Citat:
Ursprungligen postat av
asdfghjklzxcvbnm
Schalke och leverkusen förlorar sina 2 inledande matcher. Leipzig 1 kryss en förlust. Dortmund en seger ett kryss visserligen. Men om man satt och hoppades på att något gäng skulle utmana bayern så var det inte den inledningen man hoppats på. Visst tidigt och bara 2 matcher men ändå. Knappast att wolfsburg håller hela vägen.
Att Leverkusen och Schalke står utan poäng är väl det som sticker ut mest.
Dortmund måste ju ha en striker vet inte om deras nyförvärv kommer att lyckas.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Jag är väl en av som tycker Löw gjort ett som mest godkänt jobb med en tysk generation som saknar motstycke typ. Mängden fantastiska spelare han haft tillgång till är enorm. Att han endast tagit ett VM-guld på den här tiden tycker jag är ungefär godkänt. Sen är det ju inte han som föräldrar spelarna men tysk fotboll lider enormt av att spelarna nuförtiden helt enkelt inte blir bäst i världen längre. Typ alla har stannat i utvecklingen av olika anledningar.
Ju han har ju även ett VM-brons vilket inte är fyskam ett silver och två brons i EM visst man borde ha kunnat prestera bättre men det är inga dåliga resultat om man bortser från årets fiasko.
Dock så håller jag med dig om att under Löw så känns det som att landslaget stannat i utveckling.