2018-07-25, 15:12
Medlem
Jag fick tag i E-juice med cannabis nu flaskor på 10ml och jag undrar om jag kan använda den i min vanliga Vaporizer?

Cannabis juicen är lite lite tjockare än min vanliga E-juice men den vappaz väldigt enkelt när jag tar och droppar lite på folie och röker det genom att elda en bit under...

Behövdes knappt något alls för att bli tok stekt så jag skulle verkligen vilja röka mer....

Någon som har haft sånt här själv? Kunde ni röka som vanligt i vapen? Eller måste jag ha någon speciell?
Citera
2018-07-25, 16:30
Medlem
RingInteSnutens avatar
Det är just det syftet dom är till för, att röka i vape pennor.

Att dom är lite tjockare är enbart för att folk lägger till thc i redan befintlig olja.

Mycket enkelt att göra, finns även en guide här på flashback någonstans...
Citera
2018-07-25, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Det är just det syftet dom är till för, att röka i vape pennor.

Att dom är lite tjockare är enbart för att folk lägger till thc i redan befintlig olja.

Mycket enkelt att göra, finns även en guide här på flashback någonstans...

Nice då testar jag att tömma behållaren och fyller på med några ml

Spännande
Citera
2018-07-25, 19:00
Medlem
berätta gärna hur det blev!
Citera
2018-07-25, 19:46
Medlem
Det blev helt fantastiskt juicen fungerade hur bra som helst och jag trodde det skulle gå åt hur mycket som helst men jag har puffat ruggigt många bloss och syns inte ens på mängden
Citera
2018-07-26, 19:06
Medlem
Ruset blir rätt så annorlunda när man röker dessa cannabis juicer....

Känns mycket mycket fräschare faktiskt och jag upplever inte något tak på hur mycket jag kan röka innan kroppen/lungorna säger stopp som när jag röker med tobak.....

Men med detta har jag under gårdagens kväll/natt rökt något så in i jävulskt mycket haha blev nästintill retarderad hahaha 🤪
Citera
2018-07-27, 19:08
Medlem
Någon som vet vilket grad antal det rekommenderas att ligga på när man vaporiserar juice innehållandes cannabis(thc och alla dess kemikaliska vänner)?

Har testat googla men det står olika överallt...

Har för mig thc förångas vid 170? 190 grader eller vare 230? Kommer inte ihåg vad min volcano vaporizer hade för grad antal....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in