2006-02-05, 05:01
Medlem
lar_berts avatar
Jag vill inte på något sätt ge er mardrömmar, men just när jag trodde att hon var utrotad ur svenska folkets medvetande (eller i alla fall de som tittar på porr) dyker hon upp igen. Jag hittade bilden på whatboyswant.com. Kolla på bilden - visst är det Jotis? Titsen ser misstänkt lika ut. Hade hon varit i helprofil och visat upp den där översvämmande magen hade jag inte tvekat en sekund. Någon som vet vad hon gör idag?

http://www.whatboyswant.com/showpicture/115305/13/
Citera
2006-02-05, 11:11
Medlem
Visst är det hon :-) Vet inte vad hon gör mer än duschar dock..
Citera
2006-02-05, 12:40
Medlem
Vio-Lences avatar
Vem är denna Jotis?
Citera
2006-02-05, 12:49
Medlem
FetFulElaks avatar
Hon hade en egen sida (jotis.com) där hon och hennes kille la upp bilder och filmer, helt gratis. Hon var väl mer känd för sin defprmerade hand än för någon inneboende sexighet. Men visst fan runkades det en del till henne. kan väl vara ungefär fyra år sedan hon la ner?
Citera
2006-02-05, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Hon hade en egen sida (jotis.com) där hon och hennes kille la upp bilder och filmer, helt gratis. Hon var väl mer känd för sin defprmerade hand än för någon inneboende sexighet. Men visst fan runkades det en del till henne. kan väl vara ungefär fyra år sedan hon la ner?
'
Hon skrev oxå en del sexnoveller. Ofta väldigt klena och sega iof. Näfan banna Jotis från nätet. Hon är kääs
Citera
2006-02-05, 14:05
Medlem
LadyTieras avatar
Jo det är jotis...hon hade en jättebra sida med massa sexnoveller och så körde hon live-cam shows
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in