Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2019-02-20, 22:00
  #97
Medlem
Dofternas avatar
Jaha. Har ni kommit fram till något? Får man konstatera att något blivit avstängd i Laidback eller inte?
Fortfarande finns det kvar inlägg där folk kommenterar andras avstängningar.

Vad gäller. Både jag och Ruskigbuss behöver veta.
Citera
2019-03-12, 00:08
  #98
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag kan dra lite i LB-modsen i alla fall.

Det gick åt helvete med det eller?
Citera
2019-03-12, 01:30
  #99
Medlem
frasselitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
att starta trådar som (FB) Ruskigbuss gillar bajs är ju liksom inte rätt sätt att reagera på varningar du inte tycker är okej.
Dofterna förtjänar sin avstängning oavsett om den initiala varningen var felaktig.
Citera
2019-03-12, 12:59
  #100
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det gick åt helvete med det eller?
Det verkar mycket riktigt saknas intresse hos de iblandade för den här frågan.
Citera
2019-03-12, 13:12
  #101
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det verkar mycket riktigt saknas intresse hos de iblandade för den här frågan.

Efter denna tråd och debaklet med tråden om "neger vinner Mellon" så är frågan om inte det är dags för många Mods att be om ursäkt och sen avgå?
Fullständig uppenbart att allt för många varken har intresset eller modet att driva forumet i rätt riktning. Ryggradslösa clowner som varken gör till eller från när det hettar till, som gömmer sig i hopp om att inte märkas och därigenom behålla sin plats vid grytorna.

Och inte ett jävla ord från Ruskigbuss i denna tråd.
Skämmes.

Tack för att du ändå försökte BFC.
Citera
2019-03-12, 15:35
  #102
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Efter denna tråd och debaklet med tråden om "neger vinner Mellon" så är frågan om inte det är dags för många Mods att be om ursäkt och sen avgå?
Fullständig uppenbart att allt för många varken har intresset eller modet att driva forumet i rätt riktning. Ryggradslösa clowner som varken gör till eller från när det hettar till, som gömmer sig i hopp om att inte märkas och därigenom behålla sin plats vid grytorna.

Och inte ett jävla ord från Ruskigbuss i denna tråd.
Skämmes.

Tack för att du ändå försökte BFC.
Jag ledde hästen till vattnet men inte fan kan jag tvinga den att dricka.
Citera
2019-03-12, 15:54
  #103
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag ledde hästen till vattnet men inte fan kan jag tvinga den att dricka.

Precis, det var därför jag tackade dig. Det uppskattas.
Citera
2019-03-12, 16:16
  #104
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Och inte ett jävla ord från Ruskigbuss i denna tråd.

Vi HAR haft en "diskussion" via PM och när man vräker ovett över någon kan man fan inte förvänta sej något mer svar.
Citera
2019-03-12, 16:22
  #105
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Vi HAR haft en "diskussion" via PM och när man vräker ovett över någon kan man fan inte förvänta sej något mer svar.

Det har vi alldeles tydligt INTE haft eftersom jag fick en varning för att ej pratat tillräckligt med dig. Var den varningen också fel? Du har dessutom pratat om att anmäla för 1.08. ifall jag försökte prata mer med dig igen.

Så vad gäller, får man konstatera att någon blivit avstängd i LB. Din kollega NewDeer säger en sak du agerar tvärtom.
Vad gäller?
Citera
2019-03-12, 16:40
  #106
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det har vi alldeles tydligt INTE haft eftersom jag fick en varning för att ej pratat tillräckligt med dig. Var den varningen också fel? Du har dessutom pratat om att anmäla för 1.08. ifall jag försökte prata mer med dig igen.

Så vad gäller, får man konstatera att någon blivit avstängd i LB. Din kollega NewDeer säger en sak du agerar tvärtom.
Vad gäller?

Du har fått svar. Ge fan i att kommentera modsåtgärder så slipper du varningar. Detta är det sista jag skriver till dej ang detta.
Citera
2019-03-12, 16:49
  #107
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Du har fått svar. Ge fan i att kommentera modsåtgärder så slipper du varningar. Detta är det sista jag skriver till dej ang detta.

Som du mycket väl vet så kommenterade jag inte åtgärden. Jag drog ett skämt om att någon blivit avstängd pga bög.
Något som andra Mods ofta gjort i LB. Du ska faen be om ursäkt.
Jag får inte pm:a dig, inte prata med dig. Och detta även fast jag bett om ursäkt i pm.
Du är sorglig i din oförmåga att kunna be om ursäkt och backa. En clown.

Säg upp dig.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback