2019-11-23, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Jag som ville veta om Issy har börjat skolan eller om han/hon(?) fortfarande bara är hemma om dagarna.

Garanterat bara hemma fortfarande. Hon sa i någon live att hon ska börja skolan någongång nästa vecka, när den veckan gick började folk fråga igen varpå issy säger att hon inte vet när hon ska börja och jewels satt bredvid och sa att det är struligt och oklart när issy ska börja.

De är inte ett jävla skit som är struligt förutom dom själva! Issy kommer aldrig börja skolan, hon sitter säkert där och väntar på jullovet
Citera
2019-11-23, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalfsexyman
Garanterat bara hemma fortfarande. Hon sa i någon live att hon ska börja skolan någongång nästa vecka, när den veckan gick började folk fråga igen varpå issy säger att hon inte vet när hon ska börja och jewels satt bredvid och sa att det är struligt och oklart när issy ska börja.

De är inte ett jävla skit som är struligt förutom dom själva! Issy kommer aldrig börja skolan, hon sitter säkert där och väntar på jullovet
Nästan så man tror att Jewels vill att Issy ska bli lika oattraktiv på arbetsmarknaden som hon själv är.
Citera
2019-11-24, 00:48
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:

Who needs school when you have a thriving huge youtube channel

Don't forget to swish them some money for Christmas. LOL
Citera
2019-11-24, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
Who needs school when you have a thriving huge youtube channel

Don't forget to swish them some money for Christmas. LOL

Hahahahahah !!! Merry christmas jewels! Säg gärna till om du vill ha en betald månadshyra i julklapp ! Eller juste det får du ju av Moa o company ! 😅
Citera
2019-11-27, 03:57
Medlem
Citat:

Oansvarig förälder. Oansvarig unge. Issy är körd för resten av sitt liv. Vad gör de när de blir utslängda från Moa? Stackars mamman där, dotter som behöver hjälp hela tiden och nu två psykfall på halsen.

Skulle själv aldrig låta morsan sätta sin fot innanför min dörr.
Citera
2019-11-27, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Oansvarig förälder. Oansvarig unge. Issy är körd för resten av sitt liv. Vad gör de när de blir utslängda från Moa? Stackars mamman där, dotter som behöver hjälp hela tiden och nu två psykfall på halsen.

Skulle själv aldrig låta morsan sätta sin fot innanför min dörr.

Fast dom bor väl inte hos Moa var det någon som sa?
De bor i något stort flerfamiljshus som ser ut som en villa.
Citera
2019-11-29, 06:07
Medlem
De bor inte hos Moa och nej, de bor inte ens i samma hus. De bor typ 2km från varandra. Så.
Citera
2019-11-29, 17:47
Medlem
JayJayAdamss avatar
Dum fråga kanske men har Oliver några vänner? Förutom hennes mamma, morfar och den där Moa som de utnyttjar. Menar riktiga vänner i samma ålder som henne själv
Citera
2019-11-29, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Dum fråga kanske men har Oliver några vänner? Förutom hennes mamma, morfar och den där Moa som de utnyttjar. Menar riktiga vänner i samma ålder som henne själv
Jag tror att mamman isolerar ungen och vill ha honom för sig själv.
Citera
2019-12-01, 21:52
Medlem
Så här tror jag
Jag har följt de två i några år nu och i början var allt normalt typ.. nu för tiden dock så har det spårat ut.
Oliver/Issy pumpas med massa neuroleptika, mamman ger båda två samma diagnoser, sådana typer av diagnoser som gör dom båda invalidiserade i längden. Vilket innebär att dom båda slipper undan ansvar.
Issy/Oliver slipper gå i skolan för att... Hen (usch hatar det ordet) är för nedknarkad på neuroleptika och är dödstrött på dagen - dvs orkar inte vara vaken, men det går alldeles utmärkt att livea mitt i nätterna och spela på twitch... Samtidigt så är skolan en NO go - zon .
Jag är rätt säker på att mamman tvingar på barnet diagnoser, pumpar i henne att hon inte klarar massa saker och med det så sänks den mentala åldern.
På tal om flyttar så kan jag tänka mig något så här: att socialtjänsten är bakom ryggen på dom, tätt inpå, så pass att flytt blir så himla bråttom . Istället för att säga att dom blir r*vkn*llade av soc så flyr dom, och därmed skyller på luften...

Att dom båda två begår brott (olaga intrång i det där huset) säger en hel del om att moderskapet är bristande, mitt i natten liksom, varpå vi återkommer till det tiden socialtjänsten funderade på placering. Tror nämligen inte att det handlade om hyra och så vidare.

Hur som helst så tror jag inte det blir någon skola för barnet i år heller.
Citera
2019-12-02, 21:49
Medlem
Jag blir uppriktigt oroad om det finns människor som tror att deras lilla "husesyn" var på riktigt.
Citera
2019-12-02, 21:55
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jag blir uppriktigt oroad om det finns människor som tror att deras lilla "husesyn" var på riktigt.

Vad menar du? Jag ger inte dom views, jag bara väntar på att jewels får smaka på soc.
Jag vet inte vad du pratar om men jag är nyfiken.

Någon borde ju reuploada deras grejer så att man kan se freakshowen utan att ge dom ett öre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in