Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-08-08, 09:44
  #25
Medlem
ktorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenn-Matthews
Finns det några andra stora crossfit hopp i Sverige just nu? vem är mest trolig att kunna ta en plats i games nästa år? Elebro?
Några finns det, men jag tror tjejerna bär dom starkaste korten när det handlar om att gå till Games. Ferm kommer bli grym genom åren som kommer, Armanius likaså. Dike? Nja, tror inte hon räcker ända fram... Hellman.
Falk är ju redan fast master inventar....
Herrarna är ju svårare. Personligen tror jag Elebro är en team player. Den enda jag ser utom Högberg är egentligen Simon Mantyla. Han verkar satsa hårt som fan. Han befinner sig strax kring Aegidius nivå tycker jag.
Lanner blev ju också 12:a...
Citera
2018-08-09, 17:01
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ktorum
Ja riktigt roligt är det.
På herrsidan är dominansen stor för amerikanerna. Dom är riktigt grymma.
På damsidan inte lika mycket, snarare tvärt om....
Europa och Australien har en grym kultur!
Ser man till Sverige så är vi riktigt duktiga på nivåerna strax under och upp till Regionals nivån. Sverige har mängder med duktiga utövare och det riktigt kryllar av tävlingar- speciellt i södra delen av landet.

Citat:
Ursprungligen postat av ktorum
Några finns det, men jag tror tjejerna bär dom starkaste korten när det handlar om att gå till Games. Ferm kommer bli grym genom åren som kommer, Armanius likaså. Dike? Nja, tror inte hon räcker ända fram... Hellman.
Falk är ju redan fast master inventar....
Herrarna är ju svårare. Personligen tror jag Elebro är en team player. Den enda jag ser utom Högberg är egentligen Simon Mantyla. Han verkar satsa hårt som fan. Han befinner sig strax kring Aegidius nivå tycker jag.
Lanner blev ju också 12:a...
Camilla Salomonsson Hellman lär vi inte ha sett för sista gången.
Citera
2018-08-09, 18:27
  #27
Medlem
ktorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Camilla Salomonsson Hellman lär vi inte ha sett för sista gången.
Mm hon har en bit kvar att gå innan hon kan hävda sig i Games toppen, men bara å ta sig dit är fucking amazing! Kul!
Citera
2018-08-09, 18:34
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ktorum
Mm hon har en bit kvar att gå innan hon kan hävda sig i Games toppen, men bara å ta sig dit är fucking amazing! Kul!
Ja, det är rent fantastiskt gjort av henne.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback