2026-09-23, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameljoint07
Om de bara finns 200kr kvar konstigt att pappan springer på ica maxi konstant då LOL

Hur vet du det eller va?
Citera
2026-09-23, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pottstrumpa
Hur vet du det eller va?
Skrevs i tråden innan. Var en tjej som jobba på ica maxi Kumla som såg honom hela tiden, hon skrev de på TikTok i nått kommentarsfält och då fick J flipp och ringde ica maxi så den tjejen fick nån utskällning.
Citera
Igår, 20:39
Medlem
Citat:
Hur vet du det eller va?

Ny video med muppen nu hon har fått drillioner med skitgrejer stort paket. M.a.t är la Nr1 men ok jaja. Tror ni hon ha köpt allt till sig själv och låtsas hon ha en vän som skickat det ? hehe.
Citera
Igår, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnalDelRey
Hade jag på riktigt suttit i skiten och levt på svältgränsen så hade jag väl ätit våfflor oavsett om jag hade skurit upp hela käften. En riktigt hungrig människa bryr sig inte om vad han stoppar i sig, bara han blir mätt.

Satan vad provocerad jag blir!
Knapert som med mat för dom nu. Dom får äta gröt bara utan mjölk säger hon i nya videon
Citera
Igår, 22:59
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellerina
Knapert som med mat för dom nu. Dom får äta gröt bara utan mjölk säger hon i nya videon

Ja, har man 450K hos Kronofogden kan man inte äta oxfilé. Med det sagt så ska man ju ha pengar kvar för en skälig levnadsstandard även när kronkalle tagit sitt som vi har diskuterat här tidigare. Har man inte det så gör man ju något ordentligt fel. Det blir mycket gröt till den 19:e.
Citera
Igår, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellerina
Ny video med muppen nu hon har fått drillioner med skitgrejer stort paket. M.a.t är la Nr1 men ok jaja. Tror ni hon ha köpt allt till sig själv och låtsas hon ha en vän som skickat det ? hehe.

Förmodligen hehe.
Med tanke på hur hon slänger iväg alla presenter. Önskar dock morfar/pappa all lycka och att han ska få må bättre snart, hoppas han slipper att det kommer tillbaka

Den videon gick snabbt att posta! Väldigt tydlig med vad hon är sugen på/vad som passar henne mat mässigt, att man har mage att tigga i en video där man fått massor med grejer.. undrar vem den där vännen är egentligen.
Btw är väl inte 45 gammalt?😅
Citera
Igår, 23:24
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Förmodligen hehe.
Med tanke på hur hon slänger iväg alla presenter. Önskar dock morfar/pappa all lycka och att han ska få må bättre snart, hoppas han slipper att det kommer tillbaka

Den videon gick snabbt att posta! Väldigt tydlig med vad hon är sugen på/vad som passar henne mat mässigt, att man har mage att tigga i en video där man fått massor med grejer.. undrar vem den där vännen är egentligen.

"MEN ALLTSÅ VAD GLAD JAG BLIR!" *Kastar grejerna som det vore sopor*
Citera
Igår, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnalDelRey
"MEN ALLTSÅ VAD GLAD JAG BLIR!" *Kastar grejerna som det vore sopor*

HAHAH tänkte exakt samma!
Citera
Igår, 23:42
Medlem
Citat:
Förmodligen hehe.

Jag får massa tankar och frågor när jag ser videon. VARFÖR bildas sådana grejer på huden från början liksom. Kroppen full med gifter av piller och vaxinsprutor. Det är som att spela " Rysk Roulette " med hälsan kan man säga. Hon säger hon kan göra ALLT för att få äta glass med mandelöverdrag med mera. Men menar hon verkligen ALLT Hon kan ju börja med att säja lite lyxprylar typ i bakgrunden där. En annan sak hon kan ju sälja sex vipps lär la få flera tusenlappar kan köpa jävla massa bananjävlar och " Magnumglassar " ( antar det är vad hon menar ) . HUR SER SÅRET PÅ FOTEN UT NU DÅ NÅN MED BILD ?! .. Vad menar du med 45 jag är 42 jag ser ut som 20 år. Hon ser rätt gammal ut. Om hon får fett på kroppen typ då ser hon la ut som när hon fick sin unge för 20 år sen. Tänker på bilden som visas på henne på de där förkläde Vad fan är det för psyko väninnan som verkar ju besat i henne gjort tavlor och kläder med bilder på henne sådär måste ju kostat asmycket. Vad jag fattat det är det en kvinna som varit vän med henne å försvunnit på grund av nåt rykte och nu helt plötsligt skickat massa paket hmm jaja. skitsamma. Hopplöst fall doktorn grät.
Citera
Idag, 00:12
Medlem
Om hon ändå kastar alla presenter varför inte sälja? Aldrig sett henne använda nått hon har fått någonsin, bara sälja så hon kan köpa sina krokiga bananer
Citera
Idag, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameljoint07
Om hon ändå kastar alla presenter varför inte sälja? Aldrig sett henne använda nått hon har fått någonsin, bara sälja så hon kan köpa sina krokiga bananer

Kanske för hon har pengar och mat och ljuger om allt. Inget behov av att sälja då ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in