2018-08-06, 21:46
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Ja, nu fattar du kanske vilken dåre du framstår som.

Fast det var... ju du........ som drog upp judarna?
Citera
2018-08-06, 22:03
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast det var... ju du........ som drog upp judarna?
Ja, judar.

Vad är det du inte förstår?

Det är du som tror på patriarkat och andra konspirationsteorier, inte jag.

Du är den som är komplett galen, precis som de som tror på en sionistisk ockupation.

Eller menar du att det är en skillnad mellan dina konspirationsteorier, och andra galningars?
Citera
2018-08-06, 22:10
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det stod väl närmast tvärtom, att kvinnor inte behöver män längre, dom får ju ändå tillgång till männens pengar via skattesystemet & behöver därför inte män i privatlivet.
Tänk.
Det har jag inget minne av att jag har skrivit.
Citera
2018-08-06, 22:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Tänk.
Det har jag inget minne av att jag har skrivit.
Nej, jag bara extrapolerade ur din kritik mot trådstarten.
Citera
2018-08-06, 23:04
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Nej, jag bara extrapolerade ur din kritik mot trådstarten.
Nu förstår jag ännu mindre.

Hur lyckas man misstolka, och förvränga orden på det sättet.
Citera
2018-08-06, 23:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Nu förstår jag ännu mindre.

Hur lyckas man misstolka, och förvränga orden på det sättet.
Du ifrågasatte följande inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
du har betalat 3 mill för att ha tillgång till fitta. Var väl ganska solklart.

Med ordalydelsen:
Citat:
Stod det så ?
Jag höll helt enkelt med om ditt ifrågasättande. Det stod inte så. Och dessa miljoner ger helt enkelt inte "tillgång till fitta". Statistik över den ökande mängden ensamstående talar emot påståendet.

Andemeningen av artikeln är istället den jag skrev:
Citat:
Det stod väl närmast tvärtom, att kvinnor inte behöver män längre, dom får ju ändå tillgång till männens pengar via skattesystemet & behöver därför inte män i privatlivet.

Kan jag förtydliga mer så försöker jag gärna, i en anda av förståelse & samförstånd.
Citera
2018-08-07, 04:35
Bannlyst
Citat:
Vad har du inhalerat idag gumman? Jag sa ju att Viking Sativa var starkt. Årrrhh att du aldrig lär dig, lagom är bäst. Va? Jag kan inte hjälpa att du hör saker.
Köp tjack i stället.
Citera
2018-08-07, 04:49
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Köp tjack i stället.

"CelenoII" ska absolut inte ha mer "medicin" nu, han sitter redan och hallucinerar.
Citera
2018-08-07, 05:26
Bannlyst
Citat:
"CelenoII" ska absolut inte ha mer "medicin" nu, han sitter redan och hallucinerar.
Ja men vad fan, du kan väl köpa en femma tjack?
Citera
2018-08-07, 08:29
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Han påpekar bara en reell obekvämlighet, att nästan alla dessa globalister ni pratar om är just judar.

Detta måste förklaras, och de enda som har förklaringsmodeller på detta är nazisterna och rasisterna.

Så, antingen finns det en judisk konspiration som styrt världen i minst 500 år och nazisterna har rätt.

Eller

Så finns det stora variationer på intelligens och andra personlighetsdrag mellan populationer och därmed är ras något relevant och rasisterna har rätt.
Citera
2018-08-07, 11:06
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Att fakta är hallucinationer är kanske en feministisk teori, det vet jag inget om.

Fakta är att judar är rejält överrepresenterade på maktpositioner.

När det gäller inkomst i USA så tjänar just judar överlägset mest;

http://www.pewresearch.org/fact-tank/2016/10/11/how-income-varies-among-u-s-religious-groups/

Nu är det ju DU som i egenskap av feminist och konspirationsteoretiker som tycker att detta innebär ett "patriarkat" eller i fallet med judar en "sionistisk världsockupation".

Eller hur?

Det är DU som tycker att det är "orättvist" att vissa grupper har det på ett visst sätt, eller hur?

Det är DU som tycker att det är ok att kalla dessa privilegierade grupper för "slem" eller "djur".

Det är DU som tycker att man bör motarbeta, gärna med hatpropaganda, dessa grupper.

Eller hur?
Citera
2018-08-07, 13:11
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Han påpekar bara en reell obekvämlighet, att nästan alla dessa globalister ni pratar om är just judar.

Detta måste förklaras, och de enda som har förklaringsmodeller på detta är nazisterna och rasisterna.

Så, antingen finns det en judisk konspiration som styrt världen i minst 500 år och nazisterna har rätt.

Eller

Så finns det stora variationer på intelligens och andra personlighetsdrag mellan populationer och därmed är ras något relevant och rasisterna har rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Att fakta är hallucinationer är kanske en feministisk teori, det vet jag inget om.

Fakta är att judar är rejält överrepresenterade på maktpositioner.

När det gäller inkomst i USA så tjänar just judar överlägset mest;

http://www.pewresearch.org/fact-tank/2016/10/11/how-income-varies-among-u-s-religious-groups/

Nu är det ju DU som i egenskap av feminist och konspirationsteoretiker som tycker att detta innebär ett "patriarkat" eller i fallet med judar en "sionistisk världsockupation".

Eller hur?

Det är DU som tycker att det är "orättvist" att vissa grupper har det på ett visst sätt, eller hur?

Det är DU som tycker att det är ok att kalla dessa privilegierade grupper för "slem" eller "djur".

Det är DU som tycker att man bör motarbeta, gärna med hatpropaganda, dessa grupper.

Eller hur?

Min poäng var som jag försökte få fram var att vi kanske inte ska lita blint på "marknaden" och att vi inte ska lyda "marknaden" utan ifrågasättande.

Nu verkar ju den absoluta majoriteten vara väl införlivade med "marknaden" och därmed inte kunna se att mormor är vargen.

Om judarna äger "marknaden", tjänar miljarders miljarder på den och på folks flockbeteende. Tja vad sa nu nazisterna: Må bästa ras vinna.

Det enda jag kan göra är att leva som minimalist (vilket jag redan gör)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in