Citat:
Ursprungligen postat av
pottstrumpa
Förmodligen

hehe.
Med tanke på hur hon slänger iväg alla presenter. Önskar dock morfar/pappa all lycka och att han ska få må bättre snart, hoppas han slipper att det kommer tillbaka
Den videon gick snabbt att posta! Väldigt tydlig med vad hon är sugen på/vad som passar henne mat mässigt, att man har mage att tigga i en video där man fått massor med grejer.. undrar vem den där vännen är egentligen.
Btw är väl inte 45 gammalt?😅
Jag får massa tankar och frågor när jag ser videon. VARFÖR bildas sådana grejer på huden från början liksom. Kroppen full med gifter av piller och vaxinsprutor. Det är som att spela " Rysk Roulette " med hälsan kan man säga. Hon säger hon kan göra ALLT för att få äta glass med mandelöverdrag med mera. Men menar hon verkligen ALLT

Hon kan ju börja med att säja lite lyxprylar typ i bakgrunden där. En annan sak hon kan ju sälja sex vipps lär la få flera tusenlappar kan köpa jävla massa bananjävlar och " Magnumglassar " ( antar det är vad hon menar ) . HUR SER SÅRET PÅ FOTEN UT NU DÅ NÅN MED BILD ?! .. Vad menar du med 45 jag är 42 jag ser ut som 20 år. Hon ser rätt gammal ut. Om hon får fett på kroppen typ då ser hon la ut som när hon fick sin unge för 20 år sen. Tänker på bilden som visas på henne på de där förkläde

Vad fan är det för psyko väninnan som verkar ju besat i henne gjort tavlor och kläder med bilder på henne sådär måste ju kostat asmycket. Vad jag fattat det är det en kvinna som varit vän med henne å försvunnit på grund av nåt rykte och nu helt plötsligt skickat massa paket hmm jaja. skitsamma. Hopplöst fall doktorn grät.