överhuvudtaget. Inte så att han förhindra nån målchans så rött känns rätt hårt. Dock tycker jag inte det är helt obegripligt.
Citera
2018-08-06, 21:29
  #137
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Var ju förvisso en tackling bakifrån och sen en knuff därpå, men å andra sidan var det Fransson (?) som knuffa först och fick inte nån bestraffning överhuvudtaget. Inte så att han förhindra nån målchans så rött känns rätt hårt. Dock tycker jag inte det är helt obegripligt.
Du tycker fel. Aldrig rött. Men får väl vara nöjd med en pinne idag! Ändå Sveriges bästa innermittfält avstängt!
Citera
2018-08-06, 21:53
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Du tycker fel. Aldrig rött. Men får väl vara nöjd med en pinne idag! Ändå Sveriges bästa innermittfält avstängt!
Junior och Jeppe är såvitt jag vet inte avstängda?
Citera
2018-08-06, 21:55
  #139
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Junior och Jeppe är såvitt jag vet inte avstängda?
Bata äter dem till frukost.
Citera
2018-08-06, 21:57
  #140
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Junior och Jeppe är såvitt jag vet inte avstängda?
Tror du missförstår xtroe, han menar givetvis att Seb Larsson, Adu & Kris Olsson inte är avstängda.

Hahaha kikade in på förbundets hemsida för att dubbelkolla att inte nån av våra spelare är avstängda, stackars Joshua Wicks som är avstängd i 7981 år

https://www2.svenskfotboll.se/allsve...ngdafair-play/
__________________
Senast redigerad av ZlatanMania 2018-08-06 kl. 22:00.
Citera
2018-08-06, 23:38
  #141
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tror du missförstår xtroe, han menar givetvis att Seb Larsson, Adu & Kris Olsson inte är avstängda.

Hahaha kikade in på förbundets hemsida för att dubbelkolla att inte nån av våra spelare är avstängda, stackars Joshua Wicks som är avstängd i 7981 år

https://www2.svenskfotboll.se/allsve...ngdafair-play/

Det gäller ju att statuera exempel men det är kanske lite överdrivet.
Citera
2018-08-06, 23:40
  #142
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Ja, vad fick han rött för? Inte var det någon vansinnestackling, var det knuffen på Fjoluson mån tro? Som sagt, lägsta nivån bland domare i Allsvenskan känns rent spontant som bl.a de sämre i Europa.

Lindgren kan skapa kaos vart han dömer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback