2019-11-20, 18:59
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktuslover
Ja den där dockan man ser i videon tror jag tillhör Moas familj, har för mig att jag sett den på Moas instagram, så garanterat en planerad video tillsammans med Moas familj för att få upp tittarsiffrorna.

Samma docka finns i semestervideon då Issy hade en sk 1 dags semester och då var hon ju hos Moa
I semestervideon syns liknande docka 1.25
Citera
2019-11-20, 22:19
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Samma docka finns i semestervideon då Issy hade en sk 1 dags semester och då var hon ju hos Moa
I semestervideon syns liknande docka 1.25

can you link the video here?
Citera
2019-11-20, 22:23
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
can you link the video here?

https://youtu.be/MtyHxsrhAQE
Citera
2019-11-20, 23:01
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
https://youtu.be/MtyHxsrhAQE

thank you
Citera
2019-11-21, 13:45
Medlem
Citat:
very depressing for the celebrity jewels, she might have to get a job like the rest of us
Jo tjena.. hon sa i en tidigare video att hon inte har ork till att ha ett vanligt arbete.
Citera
2019-11-21, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Jo tjena.. hon sa i en tidigare video att hon inte har ork till att ha ett vanligt arbete.

Ja tjena... Ganska ny här va? Hon har sagt det flera gånger.
Han skämtade.

J vill inte jobba för att det inte är kul. Inget annat.
Hon klarar av att bära tunga matkassar och filma, redigera och lägga upp klipp som tar hela dagar (enligt egen utsago).
Hon orkar laga mat också och verkar ju tycka det är kul, så hon kan ju bli en sk mattant. Men det är roligare att leva precis som ens minderåriga dotter gör.
Hon är fullt kapabel till att arbeta med väljer att överdriva sina diagnoser, för det är ju skönare att kunna göra vad man vill och ändå få betalt.

Sen är det jävligt gött att kunna flytta runt hur man vill, och äntligen ha fått boende nära en familj de lärt känna på nätetet, en goddrogen familj som gärna betalar för dessa tjejer.

Varför göra något själv öht när det finns nyttiga idioter att utnyttja. Det är familjen turessons melodi.

Du vet att det är issys pappa du svarade? Han känner nog J bäst här.
Citera
2019-11-22, 01:08
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
thank you

Den läskiga spökdockan. 😱
Samma slags docka från semestern hos Moa 😱
Vem öppnar och låser dörrar?
Vilka går in i hus där dörren står öppen? 🙄
Inte ens ett barn förstår detta spökliga mysterium 👻

Citera
2019-11-22, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluehairdontcare
Ja tjena... Ganska ny här va? Hon har sagt det flera gånger.
Han skämtade.

J vill inte jobba för att det inte är kul. Inget annat.
Hon klarar av att bära tunga matkassar och filma, redigera och lägga upp klipp som tar hela dagar (enligt egen utsago).
Hon orkar laga mat också och verkar ju tycka det är kul, så hon kan ju bli en sk mattant. Men det är roligare att leva precis som ens minderåriga dotter gör.
Hon är fullt kapabel till att arbeta med väljer att överdriva sina diagnoser, för det är ju skönare att kunna göra vad man vill och ändå få betalt.

Sen är det jävligt gött att kunna flytta runt hur man vill, och äntligen ha fått boende nära en familj de lärt känna på nätetet, en goddrogen familj som gärna betalar för dessa tjejer.

Varför göra något själv öht när det finns nyttiga idioter att utnyttja. Det är familjen turessons melodi.

Du vet att det är issys pappa du svarade? Han känner nog J bäst här.
Antar att min ironi flög dig över huvudet. Trevlig helg på dig, Bluehairdontcare
Citera
2019-11-22, 13:29
Medlem
Citat:
Antar att min ironi flög dig över huvudet. Trevlig helg på dig, Bluehairdontcare

Asperger much? Världens mest gömda ironi. Tveksamt om du ens vet vd det betyder.
Snrt kommer J och säger att senaste videon var ironisk.
Citera
2019-11-23, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluehairdontcare
Asperger much? Världens mest gömda ironi. Tveksamt om du ens vet vd det betyder.
Snrt kommer J och säger att senaste videon var ironisk.
Ingen aning om jag har autism eller ej. Har aldrig gjort någon utredning. Det jag däremot vet är hur man stavar till vad. Det är tre bokstäver. V, A och D. Vad. Förstår inte hur man kan stava fel till det ordet.

OnT: Vad har Jewels för anledning till att hon inte kan jobba? Hon har ju påpekat i olika videos att hon är trött och inte orkar mycket, men samtidigt så krävs det ju en hel del arbete och tid för att ha en youtube-kanal.
Citera
2019-11-23, 03:39
Medlem
Citat:
Ingen aning om jag har autism eller ej. Har aldrig gjort någon utredning. Det jag däremot vet är hur man stavar till vad. Det är tre bokstäver. V, A och D. Vad. Förstår inte hur man kan stava fel till det ordet.

OnT: Vad har Jewels för anledning till att hon inte kan jobba? Hon har ju påpekat i olika videos att hon är trött och inte orkar mycket, men samtidigt så krävs det ju en hel del arbete och tid för att ha en youtube-kanal.

Tydligen hennes diagnoser som gör att
Hon inte kan arbeta, vilket är jävligt skumt, så många människor på denna planet har diagnoser man är ute och arbetar varje dag.

Detta är bara bullshit, för som du säger hon orkar nu göra massa annat.

Sanningen är att hon bara vill göra saker som är roliga, och så har hon även lärt issy göra. Hur många gånger har man inte hört issy klaga på att allt är sååååå tråååååkigt , skolan exempel, ja är det tråkigt då skiter man i det !

Jävla rörig familj dedär, men dom verkar ha slutat upp med sit youtubande, likabra!
Citera
2019-11-23, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalfsexyman
Jävla rörig familj dedär, men dom verkar ha slutat upp med sit youtubande, likabra!
Jag som ville veta om Issy har börjat skolan eller om han/hon(?) fortfarande bara är hemma om dagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in