Citat:
Ursprungligen postat av
Bellerina
Hon har ju social fobi lr nåt har hon ju sagt och det kanske kan innebära även via internet även fast det låter lite konstigt i mina öron. Det sista hon la upp var moln som regnade utanför fönstret så jag antar hon ogillar regnväder och älskar denna skiten som är nu sol och 30 grader som i hellvetet. Hon är la ute å badar med farsan kanske hyrt stuga jaja ingen som vet ingen som vet. Vad ska jag tro på tro på när allt är såhär.
Nej det har hon inte. Bara ursäkt för att hennes vänner (folk hon tigger pengar av) inte ska ifrågasätta när hon inte hör av sig (när hon inte behöver pengar längre) för hon hör bara av sig när hon behöver pengar, skjuts eller likande. Samma sak att hon lägger upp.
Hon har INGEN social fobi!!
Hon filmar öppet med kamera i matbutiker, går i köpcentrum, promenader utomhus, när hon åker ambulans och skriker, åker natt tåget till Stockholm Arlanda för att överraska gamla ex killen som aldrig ens ställt sig på planet och livestreams. Mm. Varken social fobi irl eller internet.
Men hoppas hon bara inte behöver pengar just nu, önskar inte att hon ska fara illa trots allt hon gjort.. Alternativt inlagd så hon kan få vård! 🙏