Citat:
Ursprungligen postat av
candy14
Hahaha yes preach!
Hehe 😘
Undrar om det blir någon live ikväll eller om issy är tvungen att trösta jewels efter rask var elak. Åter igen så drabbas stackars issy av sin mammas handlingar.
Oavsett vad issy tycker om oss hatande troll så tycker jag genuint synd om henne.
barndomen är helt fucked up, hennes psykmorsa har gjort issy beroende av henne eftersom issy knappt har irl vänner.
Jag vet issy att du känner att din mamma är din bästis och allt det där.
Men jag hoppas att du en vacker dag vaknar och inser vad som hänt och händer.
Du kan inte tro att det är utav en slump som det skrivs massa om jewels.
Alla på flashback "hatar" inte för att det är kul.
lägg märke till att eran kanal är skitliten, och ni har en såhär stor tråd.
Det finns 100tals stor youtubers som det inte skrivs om här, för de har ingen psykopat till morsa.
vi är vuxna som skriver här, och vi ser saker som du inte ser, men förhoppningsvis så förstår du en vacker dag hur jewels har förstört för dig.
Ot: hatar fan att kalla henne jewels, juveler.
vad hette hon innan, typ Ida?
Så här presenterar jewels sin twitter:
Hej Hi Hello!
💗
Vi är mor och dotter med Autism och Skolios! Vi gör Vloggar Challenges och diverse andra videos och lägger upp på vår yt. Kolla in oss där!
........
VARFÖR skriver hon alltid deras diagnoser som presentation? Överallt de finns.
Det skulle inte förvåna mig om hon presenterar sig sådär irl, "hej jag heter jewels och det är så himla synd om mig, ge mig pengar"
Så jävla fult att spela på sina diagnoser hela tiden. Ingen annan gör sådär för de fattar själva att det är lågt och pinsamt, rent av omoraliskt och fult.
Jag menar, ska man ösa pengar på henne för hon har autism och skolios och diverse påhittade grejer.
Hon verkar allvarligt tycka att det är mest synd om henne i hela världen.
Och jag fattar inte hur de kan säga till rask att de behöver visningar för att kunna betala hyran.
Vart i helvete tog de pengarna vägen? För hon går på bidrag, soc eller fk. Då ska man ha pengar till hyra, det finns något som kallas bostadsbidrag som man även kan få när man har sjukpenning osv.
Så hon ljuger ju!
Man kan inte flytta runt sådär utan tillräckligt mwd bidrag.
Så inte nog med att hon ljuger, så får hon både bidrag och pengar från youtube.
Och morfarn bor hos dom, så där har de ju pengar från han också.
Nä, den lilla råttan bara ljuger och manipulerar.
Nu har jag rantat klart.
Blir bara så jävla förbannad på hela situationen.
Tjillevippen!