2018-07-24, 14:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Funderar på och skriva till Jimmie åkesson om det som står här i denna tråd, ja att någon vill mörda kvinnor/tjejer för att SD ska få fler röster och makt.
Vad tror ni om det?
Skriv ditt jävla brev och håll käften.
2018-07-24, 14:05
Medlem
Citat:
Det finns kriminalitet överallt i världen, svenska kriminella finns också, många hänger här på Flashback och har även barn, barnen blir också kriminella.

Haha, och hur många av de etniskt svenska kriminella gapar och skriker och lever jävel ombord på ett flygplan ? Kan du hitta ett enda fall de senaste trettio åren då då ?

Östersunds fotbollslags egen husblatte vägrade också att lyda besättningens order för ett tag sedan ?
Därför att det var en kvinna som sade till honom,
Nå finns det kulturella skillnader eller inte ?
Eller är det bara PK-nys ?

Dessa deporterade gör klokast i att följa med lugnt och stilla, i och med att om de bråkar deras möjlighet att ta sig tillbaks till EU därmed blir helt förbrukad

Dvs de kan ju göra ett nytt försök att ta sig tillbaka till EU om en 3-5 år eller så, men har de bråkat så gäller avstängningen och deportationen för många år framåt...
2018-07-24, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porslinslandet
Läser man artikeln inser man: Hon är en ung naiv kvinna som blivit hjärntvättad och grundlurad. När det är dags att betala böterna kommer det "inte vara någon annan som kan", på samma sätt som det "inte fanns någon annan" som kunde följa med planet, när de kom ut till Landvetter.
Snopet för henne att hon inte lyckades rädda den 18-åriga afghanen. Här är jag nyfiken. Vem var det som lurade henne på det? Svenska staten? Någon av afghanernas familjer?

18-åringens ”hela familj” hade tydligen tagit sig till Landvetter så det låter inte som ett ensamkommande barn, precis. Frågan är givetvis varför han och 52-åringen skulle utvisas. Med tanke på att åtminstone den förstnämnda tycks ha familjeband här, kan man ju inte utesluta grova våldsbrott.

Såg brudens film och kokade i sommarhettan. Inte bra för blodtrycket att lyssna på en fjortis med rödflammigt babyface som med något slags försök till amerikansk accent säger att ”I’m trying to change my country’s rules” och liknande dynga.

Än vet vi inte vad efterdyningarna kommer att bli, men det kan komma att stå fjanten dyrt. Riktigt dyrt.

I stället för att bara reta sig på henne kanske man då tycker synd om henne. Det kan straffa sig att vara naiv och att utnyttjas som en nyttig idiot.

Tror knappast att hon gör aktivisterna en tjänst utan snarare tvärtom - att högerkrafterna får ännu mer vind i spegeln.

Ladda med popcorn och se fram emot den fortsatta utvecklingen.
2018-07-24, 14:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
18-åringens ”hela familj” hade tydligen tagit sig till Landvetter så det låter inte som ett ensamkommande barn, precis. Frågan är givetvis varför han och 52-åringen skulle utvisas. Med tanke på att åtminstone den förstnämnda tycks ha familjeband här, kan man ju inte utesluta grova våldsbrott.
Tack för att du förtydligade detta med att "hela familjen tagit sig till Landvetter", det hade jag missat när jag läste artikeln. Om uppgiften stämmer, hela familjen finns i Sverige, men att sonen skickas hem ensam, så måste han ha begått ett allvarligt brott.

Info om vilka brott de inblandade Afghanerna begått kan definitivt kasta grus i aktivistmaskineriet.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2018-07-24 kl. 14:22.
2018-07-24, 14:16
Medlem
Jag skrev detta:
Citat:
Ursprungligen postat av siggehitz
Vad fan yrar du om, precis skjutit godis i armvecket? Och var har jag sagt att jag röstar på SD?

Du svarade:
Citat:
Okej, va bra att du skriver vad du gör, då förstår jag att du yrar.

Slutsats:

Du är en idiot!
2018-07-24, 14:20
Avslutad
Det värsta är faktiskt kommentarerna. Att så många stödjer denna kriminella handling och den sinnessjuka massinvandingen helt öppet enbart för att det är politiskt korrekt är helt absurt. Karljäveln har uppenbarligen inte skyddsbehov. Han har via lögner försökt snylta till sig en gratisplats.

