2018-07-24, 06:40
Medlem
Hej!

Jag har alltid ätit frukost på morgonen och har inte haft besvär av smärtor eller extrem hunger. Detta har påbörjat sedan cirka tre månader sedan. Jag vaknar upp och en kort tid senare börjar jag känna mig väldigt hungrig och börjar till och med känna smärtor av hunger.

Varför har detta påbörjats?

Jag kan äta sent på kvällen ungefär vid nio tiden, ibland har det hänt att jag ätit elva på kvällen och lägger mig kanske en timme senare därefter.
Citera
2018-07-24, 06:43
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Hej!

Jag har alltid ätit frukost på morgonen och har inte haft besvär av smärtor eller extrem hunger. Detta har påbörjat sedan cirka tre månader sedan. Jag vaknar upp och en kort tid senare börjar jag känna mig väldigt hungrig och börjar till och med känna smärtor av hunger.

Varför har detta påbörjats?

Jag kan äta sent på kvällen ungefär vid nio tiden, ibland har det hänt att jag ätit elva på kvällen och lägger mig kanske en timme senare därefter.

Kan du ha fått ett magsår, alternativt "sur mage"?
Hur gammal är du på ett ungefär?
Citera
2018-07-24, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Kan du ha fått ett magsår, alternativt "sur mage"?
Hur gammal är du på ett ungefär?
25.

Nja, magsår?

Det känns som om smärtan är mer på grund av hunger. Resten av dagen är det inga smärtor som förekommer.
Citera
2018-07-24, 08:46
Medlem
Kan faktiskt vara så att du fått gallsten, även om det gått många timmar sedan senaste målet. Man känner sig vrålhungrig och har samtidigt ont när stenarna är små alternativt strax innan en rejält anfall. Gå till doktorn.
Citera
2018-07-24, 15:56
Medlem
Kickexs avatar
Mask?
Citera
2018-07-24, 18:20
Medlem
Jagtardindotters avatar
Gastrit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera