Citat:
Ursprungligen postat av
54NDR0
Försök inte komma in här och leka moralist igen. Du försvarar Jewels mot allt bara för att hon har "diagnoser" men i andra trådar klankar du ner på psykiskt sjuka som fan. Som tidigare skrivits i denna tråd om dig. Som sagt, försök inte komma tillbaka och tro att folk ska glömma bort vilken vidrig person du är. Ditt beteende är väldigt likt Jewels. Äckligt och oansvarigt. Usch, fyfan!

Alltså måste erkänna att jag dels inte försvarar Jewels speciellt mycket, inte alls faktiskt. Men jag erbjuder helt klart alternativa teorier, eftersom det verkar vara lite på modet att hacka på J/I här inne. Det har du rätt i.
Sedan skulle jag gärna se ett exempel på när jag skulle ha klankat ner på sjuka människor, oavsett om de är fysiskt eller psykiskt.
Det är så att jag kan hålla två tankar i huvudet samtidigt, jag kan tycka att familjen är slöa och dumma som inte tar hand om fläcken bakom sängen och inte heller sätter dit skydd för att paja mer. Men jag kan också tycka synd om familjen då den inte får den hjälp den så tydligt behöver.