2018-09-23, 00:17
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Kanske engngsfreteelse, avnjt Rgle-Bryns HL nyss och det var som vanligt...och hrligt med 4-0!

Dom kommer skert igen, men underbart att se hybrislaget Vxj i botten, hller Mitch rapp ntligen kft nu?

Knns sknt att sam har lite att jobba med. kan inte vara kul och bara g runt och rka cigar hela tiden och bara vinna, enligt mats Lusth.

Tippade vxj 5-6 efter ca 20 omgngar. Dlig start de 6 senaste men nd ngn pong frlite sett till vad som skapasts. Bara att kmpa p och jobba vidare och stta lgen. Alla vill ju sl Mstaren och det gller att matcha intensiteten frn motstndaren. Sedan mste pucken i nt ocks. S vi har lite att jobba med

Men ssongen r lng...

Djurgrden ser starka ut. Kanske kan de gra en vxj och leka hem serien.
Senast redigerad av MitchRapp 2018-09-23 kl. 00:49.
Citera
2018-09-23, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Ja det r vl inget fel p honom...men lite mallig det r han allt! och precis, han hller p vldigt fel lag och han njuter av det p ett okldsamt vis.

Jass? det knner jag inte till, r inte hr s ofta....
Mallig? Tycker mest att han r dmjuk vilket r en bristvara i den hr trden....
Citera
2018-09-23, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Det dr r s jvla roligt med er fans till allsvenska klubbar. Er hgsta nskan r att er klubb nr SHL, men eftersom ni r s jvla vrdelsa och aldrig lyckas s frsker ni intala er att SHL r en skitliga och att ni aldrig vill n dit.

I HA spelar klassikerlag som AIK, SSK, Leksand, Vsters, Modo. Bjrklven. Fler klassiska klubbar n kplag som Malm, Vxj och Linkping och helt historielsa klubbar som just Vxj, Linkping, Rgle, Mora och rebro, drfr r HA en mer genuin liga.
Senast redigerad av sportisen 2018-09-23 kl. 02:04.
Citera
2018-09-23, 02:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
I HA spelar klassikerlag som AIK, SSK, Leksand, Vsters, Modo. Bjrklven. Fler klassiska klubbar n kplag som Malm, Vxj och Linkping och helt historielsa klubbar som just Vxj, Linkping, Rgle, Mora och rebro, drfr r HA en mer genuin liga.
MAO en liga fr looserlag! DIF, Bryns och FBK har vl flest SM-Guld. Skoj nyhet att inte AIK vrvar numera utan bara kr med egna produkter! Oups, ser i era laguppstllning att ni tydligen r smre n Frlunda dr.....
Citera
2018-09-23, 03:08
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JT63
Mallig? Tycker mest att han r dmjuk vilket r en bristvara i den hr trden....
SHL-trdarna tappade standarden nr alla nytillskott tillkom. Supporterssongen dog av samma anledning.
Citera
2018-09-23, 04:48
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Grundad 1970. D r Rgle fan s mycket mer klassiker klubb.
Citera
2018-09-23, 09:51
Medlem
Gavves avatar
Tv anmlningar till disciplinnmnden efter grdagens matcher.

Johan Olofsson, Malm (Skallning)

Ville Kolppanen, Rgle (Filmning)

https://www.shl.se/artikel/vryfajme0...sciplinnamnden

Edit:
Roadlaker p Twitter har klipp p situationen med Kolppanen.
https://twitter.com/RoadLaker/status...70020604661760
Senast redigerad av Gavve 2018-09-23 kl. 09:56.
Citera
2018-09-23, 10:07
Medlem
Citat:
Vilken trtt och fullstndigt ointressant serie SHL har blivit. Fr mycket kplag och handklappor. Betydligt mycket mer intressant och genuint med hockeyallsvenskan.
Och vi som fljer SHL r vldigt lyckliga att bg AIK med sina galgar och utan publik inte spelar i SHL.
Citat:
Ursprungligen postat av JT63
Jag vet inte vad ni har emot honom, han r ju den enda trevliga i den hr trden. ven om han hller p fel lag. Dvs motsatsen till en viss FB-FBK supporter som bara skriker och gormar...
Du r ett troll som fortfarande inte frstr logik och fakta. Men du r som Fusklunda. Trevligt med mtet med Mora
Citat:
Vsters och Bjrklven?
Idiot! AIK r ett lnge ett glmt lag. ven bland supportrarna som alltid gr p fotboll.
Citat:
Ursprungligen postat av Gavve
Tv anmlningar till disciplinnmnden efter grdagens matcher.

Johan Olofsson, Malm (Skallning)

Ville Kolppanen, Rgle (Filmning)

https://www.shl.se/artikel/vryfajme0...sciplinnamnden

Edit:
Roadlaker p Twitter har klipp p situationen med Kolppanen.
https://twitter.com/RoadLaker/status...70020604661760
Olofsson r en solklar skallning.

Matchen mot MIF r inte s mycket att sga om. Men en del vskor kanske ska packas efter nsta omgng.

Om det fortstter fr att g skit frn laget i frn Sveriges golvbrunn s kommer det snart att vrvas. Var s skra. Fr deras egna juniorer r fr bra fr SHL.
Citera
2018-09-23, 13:45
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Och vi som fljer SHL r vldigt lyckliga att bg AIK med sina galgar och utan publik inte spelar i SHL.

Du r ett troll som fortfarande inte frstr logik och fakta. Men du r som Fusklunda. Trevligt med mtet med Mora

Vsters och Bjrklven?
Idiot! AIK r ett lnge ett glmt lag. ven bland supportrarna som alltid gr p fotboll.

Olofsson r en solklar skallning.

Matchen mot MIF r inte s mycket att sga om. Men en del vskor kanske ska packas efter nsta omgng.

Om det fortstter fr att g skit frn laget i frn Sveriges golvbrunn s kommer det snart att vrvas. Var s skra. Fr deras egna juniorer r fr bra fr SHL.

Ja lr bli ngra matcher p den 2-3 st kan jag tnka mig. Missade den helt under matchens gng jag.
Citera
2018-09-23, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Ja lr bli ngra matcher p den 2-3 st kan jag tnka mig. Missade den helt under matchens gng jag.
Sg som hastigast Alexanders klubba i ansiktet p Sylvegrd. Var 5+20 inte ett hrt straff?
Citera
2018-09-23, 14:23
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Sg som hastigast Alexanders klubba i ansiktet p Sylvegrd. Var 5+20 inte ett hrt straff?

Har inte sett ngon repris p den situationen swehockey sger 20 min Game Misconduct, Abuse of officials enligt shl.se
Citera
2018-09-23, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Har inte sett ngon repris p den situationen swehockey sger 20 min Game Misconduct, Abuse of officials enligt shl.se
Jag tror att det var nr klubben trffade ansiktet. Sg det bara hastigt s kan inte sga hlt om det var korrket eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in