Jag fick tag i E-juice med cannabis nu flaskor på 10ml och jag undrar om jag kan använda den i min vanliga Vaporizer?
Cannabis juicen är lite lite tjockare än min vanliga E-juice men den vappaz väldigt enkelt när jag tar och droppar lite på folie och röker det genom att elda en bit under...
Behövdes knappt något alls för att bli tok stekt så jag skulle verkligen vilja röka mer....
Någon som har haft sånt här själv? Kunde ni röka som vanligt i vapen? Eller måste jag ha någon speciell?
Det blev helt fantastiskt juicen fungerade hur bra som helst och jag trodde det skulle gå åt hur mycket som helst men jag har puffat ruggigt många bloss och syns inte ens på mängden
Ruset blir rätt så annorlunda när man röker dessa cannabis juicer....
Känns mycket mycket fräschare faktiskt och jag upplever inte något tak på hur mycket jag kan röka innan kroppen/lungorna säger stopp som när jag röker med tobak.....
Men med detta har jag under gårdagens kväll/natt rökt något så in i jävulskt mycket haha blev nästintill retarderad hahaha 🤪
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!