Samhället har blivit så sjukt att det oroar mig.
2018-07-24, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel2017
Känd blir hon, och det var väl ett av hennes skäl. Att direktsända på Facebook sin aktivism nu med över 500 000 visningar, när man stoppar utvisningen av en 52 årig man. Hon är en hjälte i hennes aktivistvärld. Ett ministerämne i en kommande Feministregering, de älskar asylaktivister. Beklämmande och ev straff? TVsoffan nästa?
https://samtiden.nu/2018/07/ung-aktivist-lyckades-ensam-stoppa-utvisning-kabinpersonal-gav-efter/

Ja, det beror säkert på att flygbolaget och flygplatserna inte är HBTQ-certifierade. Fler transor som piloter, helt klart alltså. Precis som en feministisk brandkår, med rosa prickiga klänningar, raffset och peruker och klackskor. Det är ju den väg som Sverige måste välja nu, annars är det försent

Ja, det blir ju perfekt tycker jag. Minister och allting, eftersom hon nu har flygförbud, så blir det bara Regeringsplanet som får flyga henne. Så då lär notan bli värre än Frigolit-hjärnans ?

Vad blir nästa stunt ? Släpper ur luften på Kriminalvårdens elcyklar som de använder för att deportera afghaner med ?
För det ska väl vara ekologisk och CO2-neutral deportation om det nu ska gå efter normerna ?

Nej, kravet kan bli att mobiltelefoner kan krävas att de ska stängas av straxt innan boardning, typ..
Senast redigerad av MuhammedsArsle 2018-07-24 kl. 14:32.
2018-07-24, 14:24
Medlem
Hotrod-SWEs avatar
Varför blev hon inte bara avkastad från planet? jag har sett en överförfriskade man få lämna planet och sen åkte vi andra vidare (det tog en stund att lasta av hans väska),det kom i n 2 flygplatspoliser/ vakter och släpade ut mannen bara.

Jag hoppas hon får dyra böter och blir portad från svenska flygplatser.
2018-07-24, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy

Såg brudens film och kokade i sommarhettan. Inte bra för blodtrycket att lyssna på en fjortis med rödflammigt babyface som med något slags försök till amerikansk accent säger att ”I’m trying to change my country’s rules” och liknande dynga.

Än vet vi inte vad efterdyningarna kommer att bli, men det kan komma att stå fjanten dyrt. Riktigt dyrt.

I stället för att bara reta sig på henne kanske man då tycker synd om henne. Det kan straffa sig att vara naiv och att utnyttjas som en nyttig idiot.

Tror knappast att hon gör aktivisterna en tjänst utan snarare tvärtom - att högerkrafterna får ännu mer vind i spegeln.

Ladda med popcorn och se fram emot den fortsatta utvecklingen.

Jag kan inte komma på någon annan förklaring till varför han utvisas, än ett grovt brott, eftersom han har familjen här.

Jag tycker faktiskt synd om henne. Man ser att det tar på krafterna. Blir dock förbannad på de som hjärntvättad henne. Och jag hoppas att den dagen kommer då hon själv inser hur lurad och utnyttjad hon blivit.
2018-07-24, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
En total katastrof.

Hade detta skett i stockholm, hade jag åkt dit och dragit ut henne!

https://www.facebook.com/elin.k.ersson/videos/10155723956991274/?hc_ref=ARS3_bXbDuD5FztH1WUKiZGqn60A4gnizyqKjzGKTp Xc0IYmkPPdLAxsm45SdxR-e8E

Varför hände inte detta i övriga nordiska länder?
2018-07-24, 14:36
Medlem
Tja, tror lilla flickan får ett uppvaknande när hon inser att det går att bli åtalad trots att man själv kallar sina brott för "civil olydnad". Och böteslappen från flygbolaget lär få hennes csn-skuld att blekna i jämförelse.
2018-07-24, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Tack för att du förtydligade detta med att "hela familjen tagit sig till Landvetter", det hade jag missat när jag läste artikeln. Om uppgiften stämmer, hela familjen finns i Sverige, men att sonen skickas hem ensam, så måste han ha begått ett allvarligt brott.

Info om vilka brott de inblandade Afghanerna begått kan definitivt kasta grus i aktivistmaskineriet.

Om någon vet något, så får hen gärna kasta lite grus i maskineriet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in