• 1
  • 2
2018-07-28, 03:36
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Kopparbergs verkar distribuera denna vätska här.
Har för mig att den är rätt god.

Jo, de verkar sälja den på vår lokala ICA. Jag vill minnas att jag tyckte Coca Cola var godare.

Är det en läsk jag skulle vilja dricka igen, så är det Fanta Black Orange, cola med apelsinsmak. Jag tyckte som liten att den var väldigt god, men den försvann rätt fort.
Citera
2018-07-28, 08:43
Medlem
Ryggradsluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jo, de verkar sälja den på vår lokala ICA. Jag vill minnas att jag tyckte Coca Cola var godare.

Är det en läsk jag skulle vilja dricka igen, så är det Fanta Black Orange, cola med apelsinsmak. Jag tyckte som liten att den var väldigt god, men den försvann rätt fort.

Ja den såg jag i reklamblad som liten pojke men kom aldrig över nån dryck. Tyckte den verkade fräck med det svarta i reklamen. Lite obskyr sådär.

Jag fick uppfattningen att Rc cola var lite av en fulcola vilket verkar va fel då jag inte tycker den kvalar in bland dem med tanke på dess historia och status over yonder.
Citera
2018-07-28, 08:51
Medlem
foxtrouts avatar
Har druckit RC coke i Filippinerna och den är god men coca col är ändå king.
Citera
2018-07-29, 09:51
Medlem
Vem0ths avatar
Finns så jävla många coladrycker då RC har svårt att hitta sig in i butikshyllorna. Är själv inget fan av RC men känner några som är det. Butiker måste ha Pepsi, CocaCola och 2 egna varumärken budget och premium. Det tar jävligt mycket hyllplats, när man ska klämma in en femte sort så brukar det bli CubaCola eller CocaCola Life. RC hamnar rätt långt ned i prioriteten, brukar främst hittas i Matrebellernas butiker och stormarknadsbutiker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in