Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-29, 00:34
  #13
Medlem
Sandstranden91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Gött då vet vi!

Då får någon annan berätta mer! Mod kanske kan döpa om tråden till nåt med turbojugend Halmstad så vi får lära oss mer om denna företeelse?

Helt tack vare dig! Mod får gärna döpa om tråden till något mer passande, typ Turbojugend halmstad tills vi vet om de har något mer brott att göra övht, ledsen för ursprungsplaceringen... men visste inte...


Så, låt ås gräva i gänget. Ledaren av dessa verkar heta Niklas Winberg, vet någon något om honom?
Tidigare dommar, flickvänner, kukstorlek osv osv
Citera
2018-07-29, 01:07
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandstranden91
Vänligen håll er till frågeställning istället för meningslös text som bara gör tråden mer svårläst. Du hittar relevant fråga under frågeställning & diskussionsunderlag.

Det är väsentligt att ifrågasätta ett textstycke i vilket ni godtyckligt utmålar smaklösa människor från underklassen som våldsbenägna brottslingar, enkom på meriten att deras klädsel korrelerar med hur de senare kan uppenbara sig.
Citera
2018-07-29, 01:11
  #15
Medlem
sonofnatures avatar
Turbojugend eller va de kallas har väl funnits i massa år nu!
Fattar ej hur man pallar gå med i en församling pojkar pågrund av ett band man gillar.,
Tänk om eninemjugend fanns , då hade de vart massa hiphop killar i vita t-shirts å blekt hår överallt
mycket sjukt
Citera
2018-07-29, 01:14
  #16
Medlem
Sandstranden91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohelig
Det är väsentligt att ifrågasätta ett textstycke i vilket ni godtyckligt utmålar smaklösa människor från underklassen som våldsbenägna brottslingar, enkom på meriten att deras klädsel korrelerar med hur sådana kan uppenbara sig.

Killen, jag har en master i lingvistik, jag tänker inte ens ta i ditt trollförsök. Hitta en annan tråd att låtsas vara akademisk i. Jag hade en frågeställning, du kan läsa den igen om du har svårt att förstå. Min BESKRIVNING tillskrevs endast som verktyg för att kunna identifiera vad denna ev kan vara. Och JA jag såg flertalet män i liknande kläder som ett eventuellt grupptillhörande, inte att det automatiskt innebar att de var illegala (men det var min förmodan). Snälla utgå. Jag vill nu gräva mer i denna grupp - illigal eller ej, utan massa 14-åringar som dig, som inte läser frågeställningen. Jag tar de punkter jag skrev på 100% allvar. Håll dig till f*ing topic, för jag vill inte ha tråden låst pga massa random textväggar från kids. /Vänligen.
__________________
Senast redigerad av Sandstranden91 2018-07-29 kl. 01:16. Anledning: Typo
Citera
2018-07-29, 01:20
  #17
Medlem
Sandstranden91s avatar
Så, med smuts och trams som ”ohelig” ur leken. Vet någon något mer om deras då, eventuella nuvarande ledare efter den mörka killen, - Niklas Winberg?
Tidigare straffad? Tidigare grupperingar? Osv. Kanske bara en skön kis?
Citera
2018-07-29, 01:46
  #18
Medlem
Haha. Det är en fanclub för fan. Hur mycket har du druckit egentligen
Det här var nog den roligaste och mest pantade tråd jag läst i år
Nu när du vet att det är Turbojugend, hur kan du tro att dom är kriminella?
Fast du visste att det var Turbojugend innan du startade tråden, annars hade du aldrig tagit med "bögläderkeps" och att dom bar jeanskläder.
Citera
2018-07-29, 01:59
  #19
Medlem
Sandstranden91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Haha. Det är en fanclub för fan. Hur mycket har du druckit egentligen
Det här var nog den roligaste och mest pantade tråd jag läst i år
Nu när du vet att det är Turbojugend, hur kan du tro att dom är kriminella?
Fast du visste att det var Turbojugend innan du startade tråden, annars hade du aldrig tagit med "bögläderkeps" och att dom bar jeanskläder.

Men herregud. Vad är det för kvalité här?
Okay, det är en fan club. Jag visste inte om detta, då hade jag inte startat tråden. Jag sa bara att jag var orolig för denna gruppering eftersom de ser sjuuukt skumma och knarkade ut. Hittills har jag haft EN användare som gjorde detektivarbetet med att lista ut vilka det var. Resten troll. Jag visste inte att det var en boyband fanclub!
Citera
2018-07-29, 02:05
  #20
Medlem
NyllCPs avatar
Fanclub? varför har dom då moppeklubbshiearki? Verkar nog ändå vara något skumt i görningen.. vad vi vi om de andra medlemmarna då?
Några andra namn på personer? någon som tidigare tillhört någon annan gruppering?
Citera
2018-07-29, 02:17
  #21
Medlem
Sandstranden91s avatar
Tack!
Vill med veta mer om medlemmarna som är med. Frågeställningen kvarstår.
Citera
2018-07-29, 02:18
  #22
Medlem
NyllCPs avatar
Hur stort är ett sådant här chapter? finns det några undergrupper?
Citera
2018-07-29, 11:13
  #23
Medlem
Sandstranden91s avatar
Okej, mod kan låsa tråden nu när allt endast tramsas bort. Jag fick svar på huvudfrågan, det är en fanclub till ett band och ingen mc-klubb eller kriminellgruppering (utåt sett iaf).

Hade gärna fått veta mer men får inga seriösa svar.
Case closed, tack för visat intresse.
Citera
2018-07-29, 13:44
  #24
Avstängd
Sherberts avatar
Snackade med min kollega och hans reply var: "Never heard or seen them but am asking around", alltsa, de finns ej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback