2026-06-27, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellerina
Hela världen är omänskliga välkommen till fucking verkligheten. Vi har blivi hjärntvättade av hittepåskiten : politiker hela livet. Djur tar livet av andra djur för att leva du vet det va?. Är dom mänskliga då ? haha hmm jaja. MEDBEOENDE är man ju om man både försvarar och inte försvarar någon som är en dålig person som stått en nära.
NU TÄNKER HON PÅ MASSA MAT IGEN KOLLA INSTAGRAM SÅ FATTAR NI JU !!! Visste ni " Mattina " om ni minns den kocken hade Anorexia typ som ung. Jewel lr vad fan hon heter ( KONSTIGT NAMN ) säger : JAG HAR INTE ARENOXIA haha jaja. Varför inte va äääärlig i stället om att man är sjuuuk på det sättet ??? ...
Citera
2026-06-27, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellerina
NU TÄNKER HON PÅ MASSA MAT IGEN KOLLA INSTAGRAM SÅ FATTAR NI JU !!! Visste ni " Mattina " om ni minns den kocken hade Anorexia typ som ung. Jewel lr vad fan hon heter ( KONSTIGT NAMN ) säger : JAG HAR INTE ARENOXIA haha jaja. Varför inte va äääärlig i stället om att man är sjuuuk på det sättet ??? ...
Jag håller helt med dig Bellerina de är bra skumt allt asså. Kanske hon lägger upp nåt annat inlägg på instagraaaam senare i dag som handlar om hennes räkningar och sån skit. Hur kan hon bo där hon bor om hon inte har betalat hyran ännu en sak man kan fundeeeraa pååå !!!.
Citera
2026-06-30, 13:05
Medlem
Baisianuss avatar
Sent igårkväll poppade hon upp igen. En moloken instabild. Det var negativa nyheter och gnäll. Vilken överraskning, va? Den här gången över feber och lock för öronen och att hon var svettig.
Citera
2026-06-30, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Sent igårkväll poppade hon upp igen. En moloken instabild. Det var negativa nyheter och gnäll. Vilken överraskning, va? Den här gången över feber och lock för öronen och att hon var svettig.

Tyck synd om mig. Kan någon skänka mig pengar så jag kan köpa en fläkt kommer snart.
Citera
2026-07-14, 11:34
Medlem
Det var väl Juvelen som Rask var tvungen att betala nyligen,trots att hon redan har fått betalt så därav är det väl tyst med tiggeriet. Han pratar ju om det i någon av sina senaste videos
Citera
2026-07-17, 07:38
Medlem
Drottningaviss avatar
Nu är hon igång igen. Kaos med pengar och pappa kan inte ens få bröd.
Citera
2026-07-17, 11:58
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis
Nu är hon igång igen. Kaos med pengar och pappa kan inte ens få bröd.

Och använder i vanlig ordning pappa som alibi för att få folk att swisha..
Citera
2026-07-17, 17:39
Medlem
GorlyPops avatar
Att den gamle mannen inte får komma till ett boende där han får omsorg och bra mat. Har för mig att han var så otroligt glad att han fick en god macka på det där vårdboendet han bodde på när han hade någon ögonskada. Tragiskt.
Sure, han kanske inte vill till ett boende, men det skulle vara så mycket bättre för honom än att bo med den där manipulativa kvinnan. Och då kanske han även fick behålla sin lilla pension själv. Kan för mitt liv inte förstå hur man låter sin far återigen hamna hos KFM precis efter en avslutad skuldsanering. Så vidrigt.
Citera
2026-07-17, 20:29
Medlem
Drottningaviss avatar
Den överallergiska människan vann nu även att hon ska få testa hårfärg 😅
Citera
2026-07-20, 15:48
Medlem
Drottningaviss avatar
798:- kr kvar att leva av efter att ha betalt räkningar. Alla räkningar har inte kommit och hon har inte hämtat ut mediciner.
Citera
2026-07-20, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis
798:- kr kvar att leva av efter att ha betalt räkningar. Alla räkningar har inte kommit och hon har inte hämtat ut mediciner.
”FML”
Citera
2026-07-20, 16:47
Medlem
AnalDelReys avatar
Då undrar vän av ordning; hur mycket är kvar av pappans pengar då? De har ju två inkomster i hushållet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in