2018-08-02, 16:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Håller med, de vurmar för mångkultur och nu fick de smaka på den.
Men eg är det hemskt att bli oprovocerad misshandlad.

Fint att det når politiker också. De lever ju annars i sina skyddade verkstäder långt bort från verkligheten när de sitter och bestämmer saker som att det är ok med fortsatt massinvandring.
Citera
2018-08-02, 16:15
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Om man läser bakåt i tråden så får man intrycket att han är en extremt jobbig och provocerande människa, som har för vana att trakassera lärare (som rektor), köra upp mobilkameran i nyllet på trafikanter han startat bråk med osv
Förutom hans övriga egendomliga ideer om saker och ting.
Han har då kommit undan med det och drabbats av storhetsvansinne, som nådde sin kulmen strax innan det sa PANG.

Nåt fel är det om man åker själv bara med sin egen mobil till undsättning för sina barn utan att ringa 112 och dessutom ställer sig och filmar. Vill man undvika bråk måste man visa styrka och det gör man med en numerär alt polisen själva.
Citera
2018-08-02, 16:21
Medlem
LeeVans avatar
Citat: Fru PK

”– Jag vill att du och ditt gäng ska se vilken smärta du orsakat min man och hela vår familj när du brutalt och oprovocerat slog ner honom inför hans barn, en söndagskväll på väg från Långö strand i Karlskrona.”

Vilka ävla nötter. Fru brinnande PK inser inte att ovanstående elände va skälva avsikten med misshandeln. Jaa, bortsett från att tanken var att barnen skulle fått samma kärleksfulla behandling.
Citera
2018-08-02, 16:52
Bannlyst
Inte mer än rätt åt Politikern.

Smaka på sin egen förda politik.
Citera
2018-08-02, 17:04
Medlem
unknownxs avatar
Karma. Har ingen sympati alls till honom eller hans familj.
Citera
2018-08-02, 18:04
Medlem
Starobrnos avatar
I mitt Sverige blir ingen svensk misshandlad av våldsamma hudingar, för i mitt Sverige finns inga våldsamma hudingar. Men om det ändock händer så är det mer rättvist att det drabbar en korkad flyktingvurmare än en sverigevän.
Väntar bara på att idiotens kärring beklagar sig över "hatstormen" på internet ...
Citera
2018-08-02, 19:40
Medlem
Frågan är ifall hans förhållande kommer överleva, på samma sätt som att en våldtagen kvinna oftast lämnar sin man så är han förbrukad nu - en räddhågsen typ framöver. Lite karma ändå, han har ju skänkt bort sitt land och dess frukter till araberna.

Konsekvensen, ja, sönerna kommer ju hålla sig inne och deras antagligen inte helt fula tjejer tenderar ju att inte stanna kvar på förlorarsidan.

Fortsatt tangentbordskrigande i skuggorna för killarna medan tjejerna skuttar runt i sina stringbikinis och visar upp sig på stränderna.
Citera
2018-08-02, 20:14
Medlem
mikaelss avatar
Hur mycket jag än hatar vidriga blattegäng som förstör våra gemensamma utrymmen som badplatser, städer och annat, så kan jag ändå känna viss tillfredsställelse i detta fall av karma mot vad som verkar vara en jävligt dryg och otrevlig människa som till sist fick vad han förtjänat, dock av fel personer, men man kan inte få allt.
Han får väl lägga in en extra växel i det fortsatta mångfaldsarbetet, såhär inför valet, kanske plocka med kärringen sin, hon verkar ju också stabil
Kan vi inte låsa in dem allihopa?
Citera
2018-08-02, 20:15
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Efter att ha läst tråden börjar jag fundera om inte blattarna gjort oss en tjänst här. Dryg jävla moderat som förtjänat en uppläxning.

Var nog också min första slutsats. Men efter att ha tittat på hans Facebook så har jag ändrat uppfattning. Det här är ingen naiv PK-ist, utan snarare en schyst karl med ”sunda” värderingar. *=m

https://www.facebook.com/*attias.liedholm?fref=hovercard&hc_location=none
Citera
2018-08-02, 21:08
Medlem
Någon som vet vilka dom andra var som var med Is*ander?
Citera
2018-08-02, 22:45
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Vart får du fram alla dina Check ifrån ?
Saker moderater som kollektiv gått med på och står för. Var trodde du?
Citera
2018-08-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Nåt fel är det om man åker själv bara med sin egen mobil till undsättning för sina barn utan att ringa 112 och dessutom ställer sig och filmar. Vill man undvika bråk måste man visa styrka och det gör man med en numerär alt polisen själva.

Fast "buspojkarna" hade ju då ännu inte gjort något direkt alarmerande, eller hur ?
Det var väl lägligt att stå och filma och ta bildbevis om de nu kanske svinade ner på badplatsen, vilket ju brukar vara kutym och MO hos detta kompetensregn...

Vart är tjutandet om Värdegrunden nu då ? Refugees Welcome, Ernman, Schyman ?
Sarnecki - pojkstreck, fler fritidsgårdar fler moskéer ?
Vart finns floskelfabriken ?
Moderaternas Kristersson: - Brottsligheten är här för att stanna ?
Vad sysslar man nu med i moderaternas valstugor, stickar offerkoftor ?
Senast redigerad av DrSvenne 2018-08-03 kl. 00:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in