Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikN96
Men din dumma jävel själv. Har du svårt med läsförståelsen? Självklart syftade jag på det faktum att serien mellan Färjestad och HV71 UTVECKLADE sig till så att HV71 lika gärna hade kunnat vinna. I en G7 kan allt hända. Men på förhand så kunde ”inte lika gärna” HV71 vinna nej. Men det påstådde jag aldrig.
Nej, inte det minsta. Du verkar däremot ha problem med att förstå vad du själv skriver. Men det är inte så förvånande när du inte ens förstår betydelsen av ett simpelt begrepp som 50/50.
Citat:
Jag har läst mkt i media där Lule fans trott att detta skulle bli enkelt. Ha ha tänker jag efter dagens match. Och vadå värsta tänkbara? Det enda andra alternativet för Luleå var HV71. Det hade blivit tufft också.
Jaha, det har jag missat helt. Vilka media är det? Jag följer rätt många hockeyforum och har inte hört någon som trodde detta skulle bli en enkel semifinal.
Sen kan jag informera dig om att innan alla kvartsfinaler var färdigspelade fanns det fler alternativ än HV71 och Frölunda som motståndare i en eventuell semifinal.
Nej, det är nog färdigargumenterat med dig i den här tråden för det är lika givande som att slå huvudet i en vägg. Adjö och lycka till i resten av slutspelet.