2018-08-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
https://www.expressen.se/kvallsposten/en-person-anhallen-for-misshandel-av-politiker-/
Vilket konsekvenstänk gm har. Dom börjar bråka för att bo barn kör bil där dom inte får, men efteråt försöker dom preja bo barn av vägen. Känns som att bommen bara var en ursäkt för att bråka gm skulle bråkat även om dom skulle gått och hämtat handdukar
Citera
2018-08-01, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsieur Arshloch
GM: IskXndxr Mxxre (X - A)
Är det Isk*ander är det väl även hans bihang som varit med.
Citera
2018-08-01, 22:29
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Så det är denna:

https://goo.gl/images/PrFoMT

Nolla i H&M-kläder och som vill visa sin billiga klocka Pinsamt...
Citera
2018-08-01, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Är det Isk*ander är det väl även hans bihang som varit med.

Korrekt.
Det finns ytterligare ett namn som jag väljer att vänta med tills hans inblandning blir klarlagd.

//A
Citera
2018-08-01, 22:32
Medlem
sajebiss avatar
Kände palestiniern igen MUF-ordföranden och hans moderat till pappa månne, har storpolitiken kommit till Karlskrona nu hux flux.
Citera
2018-08-01, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Han som bor på Mariebergsvägen 11? Trodde Karlskronahem skickat allt pack till Kungsmarken

Korrekt.

//A
Citera
2018-08-01, 22:38
Medlem
Citat:
GM: IskXndxr Mxxre (X - A)
Blekinge tingsrätt mål nr B 2079-16, 2016-11-11
Ofredande, Dagsböter 30 å 50 kr
Citera
2018-08-01, 22:50
Medlem
Citat:
Korrekt.

//A

Vet du mer exakt vad som hänt eller har allt du vet om händelsen i sig redan skrivits i tråden?
Citera
2018-08-01, 23:23
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantpojken
En av Mattias tidigare anställda skriver:

https://politikmobil.wordpress.com/2017/11/24/en-dalig-rektor-mattias-liedholm/

Mer om Mattias:

https://24blekinge.se/nara-bli-krossad-av-buss-hade-fyra-barn-i-bilen

Var knappast busschauffören som "plötsligt ångrade sig" utan han blinkade att han skulle svänga in vid busshållplatsen, såg att ingen väntade där, och blinkade ut igen. Det är förbjudet att köra om bussar som blinkar att de ska köra ut från en busshållplats i tättbebyggt område. Detta för att tidtabellerna ska kunna hållas. I rusningstrafik kan det ta lång tid att komma ut från hållplatsen annars.

Om ens hälften av detta är sant blir jag glad om den hycklande HBTQ-aktivistens påstått deformerade skalle läker ihop på ett synnerligen felaktigt och plågsamt sätt. Och klaga kan han inte. Även om han axlar rollen som elefantmannen kan han ju fortsätta att suga pengar ur det svenska skolsystemet.
Citera
2018-08-01, 23:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av XDXDXDXD
Vet du mer exakt vad som hänt eller har allt du vet om händelsen i sig redan skrivits i tråden?

Jag har en ganska god bild av vad som hänt, och det mesta är skrivet i tråden.
Själva incidenten har utspelat sig under låt säga 15-20 minuter och det har smågruffats från Långö badplats till Pantarholmakajen där BO möter upp sönerna och gänget i sina bilar.
BO filmar hela incidenten, och vänder sig till GM och dennes kamrater och ber dom lämna BO:s söner ifred. En person står framför BO och pratar med honom GM kommer från sidan och träffar BO över örat med ett knytävslag, förstärkt av ett knogjärn. Detta är det jag vet. Det har inträffat dramatiska händelser efter det att BO går i marken men återigen väljer jag att inte berätta mer än det jag vet.

//A
Citera
2018-08-01, 23:55
Medlem
Citat:
Jag har en ganska god bild av vad som hänt, och det mesta är skrivet i tråden.
Själva incidenten har utspelat sig under låt säga 15-20 minuter och det har smågruffats från Långö badplats till Pantarholmakajen där BO möter upp sönerna och gänget i sina bilar.
BO filmar hela incidenten, och vänder sig till GM och dennes kamrater och ber dom lämna BO:s söner ifred. En person står framför BO och pratar med honom GM kommer från sidan och träffar BO över örat med ett knytävslag, förstärkt av ett knogjärn. Detta är det jag vet. Det har inträffat dramatiska händelser efter det att BO går i marken men återigen väljer jag att inte berätta mer än det jag vet.

//A

Låter trovärdigt. Vet du varför gruffet började, var det pga att BO:s söner körde förbi en bom (eller var det nu var som skrevs tidigare i tråden) eller var det något helt annat som startade bråket?
Citera
2018-08-02, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Om ens hälften av detta är sant blir jag glad om den hycklande HBTQ-aktivistens påstått deformerade skalle läker ihop på ett synnerligen felaktigt och plågsamt sätt. Och klaga kan han inte. Även om han axlar rollen som elefantmannen kan han ju fortsätta att suga pengar ur det svenska skolsystemet.

Det finns ännu mer om denne skojare:
Citat:
Rektor Mattias Liedholm måste lämna kommunala Ehrensvärdska gymnasiet sedan hans omfattande bisysslor som vd uppdagats.
– Vi var överens om det efter ett kort samtal, säger hans chef Göran Palmér.

Senare under dagen blev det också klart att Liedholm inte beviljas tjänstledigt.
I går kallade utbildningschef Göran Palmér rektor Mattias Liedholm till sig.
Palmér anser inte att rektorns tidigare godkända bisyssla som ”konsult” täcker uppdrag som vd i två andra bolag utanför skolan. I måndags fick utbildningschefen kännedom om Liedholms ”bisysslor”.
Dels som vd för United Continents IB World School, en internationell friskola, dels som vd för Carlskrona Property Development, fastighetsbolaget som köpt fängelset där skolan ska ligga.
– Det finns ingen annan väg att gå än att Mattias Liedholm måste lämna Ehrensvärdska gymnasiet, säger Göran Palmér. Hans godkända bisyssla som konsult säger inte att han kan vara vd i två bolag, säger Göran Palmér. Det är konkurrerande verksamhet.
– Men på den punkten är inte Mattias Liedholm och jag överens.
Efter samtalet igår kom de bägge ganska snabbt överens om att Liedholm måste lämna Ehrensvärdska gymnasiet.
Liedholm kommer att begära tjänstledigt.
Den kommunala utbildningsförvaltningen i Karlskrona ser den internationella IB-skolan (International Baccalaureate) som en konkurrent.
Och den ansökan som skolan, United Continents IB World School, lämnat in till Skolinspektionen innehåller, enligt Göran Palmér, en rad felaktigheter.
– Vi hade synpunkter på att vissa uppgifter i ansökan som inte var korrekta, säger han.
Bland annat står det i ansökan att det pågår diskussioner med utbildningsförvaltningen ”om att samarbeta kring ett flertal tjänster och viktig infrastruktur”.
Bland annat skollokaler, internet-anslutningar, gymnasiebibliotek, skolsköterska, läkare, skolkurator, idrottslokaler med mera med mera.
”Inga sådana utfästelser är gjorda”, skrev utbildningschefen i sitt yttrande till Skolinspektionen i september.
http://www.sydostran.se/karlskrona/liedholm-tvingas-lamna-ehrensvardska-gymnasiet/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in