2018-07-31, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Fortfarande inga namn/regskyltar eller annat från denna händelsen? Vilka är förövarna? Karskrona/Kungsmarken är ju en liten håla i sammanhanget...Nån måste väl sett/hört nåt?

Iaf inte som jag lyckats få reda på än. Är en stor festival i staden snart dock, då kommer nog lite mer detaljerade rykten sprida sig.
Citera
2018-07-31, 23:12
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDXDXDXD
Iaf inte som jag lyckats få reda på än. Är en stor festival i staden snart dock, då kommer nog lite mer detaljerade rykten sprida sig.

Ok, tack. Ser fram emot det Ha det så trevligt på festivalen!
Citera
2018-07-31, 23:13
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Inte sällan är de tomma på honor.
Däremot ser man ju ofta att babbar är avundsjuka på andra som ser bra ut (både killar och tjejer), en del tål inte ifall någon har en vacker tjej med sig heller, det stod väl att dessa grabbar hade sina flickvänner med?
Och kanske en gnutta fräschare bil. Så kan vi inte ha det tänker babben.

Babbar? Är det dom som kallades för svartskallar före pk-tiden, är det samma sort?🙄

Ja, hursomhelst, det skär verkligen i hjärtat att barnen blev så drabbade av den här äckligt fega attacken, att dom behövde se alla dessa eländiga gorillor härja i Sverige.
Citera
2018-07-31, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Har vi något namn blattesvinen?
Kommer säkert inte att dyka upp heller då det på fbinlägget pratas om "krig" som kommer att bryta ut då. Mattias tog kort och videofilmade gänget och bilar.
Citera
2018-07-31, 23:20
Medlem
Milovinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Babbar? Är det dom som kallades för svartskallar före pk-tiden, är det samma sort?🙄

Ja, hursomhelst, det skär verkligen i hjärtat att barnen blev så drabbade av den här äckligt fega attacken, att dom behövde se alla dessa eländiga gorillor härja i Sverige.

De kommer ju säkert lägga denna handling i sin erfarenhetsbank. Ungefär som många gamla SD:are när de berättar om diverse negativa saker de har med sig från mångkulturen. Man skulle ju gärna vilja vara en fluga på väggen och höra hur samtalet mellan barnen och pappan kommer gestalta sig gällande denna incident.
Citera
2018-07-31, 23:24
Medlem
Celerons avatar
Här kan man verkligen tala om att gärningsmännen har en attityd av att vi gör vad vi vill samt en otrolig råhet. Inget tal, ur gärningsmännens synvinkel sett, om att "ligga lågt" efter att man just slagit en pappa halvt ihjäl inför dennes söner. Och detta efter att först ha förföljt sönerna med automobil. Som "lök på laxen" startar man desutom en ny biljakt efter att sönerna ser gärningsmännen vid en bensinstation en tid efter det att fadern har forslats till sjukhus.

Men jag tror å andra sidan att den här attityden från gärningsmännens sida. Att bara fortsätta som om inget har hänt gör att de ganska snart kommer "inför skranket". Deras bilnummer borde redan ha observerats och nedtecknats och med lite tur lär polisen ha de bilder och film som pappan (m-politikern) tog innan misshandeln. Dessutom skulle jag gissa att dessa "figurer" förmodligen redan är kända hos polisen för andra mer eller mindre grova "sattyg".
Senast redigerad av Celeron 2018-07-31 kl. 23:26.
Citera
2018-07-31, 23:29
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Kommer säkert inte att dyka upp heller då det på fbinlägget pratas om "krig" som kommer att bryta ut då. Mattias tog kort och videofilmade gänget och bilar.

Menar du att vi Svenskar ska låta oss skrämmas till tystnad av dessa barbarer?

De som begått brottet måste såklart fångas in och lagföras. Om de och deras gelikar blir upprörda av att Svensk polis och Svenska domstolar följer Svenska lagar, och hotar med "krig" så är det deras problem.
Citera
2018-07-31, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Menar du att vi Svenskar ska låta oss skrämmas till tystnad av dessa barbarer?

De som begått brottet måste såklart fångas in och lagföras. Om de och deras gelikar blir upprörda av att Svensk polis och Svenska domstolar följer Svenska lagar, och hotar med "krig" så är det deras problem.
Jag menar ingenting.
Citera
2018-07-31, 23:41
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milovina
De kommer ju säkert lägga denna handling i sin erfarenhetsbank. Ungefär som många gamla SD:are när de berättar om diverse negativa saker de har med sig från mångkulturen. Man skulle ju gärna vilja vara en fluga på väggen och höra hur samtalet mellan barnen och pappan kommer gestalta sig gällande denna incident.

Ja, och nånting säger mig att barnen vill utkräva hämnd en dag, att dom inte glömt vad dessa stenåldersvarelser gjort med deras far.
Citera
2018-07-31, 23:54
Medlem
fermions avatar
Finns nog stor risk att trots att man identifierar gruppen gärningsmän så kommer man inte att kunna binda en viss man till misshandeln. BO skrev ju att det plötsligt bara smällde till (spark?). Kanske vittnesmålen inte kommer att vara entydiga kryddat med hot mot dem.
(Däremot kommer säkert slöddret att jävlas med BO:s barn i fortsättningen.)
Citera
2018-08-01, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Här kan man verkligen tala om att gärningsmännen har en attityd av att vi gör vad vi vill samt en otrolig råhet. Inget tal, ur gärningsmännens synvinkel sett, om att "ligga lågt" efter att man just slagit en pappa halvt ihjäl inför dennes söner. Och detta efter att först ha förföljt sönerna med automobil. Som "lök på laxen" startar man desutom en ny biljakt efter att sönerna ser gärningsmännen vid en bensinstation en tid efter det att fadern har forslats till sjukhus.

Men jag tror å andra sidan att den här attityden från gärningsmännens sida. Att bara fortsätta som om inget har hänt gör att de ganska snart kommer "inför skranket". Deras bilnummer borde redan ha observerats och nedtecknats och med lite tur lär polisen ha de bilder och film som pappan (m-politikern) tog innan misshandeln. Dessutom skulle jag gissa att dessa "figurer" förmodligen redan är kända hos polisen för andra mer eller mindre grova "sattyg".

Fortfarande lite skoj att de gav sig på en aktiv borgelig Moderat.😆

Hypoetiskt så finns det ju rätt gott om oss SD väljare nu men ändå ger de sig på en pro-invandrare borgare.
Citera
2018-08-01, 00:13
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Fortfarande lite skoj att de gav sig på en aktiv borgelig Moderat.😆

Hypoetiskt så finns det ju rätt gott om oss SD väljare nu men ändå ger de sig på en pro-invandrare borgare.
Det är inte alls 'lite skoj'. Det är enormt jävla tillfredsställande! Jag är inte den som njuter då oskyldiga människor skadas, men jag kan helt enkelt inte se en "mångfaldskämpande" moderat som oskyldig. Han och hans parti har svenskt blod på sina händer, och de har kastat hela landet mot ett oåterkalleligt fördärv. Jag är glad att att den dumma fåntratten överlevde misshandeln, men helt klart så förtjänade han detta hårda uppvaknande.

För övrigt så är detta en riktigt bra boost för SD och även AFS.

Frugans inlägg är nu uppe i 14k likes 3.4k kommentarer och 11k delningar.
Senast redigerad av Rufos 2018-08-01 kl. 00:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in