Citat:
Ursprungligen postat av
TuffaViktor81
Så du jämnställer terorister med en kille som har DS?
Du är att efterbliven du!
Teroristerna i London och Manchester har begått ett brott. Men vilket brott hade Eric begått?
Det har jag såklart inte gjort nej. Förstår inte hur du ens kunde formulera den frågeställningen utan att explodera. Nej det har jag inte alls gjort och brottet som begicks här i England kan du fundera på varför det sköts.
Men eftersom du kallar mig efterbliven måste jag svara på imbecilla kommentarer från dig återigen, jag ska ta det på enkel svenska så du förstår:
När man är beväpnad i en storstad och vägrar lyda order från polis eller inte ens tänker tanken att det är en dålig idé kl 04 på morgonen att beväpna sig med vapen, folk kan ju bli skrämda.
Ja då har faktiskt poliserna rätt och skall se till att hotet är oskadliggjort, vilket skedde. Sen att det är en serierymling med oklart farlig beväpning som utgör ett hot mot statens patrull är post-aktuell information. Det kunde mycket väl ha varit en terrorist som har Downs och osäkrad puffra.
Du är tråkig i ditt krigande.
Du förlorar så enkelt och förövrigt verkar du själv ha en släng av DS, du förstår ju inte när du ska sluta. Lägg ned.
Kort sagt:
Har du vapen i hand?
Lägg ned det när polisen säger du ska det.