Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2018-08-17, 23:42
  #25
Medlem
Motorola80s avatar
Fortsätt gärna med dina sk "tripp"rapporter om några år när det är psykos"trippar" ala hjärnskador du kommer berätta!
Citera
2018-08-29, 19:07
  #26
Medlem
DudeConfuseds avatar
Fan vad jag börja garva när du skrev det där med att du försökte runka i ett x antal timmar. Det påminner mig om mitt första tjackrus. Haha klockrent. Lätt en bra tripp rapport 5/5 linor
Citera
2018-09-06, 15:58
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DudeConfused
Fan vad jag börja garva när du skrev det där med att du försökte runka i ett x antal timmar. Det påminner mig om mitt första tjackrus. Haha klockrent. Lätt en bra tripp rapport 5/5 linor

Haha, tack!
Citera
2018-09-06, 20:29
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackrace
Kör på! Ju längre du väntar desto mer kommer du inse vilket misstag du gjort att vänta när du väl testar

Du är officiellt min favorit flashbackare 2018.
Citera
2018-09-06, 20:32
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeLazis
Du är officiellt min favorit flashbackare 2018.

Haha!
Citera
2018-09-28, 15:54
  #30
Medlem
Jag tycker att det lät som en jävligt tråkig kväll. Förutom att du lurade dig själv med affet att du hade det bra så hängde du med någon som var helt borta, vandrade i timmar ensam och hamnade i bråk med några fyllon. Det låter absolut inte som ”bästa kvällen i mitt liv”, men du kanske har ett väldigt händelselöst liv när du inte knarkar?

Inget illa menat utan en seriös fråga. Ofta läser jag tripprapporter om hur jävla roligt folk haft när de varit höga och gjort nästan ingenting och då undrar jag om de vanligen har det väldigt händelselöst och de är helt omedvetna om att det var en tråkig kväll även den gången förutom att de lurade sina hjärnor.
Citera
2018-10-20, 09:25
  #31
Medlem
Grymt skrivet! Keep it up!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback